Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
sw1ss zei:
Weer zo'n typische clip die zijn airtime moet halen uit de schoon vrouwen erin, want de muziek trekt op de ballen.

typisch gewank, 'populaire/commerciële muziek is sowieso slecht :cry:'

:sop:

noreeeee

Legacy Member
Tha_nOn zei:

Eigenlijk is het nog redelijk simpel om te bepalen wie dan wel of niet kinderen mag krijgen. Iedereen die voor die maatregel is mag geen kinderen krijgen.

Tyfius

Legacy Member
Baats zei:
Overtuig ons dan dat het WEL een goed lied is. I dare you.
Ik denk dat het net zo eenvoudig is om een aantal punten aan te halen waarom dat de plaat die gij op dit moment "THE BOMB" vindt gewoon slecht is.

Fireflies zei:
Smaak is subjectief, overtuigen hoeft dus helemaal niet. :)
!

noreeeee

Legacy Member
Fireflies zei:
Smaak is subjectief, overtuigen hoeft dus helemaal niet. :)

Nee, wetenschappelijk gezien kan smaak voor een stuk herleiden worden tot uw sociale afkomst en cultureel-/opleidingsniveau.

Zo zullen relatief gezien meer laaggeschoolde de populaire liedjes echt goed vinden itt hooggeschoolde die een eerder alternatieve smaak hebben. Alternatief in de zin van niet direct op de kar springen met commerciële succesen.

Uiteraard spreken we hier over correlaties die eerder beperkt zijn, maar ze wijzen wel in de richting dat smaak niet helemaal individueel is.

GammaGamer

Legacy Member
Vandaag:

Kindje van 12 jaar ofzo geholpen me haar boodschappen thuis te dragen (da die daarmee buitegeraakt is uit de Colruyt verwondert my nog alty)

Persoon in het Frans geholpen de juiste lijn te bereiken

Persoon in het Duits geholpen met een configuratie van zijn ADSL :D (long live Google Translate :p )

SeppeSeppe

Legacy Member
noreeeee zei:
Nee, wetenschappelijk gezien kan smaak voor een stuk herleiden worden tot uw sociale afkomst en cultureel-/opleidingsniveau.

Zo zullen relatief gezien meer laaggeschoolde de populaire liedjes echt goed vinden itt hooggeschoolde die een eerder alternatieve smaak hebben. Alternatief in de zin van niet direct op de kar springen met commerciële succesen.

Uiteraard spreken we hier over correlaties die eerder beperkt zijn, maar ze wijzen wel in de richting dat smaak niet helemaal individueel is.

aha, dan ben ik dus hoog opgeleid....





















:unsure:

_ns_

Legacy Member
noreeeee zei:
Nee, wetenschappelijk gezien kan smaak voor een stuk herleiden worden tot uw sociale afkomst en cultureel-/opleidingsniveau.

Zo zullen relatief gezien meer laaggeschoolde de populaire liedjes echt goed vinden itt hooggeschoolde die een eerder alternatieve smaak hebben. Alternatief in de zin van niet direct op de kar springen met commerciële succesen.

Uiteraard spreken we hier over correlaties die eerder beperkt zijn, maar ze wijzen wel in de richting dat smaak niet helemaal individueel is.

Ook wel enorm kort door de bocht :p

Ruben666

Legacy Member
Fireflies zei:
Smaak is subjectief.

noreeeee zei:
Nee, wetenschappelijk gezien kan smaak voor een stuk herleiden worden tot uw sociale afkomst en cultureel-/opleidingsniveau.

Zo zullen relatief gezien meer laaggeschoolde de populaire liedjes echt goed vinden itt hooggeschoolde die een eerder alternatieve smaak hebben. Alternatief in de zin van niet direct op de kar springen met commerciële succesen.

Uiteraard spreken we hier over correlaties die eerder beperkt zijn, maar ze wijzen wel in de richting dat smaak niet helemaal individueel is.

Het is niet omdat smaak (mede) bepaald wordt door omgevings- en opvoedingsfatoren, dat hij daarom niet subjectief kan zijn hé (want dat is smaak uiteraard ;)).

*Als individu word je overigens in zijn geheel, dus niet alleen op vlak van smaak, beïnvloed door omgeving/opvoeding/opleiding*.

N1CK

Legacy Member
Al heel den dag aant blokken, ge kunt ni geloven hoe blij ik was dat men vriendin een halfuurtje binnenwipte :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan