Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg wel...Savage zei:"Slachtoffer v/d week"-positie was wederom aan u toebedeeld![]()
.Troj zei:Ge waart de eerste die in mij opkwam.
Da's toch lief?

Klein Aiko > grote AikoBaBsie zei:Is een zwitserse witte herder, en idd een Boltje zonder bliksem welliswaar
Em is nu 3 maanden, en em is echt al groot (maar nog niet eens de helft van wat hij wordt als hij 9 maanden is)
Aiko
What he once was

Proim zei:Klein Aiko > grote Aiko![]()

Kunt ge dat niet forceren?BaBsie zei:

Proim zei:Kunt ge dat niet forceren?![]()

Arifiene zei:Zeg wel...
Laatste dag werken in die kutZara-winkel... Heb k nu nog een verkoudheid door hun airco die onmenselijk laag staat.
Ik voel me dus idd zielig ja dankuwel.
Savage zei:De reden waarom ik daar nogal bitsig op reageer, is net omdat er zovelen zijn (ook in mijn omgeving) die denken dat boekenwijsheid hen de antwoorden zal leveren ipv op de realiteit in te spelen. Een van de ergste is een vriendin van me die ook P studeert in Gent, 2e master nu. Alsof iedere cursus de diepste geheimen van "alle" mensen/dingen ontleedt. Enige zin voor nuance ontbreekt want "het staat zo in mijn cursus".
Maar mssn was ik ook zo toen ik 20-21 was.
Try working there, 7u lang, in een stom (koud) uniform tshirtje...SweetEmmaRose zei:Da is echt, zelfd als ge daar gewoon langs wandelt voelde die kou al
Tha_nOn zei:en ik hoop dat ge aangenamer waart toen ge 20-21 was, want nu lijkt ge enkel een oud manneke, dat dankzij zijn enkele jaren meer denk dat hij alles weet en elke andere mening over iets afschrijft als puberaal gezever (of boekenwijsheid, of flairwijsheid etc)
zeer intelligent trouwens
Troj zei:Én ik ben 22.
Ik ben er zeker van dat Savage een zeer aangename jongen is met fantastische kwaliteiten, maar hij deed toch wat betuttelend - da's not done!

Arifiene zei:Savage is actually een erg aangenaam persoon. Ook irl.
Mss baseert hij zen mening/posts over psychologiestudenten wel op een andere niet-nader genoemde persoon, en heeft hij er daardoor een niet-objectieve mening over?
Tha_nOn zei:kan goed zijn, ik heb ook nergens gezegd dat hij irl geen aangename persoon is, ik ken hem niet irl (en ik pretendeer hem ook niet te kennen)
en wat insinueert gij nu weer (das uw lievelingssport zeker?)
in al de aanvaringen met mij kwam hij met dezelfde argumentatie af en verwees hij naar die vriendin van hem, dus zijn ideeën komen niet door mij (integendeel, ik kan mij ook niet vinden in de beschrijving van die vriendin en dat weet hij evengoed)
maar goed gij en hij mogen jullie gezellige mening over mij delen hoor
moet u zeker niet inhouden om irl een beetje te gaan fantaseren hoe ik volgens jullie ben (of hoe wij zogezegd een vete hebben ofzo \o/)