Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iamhollywood

Legacy Member
Eindelijk degelijk internet en digitale tv.
Geen kotnet meer :D.

^MystiQ

Legacy Member
Stancke zei:
Infraction van Gentille:love:

Gentille gaat steeds meer en meer de weg op van morpheus destijds vind ik zo. Aangezien ge hier steeds meer berichten leest in de trend van "infractions van Gentille gekregen", het is bij morpheus destijds ook zo gebeurd en na een tijdje zat het hele forum op zijn kap :p

LeSec

Legacy Member
Den Dakke is terug, twerd tijd -_-
Snoepreisjes ja maar het forum hier wat onderhouden is te veel gevraagd ze :p

Oldskooler

Legacy Member
Die naast mij hier op het werk, is toch ook een chique.

Is om 12:00 gaan eten, is terug binnengekomen om 13:30.
's morgens is em om 9:30 binnengekomen.

Straks, 16:30, dada.

cram

Legacy Member
Juul, 85 joar, ligt up zin bedde in 't oedemanuus. Ineens begunt ie doa te roepen:

KOKSIEDE!!
.....
OSTÈNDE!!
......
OOSTDUUNKERKE!!!
.....
BREININGE!!!
......
DEN OANE!!
.....
MIDDELKERKE!!
...
en dat goa zo moa deure tot da de verpleegstre komt angestormd in zinne koamre.

Lap, Juul heeft ghiel zin bedde ondergescheetn...

De verpleegster van: "Moa Juul toch, aj nu achter de panne geroopn..."

Juul: " godver, kost er nie upkomn!"

krisse5844

Legacy Member
cram zei:
Juul, 85 joar, ligt up zin bedde in 't oedemanuus. Ineens begunt ie doa te roepen:

KOKSIEDE!!
.....
OSTÈNDE!!
......
OOSTDUUNKERKE!!!
.....
BREININGE!!!
......
DEN OANE!!
.....
MIDDELKERKE!!
...
en dat goa zo moa deure tot da de verpleegstre komt angestormd in zinne koamre.

Lap, Juul heeft ghiel zin bedde ondergescheetn...

De verpleegster van: "Moa Juul toch, aj nu achter de panne geroopn..."

Juul: " godver, kost er nie upkomn!"

:rofl::rofl:

Maar de kluchten thread is wel wat lager :unsure:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
cram zei:
Juul, 85 joar, ligt up zin bedde in 't oedemanuus. Ineens begunt ie doa te roepen:

KOKSIEDE!!
.....
OSTÈNDE!!
......
OOSTDUUNKERKE!!!
.....
BREININGE!!!
......
DEN OANE!!
.....
MIDDELKERKE!!
...
en dat goa zo moa deure tot da de verpleegstre komt angestormd in zinne koamre.

Lap, Juul heeft ghiel zin bedde ondergescheetn...

De verpleegster van: "Moa Juul toch, aj nu achter de panne geroopn..."

Juul: " godver, kost er nie upkomn!"


hahahahahahahahahahaha :rofl:

Proim

Legacy Member
cram zei:
Juul, 85 joar, ligt up zin bedde in 't oedemanuus. Ineens begunt ie doa te roepen:

KOKSIEDE!!
.....
OSTÈNDE!!
......
OOSTDUUNKERKE!!!
.....
BREININGE!!!
......
DEN OANE!!
.....
MIDDELKERKE!!
...
en dat goa zo moa deure tot da de verpleegstre komt angestormd in zinne koamre.

Lap, Juul heeft ghiel zin bedde ondergescheetn...

De verpleegster van: "Moa Juul toch, aj nu achter de panne geroopn..."

Juul: " godver, kost er nie upkomn!"
:rofl:
I lol'd so hard :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan