Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SlyR

Legacy Member
Vanavond Triggerfinger in Duinkerke :)
Te lang geleden dat k ze gezien heb! Toch al een maand of 3 :unsure:

GroovyBeatsss

Legacy Member
Dual screen werkt eindelijk! Was in XP toch wel gemakkelijker in te stellen!

Anyway, combo nu van laptop (17inch) en LG 22". Maandag wordt nog een LG geleverd en dan triple screen :love:

djbramz

Legacy Member
GroovyBeatsss zei:
Dual screen werkt eindelijk! Was in XP toch wel gemakkelijker in te stellen!

Anyway, combo nu van laptop (17inch) en LG 22". Maandag wordt nog een LG geleverd en dan triple screen :love:

Welk OS? Want ik vind dit in Windows 7 eigenlijk vrij gemakkelijk en ik zeg niet snel iets positief over Windows.

Tha_nOn

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:

dus gij zijt david aerts (zelfde reactie op hln als hier?)

en hoe gaan we beslissen wie te beperkt is om kinderen te hebben? (ze spreken daar trouwens over licht verstandelijk beperkten)

ouderschapstestjes afnemen van alle verstandelijk beperkten? en dan misschien ook van de 'lagere' klassen want ja, echt intelligent kunt ge die niet noemen
en dan misschien ook van mensen die uit vreemde situaties /gezinnen komen, of een geschiedenis van psychiatrische stoornissen hebben

en hoe gaat ge die mensen concreet verplichten? spiraaltje steken/staafje implanten? maar da is ni failsafe, misschien dan maar gewoon direct steriliseren (misschien herhalen we dan een stuk van de geschiedenis ^^)

beetje kortzichtig om daar direct zo vol voor te willen gaan <o/

iamhollywood

Legacy Member
Net gaan lopen in het zonneke op the killers - sawdust, heerlijk, met die cd zou ge kunnen blijven gaan :love:.


Onderweg een jongen even zwaar (misschien zelf iets erger :D) zien sukkelen met het parkeren als ik, hij had geen L dus er is nog hoop! :cool: (13 april rijexamen :()

Morrissey

Legacy Member
David Aerts, vanwaar kennen we die weeral? :)

Gizmo, de hoerenlopende oplichter is back !

omglolwtfkthx

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dus gij zijt david aerts (zelfde reactie op hln als hier?)

en hoe gaan we beslissen wie te beperkt is om kinderen te hebben? (ze spreken daar trouwens over licht verstandelijk beperkten)

ouderschapstestjes afnemen van alle verstandelijk beperkten? en dan misschien ook van de 'lagere' klassen want ja, echt intelligent kunt ge die niet noemen
en dan misschien ook van mensen die uit vreemde situaties /gezinnen komen, of een geschiedenis van psychiatrische stoornissen hebben

en hoe gaat ge die mensen concreet verplichten? spiraaltje steken/staafje implanten? maar da is ni failsafe, misschien dan maar gewoon direct steriliseren (misschien herhalen we dan een stuk van de geschiedenis ^^)

beetje kortzichtig om daar direct zo vol voor te willen gaan <o/


nee dat ben ik niet op hln:) ik heb wel dezelfde mening maar dat wil toch niet zeggen dat ik dat ben?

omglolwtfkthx

Legacy Member
Fireflies zei:
David Aerts, vanwaar kennen we die weeral? :)

Gizmo, de hoerenlopende oplichter is back !

Proim zei:
Jup, dat is hem, woonde ook in Duffel.
Gizmo :bow:

mensen toch, jullie zitten zoveel met die loser in uwe kop dat ge hem overal gaat zien. vorige keer zag iemand hem op de trein, nu ben ik het ineens omdat ik een artikel link met dezelfde mening als dat daar staat, niet dezelfde reactie;)
ik heb zelfs gezien dat jullie een nieuw lid op 9lives tot gizmo doopten omdat hij ook autistisch is. zouden jullie niet eens psychologische hulp gaan opzoeken om van dat gizmo trauma af te raken:)

ik moet jullie teleurstellen, ik ben gizmo niet:) en anders ga ik naar de politie om te bewijzen dat ik gizmo niet ben:angry: of seffes kopstoot:doh:

en wie zegt dat die david aerts uit die hln reactie gizmo is? volgens het telefoon van duffel op internet wonen er wel meer met die naam in duffel.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dus gij zijt david aerts (zelfde reactie op hln als hier?)

en hoe gaan we beslissen wie te beperkt is om kinderen te hebben? (ze spreken daar trouwens over licht verstandelijk beperkten)

ouderschapstestjes afnemen van alle verstandelijk beperkten? en dan misschien ook van de 'lagere' klassen want ja, echt intelligent kunt ge die niet noemen
en dan misschien ook van mensen die uit vreemde situaties /gezinnen komen, of een geschiedenis van psychiatrische stoornissen hebben

en hoe gaat ge die mensen concreet verplichten? spiraaltje steken/staafje implanten? maar da is ni failsafe, misschien dan maar gewoon direct steriliseren (misschien herhalen we dan een stuk van de geschiedenis ^^)

beetje kortzichtig om daar direct zo vol voor te willen gaan <o/

Eigenlijk is het wel een zeer goed idee dat goed is voor de maatschappij. Dat van die lagere klassen verbieden kinderen te hebben is op zich ook niet zo slecht, maar dat zal dan weer moreel onverantwoord zijn.
De argumenten om hen toch niet onvruchtbaar te maken zouden dan weer iets zijn in de trend van: "Die mensen hebben ook dat recht op kinderen." Ik zou eerder opteren voor het voldoen aan de rechten van de kinderen, om te beginnen een stabiele opgroeiomgeving.
Wie valt onder die regeling? Dat gaan de psychologen wel beslissen. Zo'n vraag stellen op een forum is puur de andere persoon in een hoekje duwen omdat je weet dat die geen psycholoog is en dus niet meteen gaat kunnen antwoorden wie precies verstandelijk beperkt is.
Ik denk ook wel dat deze regeling is voor verstandelijk gehandicapten en niet zomaar voor mensen met een laag iq hoor :)

Morrissey

Legacy Member
omglolwtfkthx zei:
mensen toch, jullie zitten zoveel met die loser in uwe kop dat ge hem overal gaat zien. vorige keer zag iemand hem op de trein, nu ben ik het ineens omdat ik een artikel link met dezelfde mening als dat daar staat, niet dezelfde reactie;)
ik heb zelfs gezien dat jullie een nieuw lid op 9lives tot gizmo doopten omdat hij ook autistisch is. zouden jullie niet eens psychologische hulp gaan opzoeken om van dat gizmo trauma af te raken:)

ik moet jullie teleurstellen, ik ben gizmo niet:) en anders ga ik naar de politie om te bewijzen dat ik gizmo niet ben:angry: of seffes kopstoot:doh:

en wie zegt dat die david aerts uit die hln reactie gizmo is? volgens het telefoon van duffel op internet wonen er wel meer met die naam in duffel.
Hoe lachwekkend. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan