Bubba
Legacy Member
Oldskooler zei:Die naast mij hier op het werk, is toch ook een chique.
Is om 12:00 gaan eten, is terug binnengekomen om 13:30.
's morgens is em om 9:30 binnengekomen.
Straks, 16:30, dada.
En...?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oldskooler zei:Die naast mij hier op het werk, is toch ook een chique.
Is om 12:00 gaan eten, is terug binnengekomen om 13:30.
's morgens is em om 9:30 binnengekomen.
Straks, 16:30, dada.

Oldskooler zei:Die naast mij hier op het werk, is toch ook een chique.
Is om 12:00 gaan eten, is terug binnengekomen om 13:30.
's morgens is em om 9:30 binnengekomen.
Straks, 16:30, dada.

cram zei:Juul, 85 joar, ligt up zin bedde in 't oedemanuus. Ineens begunt ie doa te roepen:
KOKSIEDE!!
.....
OSTÈNDE!!
......
OOSTDUUNKERKE!!!
.....
BREININGE!!!
......
DEN OANE!!
.....
MIDDELKERKE!!
...
en dat goa zo moa deure tot da de verpleegstre komt angestormd in zinne koamre.
Lap, Juul heeft ghiel zin bedde ondergescheetn...
De verpleegster van: "Moa Juul toch, aj nu achter de panne geroopn..."
Juul: " godver, kost er nie upkomn!"
gast :''')Oldskooler zei:Die naast mij hier op het werk, is toch ook een chique.
Is om 12:00 gaan eten, is terug binnengekomen om 13:30.
's morgens is em om 9:30 binnengekomen.
Straks, 16:30, dada.

Da ziet er enorm lekker uitfirewulf1 zei:

forn9 zei:heb jij een lief thread :')

Wacko_Escudo zei:zelfgemaakte frieten![]()
