Archief - Loser (pesten online discusie)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phil

Legacy Member
GaMe® zei:
wtf, weten die kerels wel wat ze bezig zijn? Da filmke gaat rond gaan, is nu al over heel Vlaanderen aan't circuleren.. Die jongen wordt voorgesteld als ne vuile pedofiel die sex wilt, trouwens, zouden zij da verhaal ni zelf gemaakt hebben? Wss hadden ze gewoon een date ofzo.
Die jongen zijn hele jeugd is om zeep, zo te zien heeft hij zo al weinig zelfvertrouwen.. Die gaat nooit meer buiten durven komen, die zal altijd blijven denken dat iedereen die hij tegen komt da filmke heeft gezien, en hij zal denken dat dus iedereen denkt da hij ne vuile pedo is die sex wilt, die zal ni rap meer naar fuiven ofzo gaan, die zen hele jeugd is kapot wss
Stel u voor as die op school aankomt, enkele kerels van zn school hebben hem herkent, da filmke word onder kameraden van dei school doorgestuurd, die zal vies hard worden uitgelachen in school.. Dit bewijst nog maar is da de maatschappij gewoon fucked up is ffs

bwah, z'n hele jeugd zou ik niet zeggen..

Ze hebben m'n beste maat ook eens zoiets gelapt, op school de roddel laten rondgaan dat ze hem betrapt hadden op masturberen in de toiletten... Die is daar een heel jaar met gepest geweest... Maar ik zou niet zeggen dat die z'n hele jeugd verpest is geweest...

Tha_nOn

Legacy Member
rbn- zei:
Maakt gn bal uit hoe ge eruit ziet. 1 keer je meppen verkoopt mag die andere 3 keer zo gespierd zijn. Ken er veel die stoer doen, maar dan niks waard zijn. Als je echt kwaad bent komt er een ongekende kracht in je naar boven.

Mechelen is wat ver. In Leuven np :/.
wel lok ze dan naar leuven:p

Anoniem04

Legacy Member
Ik ben 14, maar als ik zou kunnen zou ik er ook eens op slaan :x

Tha_nOn

Legacy Member
Phil zei:
bwah, z'n hele jeugd zou ik niet zeggen..

Ze hebben m'n beste maat ook eens zoiets gelapt, op school de roddel laten rondgaan dat ze hem betrapt hadden op masturberen in de toiletten... Die is daar een heel jaar met gepest geweest... Maar ik zou niet zeggen dat die z'n hele jeugd verpest is geweest...

het vershcil is dat ze hier iets tastbaars hebben:p

dat blijft altijd veel langer hangen

Inv`

Legacy Member
hmm ik weet waar ze wonen, woon zelf in Mechelen en herken de plaats

nuja ze zien er zelf uit als mislukte emo-kids

IK ZAL ZE EENS EEN BEZOEKJE GAAN BRENGEN MET MIJN HOMIE CREW


!!1

Dirkxke

Legacy Member
om eerlijk te zijn lag ik de eerste minuut strijk...

wie zoekt nu in GODSNAAM sex via inet???

give it time, doe af en toe een fuif, ga naar jeugdhuis. lief enz komt allemaal vanzelf :s


ze hebben geluk gehad da het geen 45 jarig vetlapke was :D

metaphore

Legacy Member
alst in leuven doorgaat moogt ge mij bij de massa rekenen
maar kben gene klopper noch vechter

ik ben gewoon opvulling en afschrikmiddel pakt :)

rbn-

Legacy Member
Tha_nOn zei:
wel lok ze dan naar leuven:p
Ja begot als zo'n bende losers in Leuven loopt krijgen die toch al gewoon mot van 1 of andere gefrustreerde gabber op de oude markt :D.

SaKT

Legacy Member
mja alsk ik da filmke trug bekijk, krijg ik zo'n agressief gevoel e..
"amai, gij gaat gepest worden op school"
"ah nee, gij wordt nu al gepest, ge zijt zielig"
"haha, u leven is eraan"

als ge da zegt, zedde er toch op uit om iemand anders zijn leven kapot te maken?
Das gewoon iemand mentaal breken

+ het feit da het door een kweeni hoe irritant stemmeke gezegd wordt waar ge de neiging van hebt om die persoon een ducktape rond zijn bakkes te plakken.
+da ze me een stuk of 5 zijn vs 1 ..dan voele ze zich wel groot en sterk..maar oh wee als ze alleen zijn, dan schijte ze gewoon in hun broek..
--------
is extreem zielig, puberaal, ondermaats..

en zoals gezegd, kunnen ze een verhaal erbij verzinnen e..maar aan die kerel zijn reactie lijkt het wel echt..das natuurlijk zeer onverstandig om langs internet seks te zoeken..

En checkt diene ene slungel ook erges int begin..da zijn toch prototypes van nerds?
Ze zijn 1 voor 1 meelopers waar ik gewoon geen respect voor heb..door dit soort meelopers stijgt het aantal zelfmoorden door pestgedrag..
Als diene peet vroeg of laat zelfmoord pleegt omdat hij er constant door geconfronteerd wordt (op school, in zijn buurt, in zijn vriendekring,..), hoop ik da die debielen een beetje mogen uitlachen en nadenken over hun volgend "schitterend,subliem,8e wereldwonder evenarend" filmpje in de gevangenis voor een paar jaar.

metaphore

Legacy Member
rbn- zei:
Ja begot als zo'n bende losers in Leuven loopt krijgen die toch al gewoon mot van 1 of andere gefrustreerde gabber op de oude markt :D.

lopen er hier gefrustreerde gabbers rond?
kvind da leuven echt wel een propere stad is qua volk

over het algemeen allemaal studenten die over het algemeen beschikken over brains en dus nie direct op alles beginnen te motten

mss komt in het weekend da gespuis wel naar buiten, maar dan zit ik lekker in men eigen gabber town

Anoniem04

Legacy Member
Dan hun stuntvideo, komaan zijn die 16 ?

Dan nog ascendence verneuken door het als achtergrondmuziek te spelen

Bontus

Legacy Member
het zien er nog kleine rotvandalen uit ook op hun fake jackass filmpkes.

Thales

Legacy Member
en dan de pipo's die erzo achter lopen en dan terug traag achter hem lopen en lalalala
i hope there's a god, may they burn in hell

dee

Legacy Member
rbn- zei:
Maakt gn bal uit hoe ge eruit ziet. 1 keer je meppen verkoopt mag die andere 3 keer zo gespierd zijn. Ken er veel die stoer doen, maar dan niks waard zijn. Als je echt kwaad bent komt er een ongekende kracht in je naar boven.

Mechelen is wat ver. In Leuven np :/.

Ik tel 7 man. Dan moete toch een echt jeromeke zijn ze :) en dan nog eens het type dat zoiets ook durft.

rbn-

Legacy Member
metaphore zei:
lopen er hier gefrustreerde gabbers rond?
kvind da leuven echt wel een propere stad is qua volk

over het algemeen allemaal studenten die over het algemeen beschikken over brains en dus nie direct op alles beginnen te motten

mss komt in het weekend da gespuis wel naar buiten, maar dan zit ik lekker in men eigen gabber town
Valt te zien wanneer. In de lente nu en de zomer komen er soms gabbers af die hier boel komen zoeken. 1 van de redenen dat die cameras er nu zijn.

deyoeri

Legacy Member
Hmmm..."kan papa mij ni komen halen?"...wie is er dan de loser...

silverchair

Legacy Member
knight-k zei:
Als ik wist in welke school die losers zaten e.

EDITTED:OMFG ik ken die met zijn blond haar, alléé ik heb em al gezien. Ik denk dat em in het college zit.

This calls for revenge :evil:
Wat een bende sullen. Mensen trauma's bezorgen is wel keicool eh :ironic:
Die vragen er gewoon om om zelf es goed vernederd te worden.

Blue-Bora

Legacy Member
Ik ben 26 en zou die wel eens een leske willen leren :D
Kben tegen geweld, maar ik denk niet dat die juist beseffen wat ze aangericht hebben.

Als ik diegene was die ze zouden flikken,dan plak ik da camera'ke vanvoor op die zijne face.En moest ik ooit zoiets afspreken (wat op zich al verdacht is in zo'n verlaten steegje) neem ik iets mee waar ik me mee kan verdedigen :D

Kheb er ff fotoke van genomen :

http://www.ledsgo.be/stuff/bzzt.jpg

Laat ze dan maar komen hoor.Ze blijven één voor één op de grond liggen na een therapie van 75.000Volt :D
Das ni dodelijk,maar ge zijt er een paar uur niet goed van als ge da op u lijf krijgt naart schijnt :) Kheb het zelf nog ni getest.
Misschien mooie gelegenheid :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan