Archief - Je glimlach van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
Savage zei:
"Slachtoffer v/d week"-positie was wederom aan u toebedeeld :p
Zeg wel...
Laatste dag werken in die kutZara-winkel... Heb k nu nog een verkoudheid door hun airco die onmenselijk laag staat.
Ik voel me dus idd zielig ja dankuwel :p.

Troj zei:
Ge waart de eerste die in mij opkwam.
Da's toch lief :love:?

Ja ze:love:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Arifiene zei:
Zeg wel...
Laatste dag werken in die kutZara-winkel... Heb k nu nog een verkoudheid door hun airco die onmenselijk laag staat.
Ik voel me dus idd zielig ja dankuwel :p.

Da is echt, zelfd als ge daar gewoon langs wandelt voelde die kou al

freakykiller

Legacy Member
Die kleine Aiko is wel schattig, volwassen ziet hij er dan ook wel cool uit (google afbeeldingen)

Tha_nOn

Legacy Member
Savage zei:
De reden waarom ik daar nogal bitsig op reageer, is net omdat er zovelen zijn (ook in mijn omgeving) die denken dat boekenwijsheid hen de antwoorden zal leveren ipv op de realiteit in te spelen. Een van de ergste is een vriendin van me die ook P studeert in Gent, 2e master nu. Alsof iedere cursus de diepste geheimen van "alle" mensen/dingen ontleedt. Enige zin voor nuance ontbreekt want "het staat zo in mijn cursus".

Maar mssn was ik ook zo toen ik 20-21 was.

het is anderzijds wel heel duidelijk dat uw volledige visie over psychologie en de mensen die het studeren puur op die vriendin van u gebaseerd zijn

fantastisch dat ge door dat meiske zo laagdunkend over haar en haar studie denkt, maar dat betekent niet dat eender wie die dat studeert zo is, en dus eigenlijk niets weet

en zelfs al zou Troj enige eigenschappen met dat meiske delen, feit is dat hij meer weet van psychologie dan eender wie die in die thread zat te zeveren
tis anderzijds wel heel kortzichtig om gewoon aan te nemen dat dat bij hem dan, puur omdat hij nog steeds student is, enkel boekenwijsheid is

en ik hoop dat ge aangenamer waart toen ge 20-21 was, want nu lijkt ge enkel een oud manneke, dat dankzij zijn enkele jaren meer denk dat hij alles weet en elke andere mening over iets afschrijft als puberaal gezever (of boekenwijsheid, of flairwijsheid etc)
zeer intelligent trouwens

Arifiene

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Da is echt, zelfd als ge daar gewoon langs wandelt voelde die kou al
Try working there, 7u lang, in een stom (koud) uniform tshirtje...

Tha_nOn zei:
en ik hoop dat ge aangenamer waart toen ge 20-21 was, want nu lijkt ge enkel een oud manneke, dat dankzij zijn enkele jaren meer denk dat hij alles weet en elke andere mening over iets afschrijft als puberaal gezever (of boekenwijsheid, of flairwijsheid etc)
zeer intelligent trouwens

Savage is actually een erg aangenaam persoon. Ook irl.
Mss baseert hij zen mening/posts over psychologiestudenten wel op een andere niet-nader genoemde persoon, en heeft hij er daardoor een niet-objectieve mening over?

Troj

Legacy Member
Én ik ben 22.

:love:

Ik ben er zeker van dat Savage een zeer aangename jongen is met fantastische kwaliteiten, maar hij deed toch wat betuttelend - da's not done!

Arifiene

Legacy Member
Troj zei:
Én ik ben 22.

:love:

Ik ben er zeker van dat Savage een zeer aangename jongen is met fantastische kwaliteiten, maar hij deed toch wat betuttelend - da's not done!

Voila, thx Troj.

:love:

Tha_nOn

Legacy Member
Arifiene zei:
Savage is actually een erg aangenaam persoon. Ook irl.
Mss baseert hij zen mening/posts over psychologiestudenten wel op een andere niet-nader genoemde persoon, en heeft hij er daardoor een niet-objectieve mening over?

kan goed zijn, ik heb ook nergens gezegd dat hij irl geen aangename persoon is, ik ken hem niet irl (en ik pretendeer hem ook niet te kennen)

en wat insinueert gij nu weer (das uw lievelingssport zeker?)
in al de aanvaringen met mij kwam hij met dezelfde argumentatie af en verwees hij naar die vriendin van hem, dus zijn ideeën komen niet door mij (integendeel, ik kan mij ook niet vinden in de beschrijving van die vriendin en dat weet hij evengoed)

maar goed gij en hij mogen jullie gezellige mening over mij delen hoor
moet u zeker niet inhouden om irl een beetje te gaan fantaseren hoe ik volgens jullie ben (of hoe wij zogezegd een vete hebben ofzo \o/)

Troj

Legacy Member
Nu ge het zegt, ik herinner mij inderdaad een Berttt-achtige kruistocht tegen psychologie!
Dat kan zomaar niet, Savage. We zullen u nog weten te vinden.

Arifiene

Legacy Member
Tha_nOn zei:
kan goed zijn, ik heb ook nergens gezegd dat hij irl geen aangename persoon is, ik ken hem niet irl (en ik pretendeer hem ook niet te kennen)

en wat insinueert gij nu weer (das uw lievelingssport zeker?)
in al de aanvaringen met mij kwam hij met dezelfde argumentatie af en verwees hij naar die vriendin van hem, dus zijn ideeën komen niet door mij (integendeel, ik kan mij ook niet vinden in de beschrijving van die vriendin en dat weet hij evengoed)

maar goed gij en hij mogen jullie gezellige mening over mij delen hoor
moet u zeker niet inhouden om irl een beetje te gaan fantaseren hoe ik volgens jullie ben (of hoe wij zogezegd een vete hebben ofzo \o/)

Ik insinueer vanalles Non.
Altijd.
En zeker tegen u, dat spreekt vanzelf.

Overigens is hij momenteel niet online hoor, en hebben we irl wel wat beter te doen dan over u te fantaseren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan