Archief - Loser (pesten online discusie)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firefoxbt

Legacy Member
seg, als iemand die plaats weet zijn in mechelen (waar die gast in het raam staat en aantoont : nog 5min ! : / ) dan kan je zelf klacht indienen voor pesten :)

hoop dat iemand zo vriendelijk en slim is om dit te doen ...

Bontus

Legacy Member
knight-k zei:
wrm maar 90%?
was een antwoord op een post van iemand (die al door zen eigen verwijderd is?)
die zei dat hij veronderstelde dat 90% vd mensen hier zelf ook ooit misplaatste grappen heeft uitgehaald.

knight-k

Legacy Member
Hij reed 15km met de bus om uitgelachen te worden...

Erg, die gasten moeten lappen krijgen.

NapalmBenny.

Legacy Member
Deze topic trekt blijkbaar veel losers :D

'Currently Active Users Viewing This Thread: 64 '

wacht ik ben hier ook...oink :O

Aanklagen voor laster en eerroof :D:D:D:D, dat kan je niet verliezen, maar het probleem is dat iedereen het dan weet.

Imo morgen is er weer een nieuwe wow-account bij van iemand die niet meer buitenkomt :D:D

Siana

Legacy Member
reteiP zei:
was een antwoord op een post van iemand (die al door zen eigen verwijderd is?)
die zei dat hij veronderstelde dat 90% vd mensen hier zelf ook ooit misplaatste grappen heeft uitgehaald.
das waar, maar ik denk dat er niet veel een camera meehadden toen en dat er niet veel iemand echt mentaal kraakten..

ik heb het al gezegd, laten we een meeting doen in mechelen city, en iemand meevragen die die gasten kent.

SweetEmmaRose

Legacy Member
da is echt erg, maar wel heel sterk van die jongen da hij gewoon doorloopt.
echt zielig van die gaste
die muziek en alles derbij .. gotver seg
zou die zijn mail nog checke? wil hem anders wel een mail sture..


@willem5: da was ik ook ant denke eigenlijk ..

Santa

Legacy Member
Siana zei:
das waar, maar ik denk dat er niet veel een camera meehadden toen en dat er niet veel iemand echt mentaal kraakten..

ik heb het al gezegd, laten we een meeting doen in mechelen city, en iemand meevragen die die gasten kent.
Meeting van Algemene Discussies! :p

Featherfoot

Legacy Member
Het kan zijn dat die poster van het filmpje geband is en dan geld mijn argument niet, maar eigelijk is het in het andere geval wel grappig:

Die ts dacht hier eventjes dat filmpje te plaatsen in de hoop dat wij daar ook mee zouden lachen. Nu dat het blijkbaar een hele discussie over pesten op de been heeft gebracht is die nergens meer te bespeuren. Enkel op hun website hangen ze de grote jan nog uit. Maar hier komen uitleggen, dat niet.

Imho zijn ze zelf de grote losers. Grote mond maar als het erop aankomt durven ze niks meer doen. Als ze dan toch de stoere gasten willen zijn dat ze zichzelf dan ook eens fatsoenlijk argumenteren waarom ze dat precies gedaan hebben.

Bontus

Legacy Member
fake zal het nie zijn, wie wil er nu slachtoffer spelen in zo'n film?

Dieleman_F

Legacy Member
Niet dat ik het filmpje niet vreselijk vind, maar is er niemand die er iets tegen heeft dat je als jongen van ik schat 20 gewoon met een meisje van 16 afspreekt die laat uitschijnen dat ze het moeilijk heeft, om aar eens goed te pakken?

natuurlijk zal het wel verdraaid zijn door die klootzakken van het filmpje :p


en welke website hebben zij? ik wil wel eens gaan kijken :p

killgore

Legacy Member
willem5 zei:
mja, vergeet ni, dit is heel simpel te faken enzo e
kheb mensen iemand iets gelijkaardig weten lappen (inet "date"), hebben die gast van Aalst na dendermonde laten trippen, daar 2 uur laten wachten. Kan die gast totaal niet af, ma da vond ik er al over gaan, laat staan dat ze het zouden filmen en online zetten.

De kans dat dit fake is is vrij miniscuul ze :).

En ik zou denk ik gewoon op die camera afspringen en em kapot smijten, da ze doen wa ze willen, me aanklagen en ik zorg wel da zij betalen, me pesten komde ver sinds post-voorval.

knight-k

Legacy Member
Toen ik nog eens op die site kwam stond er een naam in die url:

frederik.hendrickx

Bontus

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Niet dat ik het filmpje niet vreselijk vind, maar is er niemand die er iets tegen heeft dat je als jongen van ik schat 20 gewoon met een meisje van 16 afspreekt die laat uitschijnen dat ze het moeilijk heeft, om aar eens goed te pakken?

natuurlijk zal het wel verdraaid zijn door die klootzakken van het filmpje :p
merendeel van de mensen keurt dit toch af?
maar de filmmakers zijn nog een graad erger daarom gaat men al lucht over het eerste.

Firefoxbt

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
da is echt erg, maar wel heel sterk van die jongen da hij gewoon doorloopt.
echt zielig van die gaste
die muziek en alles derbij .. gotver seg
zou die zijn mail nog checke? wil hem anders wel een mail sture..


@willem5: da was ik ook ant denke eigenlijk ..


we kunnen allemaal een mailtje sturen en vragen naar het adres, zodat we zelf eens op tocht kunnen of zodat hij klacht kan indienen bij de politie?

of via de website ofzo of als je een emailadres hebt van die mannen via IP-adres hun adres achterhalen. :crazy:

NapalmBenny.

Legacy Member
Stel je voor, uw buren, mama en papa, iedereen op't school, zelfs de leerkrachten, het half dorp weet het :O, "ik zoek seks via het internet", dan stort uw hele wereld ineen :D:D

Beide partijen, kunnen eigenlijk niet veel doen, dan zich stilhouden, bij elke reactie hangt er een serieuze tegenreactie aan vast.

Die kerel kan niets beginnen, kon ook niet die cameraman aanvallen, want dan zou meteen het nieuws verspreidt worden. Het probleem van de grappenmakers is dat ze zwaar gestraft kunnen worden als ze gevat worden, als ze slim genoeg zijn, dan stoppen ze alles in de doofpot, en verwijderen ze het filmpje van het internet.

Die kerel kan 's nachts niet slapen zanne :D.

Als die bij zijn ouders zit te eten, zo even rondkijken, hap, knabbel knabbel, hap, nog eens rond kijken, denkt in zijn eigen: "zucht", hap, kei stil aan't tafel :D:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan