Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plutus

Legacy Member
Voila zie, eindelijk toch maar eens visa aangevraagd. Ze weigerden eerst meteen omdat ik student ben en geen vast inkomen heb, dan openden ze mijn persoonlijke gegevens en plots was het allemaal in orde. Banken, gotta love 'em :p

KaZhAn

Legacy Member
Die bakken zijn inderdaad moeilijk te verkrijgen, zeker die van Westvleteren 12. Het maximum dat je op dit moment kon krijgen waren 3 bakken, dus het worden er 3 :).

Ik probeer al maanden aan een paar bakjes te geraken en het is echt geluk hebben om in hun telefooncentrale te geraken. Meestal laten ze maar 3 keer per maand een 3tal uur bestellen voor Westvleteren 12 en dan begint het bellen. Voor zover ik weet is hun piek aan inkomende oproepen 120.000 op die drie uur en hebben ze maar een paar lijnen open.

Als ge wat rondsurft, zal je websites vinden waar ze tot 500-600 dollar vragen voor een krat Westvleteren, terwijl een krat in aankoop 50 euro kost (wat al best veel is voor bier). Dus volgende week maandag maken we een uitstapje naar zee om de bakjes op te halen en zit ik 's avonds in de living met een WV12 voor me :love:


(enne 247 keer bellen is nu weer nie zo moeilijk ook niet? Hoorn van de haak, luidspreker op en redial als het bezet is. Ondertussen wat verslagen verbeteren en per ongeluk een dikke streep op een verslag trekken als ge ineens een stem hoort)

freakykiller

Legacy Member
Ik vind dat nu toch wel niet de moeite waard om constant te bellen om een bak westvleteren te hebben.

Poepoei

Legacy Member
Deze post in de 'Gitaar leren spelen' thread :')
CORNICHON$$ zei:
:applause::applause::applause:die slaat de nagel op de kop , wilt ge gitaar leren spelen , simpel , als het in U zit dan zal het er zekers uitkomen , als t'er niet inzit zal t'er ook nooit uitkomen , haal uzelf een dvd'tje in huis van : :bow::bow: Jimmy Hendrix en dan zult ge snappen wat ek bedoel....That's f**k'in gitaar-music...nen gouden tip ; leer't gewoon aan uzelf , jaag u niet op...experimenteer en vooral oefenen op alle mogelijke manieren , in alle mogelijke richtingen....get the feeling with the gitar...:love: Use your intuïtion and you will come mutch farther than you'll ever imaginated...nog dit koop u een start pack elecktric gitaar=(elek.gitaar+een simpel standaard versterker) voor een goede 250à300euro en da's voldoende voor de start , hebt ge een goede (kies) Ibanez...voila hopelijk heb ek u op de goede weg gezet of geholpen...:niceone: en zal uw droom om gitaar te spelen zekers uitkomen....or else(that's not an option)...bespeel the lady til your fingers bleed...GOOD LUCK!!!:music::applause::applause::applause:

bludgeoned

Legacy Member
KaZhAn zei:
Die bakken zijn inderdaad moeilijk te verkrijgen, zeker die van Westvleteren 12. Het maximum dat je op dit moment kon krijgen waren 3 bakken, dus het worden er 3 :).

Ik probeer al maanden aan een paar bakjes te geraken en het is echt geluk hebben om in hun telefooncentrale te geraken. Meestal laten ze maar 3 keer per maand een 3tal uur bestellen voor Westvleteren 12 en dan begint het bellen. Voor zover ik weet is hun piek aan inkomende oproepen 120.000 op die drie uur en hebben ze maar een paar lijnen open.

Als ge wat rondsurft, zal je websites vinden waar ze tot 500-600 dollar vragen voor een krat Westvleteren, terwijl een krat in aankoop 50 euro kost (wat al best veel is voor bier). Dus volgende week maandag maken we een uitstapje naar zee om de bakjes op te halen en zit ik 's avonds in de living met een WV12 voor me :love:


(enne 247 keer bellen is nu weer nie zo moeilijk ook niet? Hoorn van de haak, luidspreker op en redial als het bezet is. Ondertussen wat verslagen verbeteren en per ongeluk een dikke streep op een verslag trekken als ge ineens een stem hoort)
Prijzen in het alternatieve circuit liggen rond de €200-250/bak, maar echt geen 600 dollar.
Krat kost ook geen €50, aangezien er €12 statiegeld wordt gevraagd. Prijs is momenteel dus €38.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
KaZhAn zei:
Na lange tijd proberen is het mij vandaag eindelijk gelukt Westvleteren te bestellen :applause: (Ik heb volgens mijn tellertje wel 247 keer moeten inbellen op 2.5 uur eer ik binnen was :p)

maandag eventjes naar het zeetje rijden en 3 bakken Westvleteren 12 afhalen!

Ok. Rij jij naar de zee, dan ga ik uw bakken afhalen in Westvleteren.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Mijn MP3-speler.

Ik vertrek naar de fitness en em zegt "low battery". Ik dacht al fuk :sop: sffs valt da rotding uit. Maar hij viel pas uit toen ik terug was op mijn kot :love:


:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan