Archief - Loser (pesten online discusie)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firefoxbt

Legacy Member
knight-k zei:
Toen ik nog eens op die site kwam stond er een naam in die url:

frederik.hendrickx


www.1207.be

typ achternaam in & Mechelen als stad ;)

Met beetje geluk heb je een eerste klootzakje vast :applause:

Santa

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Niet dat ik het filmpje niet vreselijk vind, maar is er niemand die er iets tegen heeft dat je als jongen van ik schat 20 gewoon met een meisje van 16 afspreekt die laat uitschijnen dat ze het moeilijk heeft, om aar eens goed te pakken?
Let's face it.. zouden we het niet allemaal doen? :unsure:





:p

SweetEmmaRose

Legacy Member
ik heb hem al een mail gestuurd ondertusse :)

maar ja probeer is :)

Bontus

Legacy Member
Firefoxbt zei:
www.1207.be

typ achternaam in & Mechelen als stad ;)

Met beetje geluk heb je een eerste klootzakje vast :applause:
ik had al wat zitten snuffelen naar die naam via infobel.be maar die site geeft nie veel.
kerel is toch minderjarig dus met die voornaam zijde wrs niets.
zou hem wel eens een mailtje willen sturen.

Lt. PeeJee

Legacy Member
Rechten van privacy worden hier ook geschonden hé. Slachtoffer wordt zonder toestemming gefilmd. Dan wordt er op het einde ook zijn e-mailadres getoond, wat even goed is om zijn telefoonnummer of wat dan ook te laten zien.
Er mag natuurlijk gefilmd worden, maar nadien is het verplicht om te vragen of de persoon die gefilmd is (zoals candit camera shows) ook wil herkend worden. En zoniet wordt het niet uitgezonden of moet hij gecensureert worden.

Dit allemaal buiten het feit waarom hij gefilmd is natuurlijk. En ik weet niet hoe ze hem gelokt hebben, maar het kan evengoed zijn dat die jongen daar drugs wou kopen, of gewoon een date en dat die sex dingen gewoon verzonnen zijn. Want chatlogs of dergelijke behoren niet tot legaal bewijsmateriaal.

OT: oké dat die mannen daar nu hun plezier in hebben gehad... kijk ja... maar dat ze dat niet voor hun eigen kunnen houden... en er door "bekend" te worden, is maar zielig hoor...

Tha_nOn

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Niet dat ik het filmpje niet vreselijk vind, maar is er niemand die er iets tegen heeft dat je als jongen van ik schat 20 gewoon met een meisje van 16 afspreekt die laat uitschijnen dat ze het moeilijk heeft, om aar eens goed te pakken?

natuurlijk zal het wel verdraaid zijn door die klootzakken van het filmpje :p


en welke website hebben zij? ik wil wel eens gaan kijken :p

20? die gast leek mij geen 20
ik denk eerder dat het iemand is evenoud als die andere jongens (16, mebbe 17?)

en dan nog:p hoeveel meiskes van 16 bieden zich neit praktisch aan op internet:p (liefst nog aan oudere jongens)


en zoals ik al zei, het kon evengoed niet zo zijn dat hij enkel afkwam om eens seks te hebben
en een date van enen van 20 met een van 16 is dat zo erg?:p
(ik was wel maar 15 toen ik afsprak met een van 21 op internet ^^)

Sagax

Legacy Member
die gast is volgens mij geen 20 zenne :unsure:
heb het filmpje bekeken en ik vind het gewoon erg. Niks grappigs aan. Tzou grappig geweest zijn moest die jongen uit zijn vel gesprongen zijn en die gasten in elkaar getrapt zou hebben.

en ze hebben geluk gehad met hun slachtoffer ook. Voor hetzelfde geld was da nen stevig gebouwde kerel die daar een slachtpartij zou aangericht hebben :oink:

Firefoxbt

Legacy Member
reteiP zei:
ik had al wat zitten snuffelen naar die naam via infobel.be maar die site geeft nie veel.
kerel is toch minderjarig dus met die voornaam zijde wrs niets.
zou hem wel eens een mailtje willen sturen.


zijn pa zal wel ergens wonen he ;)

het kan dan zijn dat je aanbelt aan één van die adressen en opeens zie je een gast uit het filmpje...

of je wacht nog een paar jaar tot hij een huis onder zijn naam heeft :p
of je gaat direct naar de politie met die naam, tis direct opgelost ;)

Rage

Legacy Member
Ik vind het klote dat ik in deze thread al meermaals een link naar dat filmke heb gevonden. Iedereen die een beetje geweten heeft, post dat filmke niet.

willem5

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Ik vind het klote dat ik in deze thread al meermaals een link naar dat filmke heb gevonden. Iedereen die een beetje geweten heeft, post dat filmke niet.


niet,

sommige mensen willen zien hoe erg het was voor die jongen, je zou zelf toch ook benieuwd zijn?

Tha_nOn

Legacy Member
idd

idem met dat opladen op uw eigen space, zo verspreidt ge het alleen meer imo

Firefoxbt

Legacy Member
Sagax zei:
die gast is volgens mij geen 20 zenne :unsure:
heb het filmpje bekeken en ik vind het gewoon erg. Niks grappigs aan. Tzou grappig geweest zijn moest die jongen uit zijn vel gesprongen zijn en die gasten in elkaar getrapt zou hebben.

en ze hebben geluk gehad met hun slachtoffer ook. Voor hetzelfde geld was da nen stevig gebouwde kerel die daar een slachtpartij zou aangericht hebben :oink:


of gewoon die gast met beetje zenuwstortingen en voor de veiligheid een vlindermes op zak...
Dan had het anders uitgedraaid ;)

btw, neem ik altijd m'n opinelzakmes mee naar een onbekende afspraak op openbare plek... you never know ;)

Thales

Legacy Member
ahja ik had liever gehad voor die members dat het 1 of andere ouwe pedo was die hen het trauma van hun miezerig leven gegeven zou hebben

Anoniem04

Legacy Member
Nu is de hele site gewoon weg :o

Het is inderdaad beter nu het filmpje te deleten

rbn-

Legacy Member
Imo filmke maken waar die mannen in elkaar gebatst worden dat zou tenminste amusement zijn. En dan jackass style ze eens even palen rond de dichtstbij zijnde lantaarn paal. Om dan geheel onbewust een bezemsteel in één zen gat te rammen.

Firefoxbt

Legacy Member
die mannen hebben schrik hoor ;)

wees maar zeker dat ze al wat mailtjes hebben ontvangen en dat ze bevoorbeeld dit topic al hebben gezien :)

we hebben toch al een naam, en als iemand die plaats weet zijn in Mechelen heb je alles ;)

NapalmBenny.

Legacy Member
Al eens gedacht een mail te sturen naar het zogenaamde slachtoffer, nu je zijn mail toch weet :P, en het adres te vragen waar hij moest zijn :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan