Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
a143290 zei:Ik moet overmorgen minstens -4 halen op mijn examen om er nog door te zijn op dat vak ^^ Chanceke![]()

|) ][ |V| ][;13048251 zei:Ik had zo eens een vak waarvoor ik 23% moest halen, dus niets gedaan. Jaar later nog eens hetzelfde examen mogen afleggen![]()
Ik ga er wel nog mijn best voor doen.Savage zei:Prijs voor wetenschappelijk werk v/d stad Lier gewonnen. Hopla...![]()
Doom Dragon zei:Blijkbaar heb ik 5gb bijgekregen op telemeter
nu al 50gb
waar is de tijd van 12 gb

a143290 zei:Daar ga ik mij dus niet aan laten vangenIk ga er wel nog mijn best voor doen.

Doom Dragon zei:Blijkbaar heb ik 5gb bijgekregen op telemeter
nu al 50gb
waar is de tijd van 12 gb
a143290 zei:Ik moet overmorgen minstens -4 halen op mijn examen om er nog door te zijn op dat vak ^^ Chanceke![]()





KaZhAn zei:Die bakken zijn inderdaad moeilijk te verkrijgen, zeker die van Westvleteren 12. Het maximum dat je op dit moment kon krijgen waren 3 bakken, dus het worden er 3.
Ik probeer al maanden aan een paar bakjes te geraken en het is echt geluk hebben om in hun telefooncentrale te geraken. Meestal laten ze maar 3 keer per maand een 3tal uur bestellen voor Westvleteren 12 en dan begint het bellen. Voor zover ik weet is hun piek aan inkomende oproepen 120.000 op die drie uur en hebben ze maar een paar lijnen open.
Als ge wat rondsurft, zal je websites vinden waar ze tot 500-600 dollar vragen voor een krat Westvleteren, terwijl een krat in aankoop 50 euro kost (wat al best veel is voor bier). Dus volgende week maandag maken we een uitstapje naar zee om de bakjes op te halen en zit ik 's avonds in de living met een WV12 voor me
(enne 247 keer bellen is nu weer nie zo moeilijk ook niet? Hoorn van de haak, luidspreker op en redial als het bezet is. Ondertussen wat verslagen verbeteren en per ongeluk een dikke streep op een verslag trekken als ge ineens een stem hoort)
.
. Die regel blijft hetzelfde
.
. Leuk zo 
truifel zei:Mijn moeder is zo persoonlijk assistente van een vrouw met een bepaalde spierziekte en die vrouw doet elke week vrijwilligerswerk in de abdij van westvleteren en aangezien die niet kan/mag in auto rijden, moet mijn moeder die altijd brengen.
Daar moet mijn moeder dus niets doen aangezien die vrouw haar vrijwilligerswerk doet en dan doet ze ffkes wandelingetje ofzo. Nu is daar een pater die 'een boontje' heeft voor mijn moeder precies en die biedt haar altijd westvleteren aan.
De paters hebben dus een commerciële kelder (voor de mensen die bellen) en een persoonlijke kelder (eigen gebruik, vrienden, familie, ...) en daar mag mijn moeder altijd es binnengaan voor westvleteren te gaan halen ^^. Ze heeft toch al een keer of 3 dat voorstel gehad maar nog maar 1x op ingegaan. Ze mag dan ook wel max 3 bakken meenemen ofcourse. Die regel blijft hetzelfde
.
Maar als wij dus westvleteren willen, hoeven wij niet te wachten er op. Leuk zo
![]()

je had wel mogen waarschuwen voor die link. nu zijn mn ogen beschadigd. ik ga zeker een antwoord kunnen geven in de topic:'wat zien blinden'stoomboot zei:Bashen op bepaalde leden levert veel rep op! :doc:
Sloth zei:zeker van dat die pater niks terug moeten hebben ?![]()
. Het enige voordeel hierbij is dat ze niet zo lang moet wachten
.
)