Archief - Je glimlach van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savage

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
En jij hebt dus wel al ervaring?

Nee, ik heb geen psychologie gestudeerd, maar ik veroordeel hier dan ook niemand ... (lezen sommigen eigenlijk wel de ganse discussie?)

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Savage zei:
Nee, ik heb geen psychologie gestudeerd, maar ik veroordeel hier dan ook niemand ... (lezen sommigen eigenlijk wel de ganse discussie?)

Nee, je komt gewoon arrogant over.

Savage

Legacy Member
Ah, das het minste van m'n zorgen (maar informeer u in't vervolg toch maar een beetje).

Soit, discussiewaarde 0

Troj

Legacy Member
Savage zei:
Student dus. Ik zou eerst nog enkele jaartjes relevante ervaring opdoen alvorens je echt kan spreken over grondige kennis in het veld.

Mja, kom. Dan is vanaf nu ook elke bijdrage van bvb. Arifiene over recht overbodig. Die paar vakken gaan mij qua kennis niet veel meer bijbrengen - ik kan u de syllabi doorsturen - en ik heb al relevante kennis van het veld.

Ik heb hier trouwens nergens gesproken over mijn 'grondige kennis van het veld', zelfs niet van 'grondige kennis', al is die er wel - nogal vanzelfsprekend.

dev!lke zei:
snap hem ni :p
of is da degene da troj stoort en waarop hij dan k3 opzet? :unsure:

Ik kan ni op die Netlog. Zeg dat ze mij wat soundfiles doorstuurt, dan zal ik kunnen zien of zij het is.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Ik wil een laptop kaufen, maar wacht ik daar beter mee tot windows 7?

Savage

Legacy Member
Troj zei:
Mja, kom. Dan is vanaf nu ook elke bijdrage van bvb. Arifiene over recht overbodig. Die paar vakken gaan mij qua kennis niet veel meer bijbrengen - ik kan u de syllabi doorsturen - en ik heb al relevante kennis van het veld.

Ik heb hier trouwens nergens gesproken over mijn 'grondige kennis van het veld', zelfs niet van 'grondige kennis', al is die er wel - nogal vanzelfsprekend.

De reden waarom ik daar nogal bitsig op reageer, is net omdat er zovelen zijn (ook in mijn omgeving) die denken dat boekenwijsheid hen de antwoorden zal leveren ipv op de realiteit in te spelen. Een van de ergste is een vriendin van me die ook P studeert in Gent, 2e master nu. Alsof iedere cursus de diepste geheimen van "alle" mensen/dingen ontleedt. Enige zin voor nuance ontbreekt want "het staat zo in mijn cursus".

Maar mssn was ik ook zo toen ik 20-21 was.

Mr. Mustard

Legacy Member
Nuytuh zei:
Ik wil een laptop kaufen, maar wacht ik daar beter mee tot windows 7?

Ge kunt nu gerust een laptop met vista kopen en dan upgraden naar 7, volledig gratis.
Als ge nie kunt wachten kun je ook nog de Release Candidate downloaden...

link
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan