Archief - Loser (pesten online discusie)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iLuVaToQ

Legacy Member
tja die jongen wilde seks mja lolz .
Imo vind ik het wel grappig MAAR ze moesten hem gewoon laten gaan en nie filmen en ook nie de hele tijd nalopen en zeker nie met een emmer water gooien .
Je kan eens iemand een kl**t aftrekken maar je moet natuurlijk weten hoe ver je mag gaan .
Dit was duidelijk TE ver voor die jongen .

Bontus

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Al eens gedacht een mail te sturen naar het zogenaamde slachtoffer, nu je zijn mail toch weet :P, en het adres te vragen waar hij moest zijn :P
kunde direct ook vragen of het geen afgesproken grap was maar dat betwijfel ik toch.

NapalmBenny.

Legacy Member
reteiP zei:
kunde direct ook vragen of het geen afgesproken grap was maar dat betwijfel ik toch.

Nee, of die kerel zou heel wat zelfvernedering moeten kunnen doorstaan :D:D.

rbn-

Legacy Member
Firefoxbt zei:
die mannen hebben schrik hoor ;)

wees maar zeker dat ze al wat mailtjes hebben ontvangen en dat ze bevoorbeeld dit topic al hebben gezien :)

we hebben toch al een naam, en als iemand die plaats weet zijn in Mechelen heb je alles ;)
Hendrickx komt gemaan veel voor in mechelen. Je kan niet eens alles zien. Dus dan zou je ook nog eens moeten weten welke straat.

Firefoxbt

Legacy Member
alee hup, wie stuurt een attentvolle mail naar orangje_ ... @hotmail.com ? ^^

Firefoxbt

Legacy Member
rbn- zei:
Hendrickx komt gemaan veel voor in mechelen. Je kan niet eens alles zien. Dus dan zou je ook nog eens moeten weten welke straat.


7-10 keer

valt toch mee :)

Tzou beter zijn moest er gewoon iemand die buurt herkennen :D

rbn-

Legacy Member
op 1207.be komt dat meer dan 20keer voor.
edit: Te veel resultaten beantwoorden aan uw opzoeking.
De eerste 20 resultaten worden hier getoond.
U kan uw opzoeking eventueel verfijnen door een voornaam of straat in te geven.

Inv`

Legacy Member
waarom zeggen ze in leuven allemaal gemaan -_-

da viel zo har dop toen ik daar was :p

:offtopic:

iLuVaToQ

Legacy Member
rbn- zei:
op 1207.be komt dat meer dan 20keer voor.
edit: Te veel resultaten beantwoorden aan uw opzoeking.
De eerste 20 resultaten worden hier getoond.
U kan uw opzoeking eventueel verfijnen door een voornaam of straat in te geven.

+ privé nrs

Firefoxbt

Legacy Member
rbn- zei:
op 1207.be komt dat meer dan 20keer voor.
edit: Te veel resultaten beantwoorden aan uw opzoeking.
De eerste 20 resultaten worden hier getoond.
U kan uw opzoeking eventueel verfijnen door een voornaam of straat in te geven.


:unsure:

enkel Hendrickx zelf he, niet die met Hendrickx-... he :)

feral

Legacy Member
Firefoxbt zei:
alee hup, wie stuurt een attentvolle mail naar orangje_ ... @hotmail.com ? ^^

idd voor dat em zen eigen ng pijn doet :naughty:

maja als ze et nu hadden gedaan bij ne oudere vent die jonge meiskes zocht ok maar ne gwne jonge alee zo zen er toch veel die elkaar ontmoeten :unsure:

rbn-

Legacy Member
Ja alsof zo'n 16 jaar oud puberke een eigen nummer heeft :p. Da staat op de naam van zijn papa ;).

Firefoxbt

Legacy Member
rbn- zei:
Ja alsof zo'n 16 jaar oud puberke een eigen nummer heeft :p. Da staat op de naam van zijn papa ;).


seg piwi :D

snap et nog toch es :D

ge gaat naar al die adressen in Mechelen en ge vraagt aan die ouders welke de namen zijn van de kinderen ;)

iLuVaToQ

Legacy Member
btw nog niemand hem herkend ?
of mss zit hij hier ook op het forum :oink:

GaMe®

Legacy Member
't is in ieder geval een doodlopende straat, met ni meer dan 30 nr's

ma da zal wss die hendrickx ni zijn

rbn-

Legacy Member
Firefoxbt zei:
seg piwi :D

snap et nog toch es :D

ge gaat naar al die adressen in Mechelen en ge vraagt aan die ouders welke de namen zijn van de kinderen ;)
ah ja, ff 50 mensen opbellen. Woont daar ne spast genaamd xxxx? Heeft em zo nerd vriendjes en maakt em gemaan loze filmkes? K zeg is dat wa mensen hem batsen komen geven. En neen niet de politie bellen é.

iLuVaToQ

Legacy Member
willem5 zei:
90% kans dat hij zelfmoord gaat plegen denkik..

of em gaat naar huis en zoekt een ander voor een sexdate :cool:

Dat is al te zien hoe u karakter is .
De ene gaat em daar ziek in maken de andere trekt het hem niet aan .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan