Archief - Je glimlach van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
Troj zei:
Mja, kom. Dan is vanaf nu ook elke bijdrage van bvb. Arifiene over recht overbodig. Die paar vakken gaan mij qua kennis niet veel meer bijbrengen - ik kan u de syllabi doorsturen - en ik heb al relevante kennis van het veld.

Ik heb hier trouwens nergens gesproken over mijn 'grondige kennis van het veld', zelfs niet van 'grondige kennis', al is die er wel - nogal vanzelfsprekend.



Ik kan ni op die Netlog. Zeg dat ze mij wat soundfiles doorstuurt, dan zal ik kunnen zien of zij het is.

Recht is veel meer een exacte wetenschap dan psychologie.
En dan nog, iedereen wéét dat ik student ben, en bijgevolg meer ken van 'law in the books' dan 'law in practice'.
En wrm word ik daar nu weer bijgesleurd :p.

@wtfthx...: Interpreteren is een gave.

Crashtestdummy

Legacy Member
vandaag psychotechnische test moeten afleggen in aalst voor torenkraanbestuurder en kdenk wel dattet goed verlopen is :)

Gevers

Legacy Member
dev!lke zei:
Gezicht vol piercings, zwart haar. er staat bij "getrouwd met Pieter" en ze woont ergens in de buurt van de zeebrugge/heist :unsure:

Staat getrouwd met Dieter, nie Pieter :D

DBK

Legacy Member
Dude87 zei:
vandaag psychotechnische test moeten afleggen in aalst voor torenkraanbestuurder en kdenk wel dattet goed verlopen is :)
Als je effectief die job hebt, kun je dan elke dag zeggen waar dat je die dag moet werken?

Crashtestdummy

Legacy Member
zijde nu serieus zo ongerust? :unsure: tis nu nie alsof ge moe vrezen voor u leven e :unsure:

Genius

Legacy Member
morgen tweeden en laatste examen en dan afgestudeerd als bachelor in de Financiën & Verzekeringen...eindelijk na 4 jaar lol

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik ga me sffs een nieuwe cd halen :love: de winkel heeft gemaild da mijn "schijf" binnegekome is :D

Savage

Legacy Member
Arifiene zei:
Recht is veel meer een exacte wetenschap dan psychologie.
En dan nog, iedereen wéét dat ik student ben, en bijgevolg meer ken van 'law in the books' dan 'law in practice'.
En wrm word ik daar nu weer bijgesleurd :p.

@wtfthx...: Interpreteren is een gave.

"Slachtoffer v/d week"-positie was wederom aan u toebedeeld :p

iamhollywood

Legacy Member
BaBsie zei:
Ik amuseer me rot me foto's te trekken van mijn zus haar hond :love:

Heb het net gezien op facebook, wat een prachtig beest! :love:
Wat voor ras is dat?

Hij lijkt sprekend op Bolt :p.

Troj

Legacy Member
Savage zei:
De reden waarom ik daar nogal bitsig op reageer, is net omdat er zovelen zijn (ook in mijn omgeving) die denken dat boekenwijsheid hen de antwoorden zal leveren ipv op de realiteit in te spelen. Een van de ergste is een vriendin van me die ook P studeert in Gent, 2e master nu. Alsof iedere cursus de diepste geheimen van "alle" mensen/dingen ontleedt. Enige zin voor nuance ontbreekt want "het staat zo in mijn cursus".

Maar mssn was ik ook zo toen ik 20-21 was.

Wat dat betreft kan ik alleen maar akkoord gaan - gelukkig ben ik helemaal ni het type dat enkel zijn boekjes gelooft. Voor mij draait het allemaal meer om inzicht, cf. dat ene topic nu ook in W&S. Maar moest je mij kennen zou je wel weten dat ik niet echt iemand ben die veel belang hecht aan de pure boekenwijsheid zonder ook het veld wat te kennen.

dev!lke zei:
Gezicht vol piercings, zwart haar. er staat bij "getrouwd met Pieter" en ze woont ergens in de buurt van de zeebrugge/heist :unsure:

Ik blijf erbij: soundfile!
Dat gekrijs vergeet ik nooit meer.

Arifiene zei:
Recht is veel meer een exacte wetenschap dan psychologie.
En dan nog, iedereen wéét dat ik student ben, en bijgevolg meer ken van 'law in the books' dan 'law in practice'.
En wrm word ik daar nu weer bijgesleurd :p.

@wtfthx...: Interpreteren is een gave.

Ge waart de eerste die in mij opkwam.
Da's toch lief :love:?

Babs

Legacy Member
iamhollywood zei:
Heb het net gezien op facebook, wat een prachtig beest! :love:
Wat voor ras is dat?

Hij lijkt sprekend op Bolt :p.

Is een zwitserse witte herder, en idd een Boltje zonder bliksem welliswaar :p

Em is nu 3 maanden, en em is echt al groot (maar nog niet eens de helft van wat hij wordt als hij 9 maanden is :s )

Aiko

What he once was

iamhollywood

Legacy Member
BaBsie zei:
Is een zwitserse witte herder, en idd een Boltje zonder bliksem welliswaar :p

Em is nu 3 maanden, en em is echt al groot (maar nog niet eens de helft van wat hij wordt als hij 9 maanden is :s )

Aiko

What he once was

Ja hij is inderdaad fel veranderd, op de eerste foto's leek het meer een west highland terriër :p...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan