Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a143290

Legacy Member
Ik moet overmorgen minstens -4 halen op mijn examen om er nog door te zijn op dat vak ^^ Chanceke :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
a143290 zei:
Ik moet overmorgen minstens -4 halen op mijn examen om er nog door te zijn op dat vak ^^ Chanceke :p

Ik had zo eens een vak waarvoor ik 23% moest halen, dus niets gedaan. Jaar later nog eens hetzelfde examen mogen afleggen :unsure:

a143290

Legacy Member
|) ][ |V| ][;13048251 zei:
Ik had zo eens een vak waarvoor ik 23% moest halen, dus niets gedaan. Jaar later nog eens hetzelfde examen mogen afleggen :unsure:

Daar ga ik mij dus niet aan laten vangen :p Ik ga er wel nog mijn best voor doen.

EternalSilence

Legacy Member
Blijkbaar heb ik 5gb bijgekregen op telemeter :unsure:

nu al 50gb

waar is de tijd van 12 gb

stoomboot

Legacy Member
a143290 zei:
Ik moet overmorgen minstens -4 halen op mijn examen om er nog door te zijn op dat vak ^^ Chanceke :p

Nogal een geluk dat ook de resultaten behaald op een bepaald moment worden beoordeeld ;)

Dus niet alleen horizontaal (vak gedurende 1 jaar), maar ook verticaal (alle vakken op één bepaald moment). :applause:


Bashen op bepaalde leden levert veel rep op! :doc:

DBK

Legacy Member
een zalig lange conversatie gehad met mijn kat! ( ik had toch een laatste woord dus ik heb gewonnen :woohoo: )

kil911ler

Legacy Member
@West-Vleteren-talk: tis idd zo erg bij die paters :p

Mn studentenclub doet azo een West-Vleterenstandje volgende maand en we hebbe al maanden op voorhand zitte bellen en doen. We doen zelfs samen bel-sessies. Azo met 5-6 man bij iemand op kot en heel de tijd bellen met de lijst van nummerplaten voor onze neus :p

Ik had ene keer echt oerechance: in 1 namiddag 3x binnengeraakt :p

Maar met et volgend kalendermaand was mn luck allemaal op :(

truifel

Legacy Member
KaZhAn zei:
Die bakken zijn inderdaad moeilijk te verkrijgen, zeker die van Westvleteren 12. Het maximum dat je op dit moment kon krijgen waren 3 bakken, dus het worden er 3 :).

Ik probeer al maanden aan een paar bakjes te geraken en het is echt geluk hebben om in hun telefooncentrale te geraken. Meestal laten ze maar 3 keer per maand een 3tal uur bestellen voor Westvleteren 12 en dan begint het bellen. Voor zover ik weet is hun piek aan inkomende oproepen 120.000 op die drie uur en hebben ze maar een paar lijnen open.

Als ge wat rondsurft, zal je websites vinden waar ze tot 500-600 dollar vragen voor een krat Westvleteren, terwijl een krat in aankoop 50 euro kost (wat al best veel is voor bier). Dus volgende week maandag maken we een uitstapje naar zee om de bakjes op te halen en zit ik 's avonds in de living met een WV12 voor me :love:


(enne 247 keer bellen is nu weer nie zo moeilijk ook niet? Hoorn van de haak, luidspreker op en redial als het bezet is. Ondertussen wat verslagen verbeteren en per ongeluk een dikke streep op een verslag trekken als ge ineens een stem hoort)


Mijn moeder is zo persoonlijk assistente van een vrouw met een bepaalde spierziekte en die vrouw doet elke week vrijwilligerswerk in de abdij van westvleteren en aangezien die niet kan/mag in auto rijden, moet mijn moeder die altijd brengen.
Daar moet mijn moeder dus niets doen aangezien die vrouw haar vrijwilligerswerk doet en dan doet ze ffkes wandelingetje ofzo. Nu is daar een pater die 'een boontje' heeft voor mijn moeder precies en die biedt haar altijd westvleteren aan :p.
De paters hebben dus een commerciële kelder (voor de mensen die bellen) en een persoonlijke kelder (eigen gebruik, vrienden, familie, ...) en daar mag mijn moeder altijd es binnengaan voor westvleteren te gaan halen ^^. Ze heeft toch al een keer of 3 dat voorstel gehad maar nog maar 1x op ingegaan. Ze mag dan ook wel max 3 bakken meenemen ofcourse :). Die regel blijft hetzelfde :).
Maar als wij dus westvleteren willen, hoeven wij niet te wachten er op :D. Leuk zo :D

UrbanusVanAnus

Legacy Member
truifel zei:
Mijn moeder is zo persoonlijk assistente van een vrouw met een bepaalde spierziekte en die vrouw doet elke week vrijwilligerswerk in de abdij van westvleteren en aangezien die niet kan/mag in auto rijden, moet mijn moeder die altijd brengen.
Daar moet mijn moeder dus niets doen aangezien die vrouw haar vrijwilligerswerk doet en dan doet ze ffkes wandelingetje ofzo. Nu is daar een pater die 'een boontje' heeft voor mijn moeder precies en die biedt haar altijd westvleteren aan :p.
De paters hebben dus een commerciële kelder (voor de mensen die bellen) en een persoonlijke kelder (eigen gebruik, vrienden, familie, ...) en daar mag mijn moeder altijd es binnengaan voor westvleteren te gaan halen ^^. Ze heeft toch al een keer of 3 dat voorstel gehad maar nog maar 1x op ingegaan. Ze mag dan ook wel max 3 bakken meenemen ofcourse :). Die regel blijft hetzelfde :).
Maar als wij dus westvleteren willen, hoeven wij niet te wachten er op :D. Leuk zo :D

lucky bastard :p

truifel

Legacy Member
Sloth zei:
zeker van dat die pater niks terug moeten hebben ? :p

geld voor de bakken natuurlijk :). Het enige voordeel hierbij is dat ze niet zo lang moet wachten :).

(en ja, ik had uw 'subtiele' opmerking wel door :))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan