Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oldskooler

Legacy Member
Troj zei:
De Mexicaanse griep overwonnen :love:.

Daar gaat uw enige kans op een beetje roem.
Uw naam had in de kranten kunnen komen man.

10 pagina's verder, na een of ander berichtje over Michael Jackson.

Troj

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
nu al?

Allez ja, zoveelste beter hè, ma wel rap :unsure:

Ik was al ziek sinds woensdag, en had vanmorgen nog lichte koorts, ma nu nimeer :love:. Wel nog tot woensdag binnenblijven :(.

Sightblinder zei:
En ik maar hopen op een exclusive voor 9lives :unsure:

:tongue:

Oldskooler zei:
Daar gaat uw enige kans op een beetje roem.
Uw naam had in de kranten kunnen komen man.

10 pagina's verder, na iets over Michael Jackson.

Sorry, kheb ne schrik gepakt na een bevriend topic!

aXl_

Legacy Member
eindelijk nog es bloed kunnen geven zonder dat de druk in de ader wegvalt ^^

SHIGSY

Legacy Member
Oldskooler zei:
Die naast mij hier op het werk, is toch ook een chique.

Is om 12:00 gaan eten, is terug binnengekomen om 13:30.
's morgens is em om 9:30 binnengekomen.

Straks, 16:30, dada.

Glijdende uren? Bij ons tussen 7.15 - 9.30/11.45-14.00/15.30-18.00.

Als je uren op de teller het toelaten, kan je een heel korte dag werken. Niets mis mee dan zou ik zeggen.

Oldskooler

Legacy Member
SHIGSY zei:
Glijdende uren? Bij ons tussen 7.15 - 9.30/11.45-14.00/15.30-18.00.

Als je uren op de teller het toelaten, kan je een heel korte dag werken. Niets mis mee dan zou ik zeggen.

Die komt niet aan zijn uren hoor. :p

Dennoman

Legacy Member
Mijn leerkracht Latijn uit het vierde en vijfde die echt zo droog is :')

"En zijt ge nu tevreden van uw nieuw werk?"
"Amai nog nie"
"En waarom?"
"Meer lekkere wijven dan bij ulle"

:lol:

Ook te horen gekregen dat mijn ouders tegen het einde van het jaar mij een gloednieuwe kamer schenken door de gastkamer om te bouwen met o.a. airco :cool:
Laat die hittegolven maar komen.
Troj zei:
De Mexicaanse griep overwonnen :love:.
Wat een verrassing, ik dacht dat je zo dood als een pier zou zijn door een ziekte die op zo goed als alle vlakken hetzelfde is als een gewoon wintergriepje!

-sarcasm meter explodes-

PinkyNTheBrain

Legacy Member
oarngebee (1 hour ago)
U guys rock more then rocks! =D Lol.

Deze comment op youtube :rofl:

Oldskooler

Legacy Member
Dennoman zei:
Wat een verrassing, ik dacht dat je zo dood als een pier zou zijn door een ziekte die op zo goed als alle vlakken hetzelfde is als een gewoon wintergriepje!

-sarcasm meter explodes-

Moest die nu toch sterven, zou dat het ultieme sarcastische antwoord zijn.

YaMo

Legacy Member
forn9 zei:
heb jij een lief thread :')

Isj raadt aan om een maandje te wachten met penetratie als je nog maagd bent. In de tussentijd kan je het veel beter houden bij meer zedige dingen zoals daar zijn "blowjobs in all ways, massages(erotische of gewoon, ur choice, waar ge zin in hebt ), titfucks, handjobs in all ways, een totaalpacket van alles doorheen,..." :rofl:
titfucks :')

128MB

Legacy Member
FFFAAACKK

uberzalig huisje gevonden perfecte ligging en binnen budget :(:(:(:(

morgen bellen voor bezichtiging

Mad.Villain zei:
Isj kan mij krijgen voor 1 nacht, met condoom

moet niet ze heeft spiraaltje :cool:

bludgeoned

Legacy Member
128MB zei:
FFFAAACKK

uberzalig huisje gevonden perfecte ligging en binnen budget :(:(:(:(

morgen bellen voor bezichtiging



moet niet ze heeft spiraaltje :cool:
Veel plezier met de herpes en andere vunzigheden die ze vergaard heeft doorheen de jaren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan