Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
kil911ler zei:
@West-Vleteren-talk: tis idd zo erg bij die paters :p

Mn studentenclub doet azo een West-Vleterenstandje volgende maand en we hebbe al maanden op voorhand zitte bellen en doen. We doen zelfs samen bel-sessies. Azo met 5-6 man bij iemand op kot en heel de tijd bellen met de lijst van nummerplaten voor onze neus :p

Ik had ene keer echt oerechance: in 1 namiddag 3x binnengeraakt :p

Maar met et volgend kalendermaand was mn luck allemaal op :(

Waar en wanneer is die stand? Ik kom zeker af :)

SlyR

Legacy Member
truifel zei:
geld voor de bakken natuurlijk :). Het enige voordeel hierbij is dat ze niet zo lang moet wachten :).

(en ja, ik had uw 'subtiele' opmerking wel door :))

Wanneer mocht ik weer eens afkomen om ene te komen drinken? Ik ben 't vergeten :p

De SkeEvN

Legacy Member
zeer goed gewerkt in het huis :woohoo:

nu badje pakken want twas de schouw dak heb afgebroken... vol me roet ^_^

p0rkiej

Legacy Member
gthizzang zei:
om het met een geenstijl.nlisme te zeggen
The Subs: altijd -1

Beste vrienden van de lichtzinnige antwoorden.. das weldegelijk een leuk liedje om je volledig te laten gaan voor wat mij betreft :). Qua artistieke waarde biedt dit idd evenveel extra's als jullie bijdrage aan de maatschappij, zijnde onbestaande. Edoch bedankt voor de commentaar.

a143290

Legacy Member
stoomboot zei:
Nogal een geluk dat ook de resultaten behaald op een bepaald moment worden beoordeeld ;)

Dus niet alleen horizontaal (vak gedurende 1 jaar), maar ook verticaal (alle vakken op één bepaald moment). :applause:

Nah, 1 vak, 4 onderdelen. 1 onderdeel gebuisd maar op het vak erdoor? Geen probleem.

KaZhAn

Legacy Member
bludgeoned zei:
Prijzen in het alternatieve circuit liggen rond de €200-250/bak, maar echt geen 600 dollar.
Krat kost ook geen €50, aangezien er €12 statiegeld wordt gevraagd. Prijs is momenteel dus €38.

Ik had het dan ook over de duurdere prijzen :) zijn wat websites die ge ad random kunt vinden op google die wel zoveel vragen. Ik vraag me af of er iemand dat effectief koopt. 38/50 euro voor een bak geef ik nog wel, maar 200€ en meer... Ik heb altijd gebeld voor bakken te reserveren/zo langsgegaan, maar sinds ze elk jaar top staan op die lijst geraak ik er zelden tot nooit meer binnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan