Archief - Loser (pesten online discusie)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deyoeri

Legacy Member
silverchair zei:
This calls for revenge :evil:
Wat een bende sullen. Mensen trauma's bezorgen is wel keicool eh :ironic:
Die vragen er gewoon om om zelf es goed vernederd te worden.

Is niet meer nodig, kijk maar naar hun filmke...

Elavro

Legacy Member
bij mij wel, je moet wel een paar keer opnieuw openen

edit: mm daarnet werkte het filmke soms, maar nu is het er dus helemaal afgesmeten

drieskeuh

Legacy Member
ja, zou ik ook wel willen zien, dan snap ik iets van heel deze thread, ik kan me er een beeld van vormen, maar echt meepraten kan ik toch niet

Laurens100

Legacy Member
Volgens mij zijn die mannen nu alles aant offline halen, omdat ze gedacht hadden dat iedereen dat zo grappig zou vinden. Maar blijkbaar hebben ze zich mispakt. Ik denk dat die gasten al spijt hebben van wat ze gedaan hebben.

Elavro

Legacy Member
drieskeuh zei:
ja, zou ik ook wel willen zien, dan snap ik iets van heel deze thread, ik kan me er een beeld van vormen, maar echt meepraten kan ik toch niet

eigenlijk simpel: gast die zegt dat internet een ontmoetingsplaats is , en dat daar misbruik van gemaakt word door sommige mensen om hun behoefte te bevredigen, dan zien we die 'loser' dus komen, en beginnen ze hem belachelijk te maken, ze volgen die toch een tijdje en dan is die gast weggelopen

sir oinksalot

Legacy Member
dee zei:
Ik tel 7 man. Dan moete toch een echt jeromeke zijn ze :) en dan nog eens het type dat zoiets ook durft.
ach, dat zijn mannen die echt niets voor stellen, ik ben er zeker van dat als je de camera man wat motten zou geven de rest gewoon zou blijven toekijken of gaan lopen

Blue-Bora

Legacy Member
En de mensen die hier zeggen da het zielig is om via internet af te spreken moet ik even teleurstellen.

5j geleden heb ik afgesproken met een meiske via ICQ (waar is de tijd) en ze is tot heden nog steeds men vriendin.

Date's via het net gebeuren in deze tijd wel vrij veel volgens mij

knight-k

Legacy Member
Blue-Bora zei:
En de mensen die hier zeggen da het zielig is om via internet af te spreken moet ik even teleurstellen.

5j geleden heb ik afgesproken met een meiske via ICQ (waar is de tijd) en ze is tot heden nog steeds men vriendin.

Date's via het net gebeuren in deze tijd wel vrij veel volgens mij

Owkey dates,...maar sex?

Thales

Legacy Member
en ze wouden hem nog nat maken ook
o pelease
damm iemand , ram die mannen in mekaar

SupersTar*

Legacy Member
Mjah, waar valt er te beginnen.. Mss in 't begin gewoon..

Kijk, sommige mensen zoeken nu eenmaal sex over i'net om de één of de andere reden die mij onduidelijk blijft. En persoonlijk vind ik dat ook zielig. Er zijn mogelijkheden genoeg, voor welke mens dan ook. Maar als je dus met zo'n zaken begint weet je gewoon dat dat slecht kan aflopen, 't is niet de eerste keer dat iemand daarmee in een val loopt. En over dat zijn leven nu zogezegd overhoop zou liggen? Ik denk het niet hoor, dat zou te verregaand zijn om dat te zeggen. Wat er ook gebeurd mag zijn, komaan.. Als ge aan zo'n zaken als sex over i'net begint, moet ge maar rekening dermee houden dat het wel eens gevolgen zou kunnen hebben..

En over "de kerels" in 't algemeen. Zie, 't is gewoon héél simpel. Zoals "hen" zijn er waarschijnlijk duizenden en nog eens duizenden die zich gewoon op hun eigen manier amuseren. Of het hier nu gaat om uitlachen, grappige dingen met elkaar uitsteken of wat dan ook, ik durf mijn hand ervoor in het vuur steken dat bijna 90% van alle mensen al wel eens iets uitgespookt heeft dat niet grappig of aanneembaar is in de ogen van andere mensen. Laat ze gewoon doen!! Iedereen zal wel eens een moment gehad hebben waarop er niet gewaardeerd werd, hoe ze bezig waren ofzo.. Ze verdwijnen gewoon gelijk iedereen weer in de massa. Die massa, of maatschappij van vandaag, is nu eenmaal gewoon zo. De tijd van simpel kattekwaad uithalen zoals vroeger echt wel 't geval was, is voorbij en voorgoed voorbij.

En al dat gezeur en gezever over hen "terugpakken" en "afslaan" is gewoon even belachelijk voor andere mensen om te lezen.. Dit had gewoon niet mogen gebeuren, en meer valt er écht niet over te zeggen.

PUNT UIT.

Elavro

Legacy Member
Thales zei:
en ze wouden hem nog nat maken ook
o pelease
damm iemand , ram die mannen in mekaar
eigenlijk niet echt nodig, hun andere filmkes maken hun toch belachelijk, maar als iemand het van plan is , maak er dan een filmpje van, dan kunnen wij ook eens goed lachen

Blue-Bora

Legacy Member
Thales zei:
en ze wouden hem nog nat maken ook
o pelease
damm iemand , ram die mannen in mekaar


Das een uitspraak van Jeremy Clarckson bij zen repo van de Ariel Atom he? :p

Dieleman_F

Legacy Member
Maar als het waar is wat de makers van het filmpje zeiden, dat ze zich voordeden als een meisje van 16 die het emotioneel moeilijk heeft, dan vind ik die gast die erop inging ook wel ongeloofelijk zielig.


neemt niet weg dat het filmpje ongeloofelijk grof is.

Bontus

Legacy Member
Er is een verschil tussen een grap die niet algemeen geaprecieerd wordt en iemand (die je zelfs niet kent) staan verwijten met een camera en erger.
Persoon die de camera hanteerde mankeert zeker iets en ik hoop dat 90% vd mensen hier nooit zoals hem zullen doen.

knight-k

Legacy Member
reteiP zei:
Er is een verschil tussen een grap die niet algemeen geaprecieerd wordt en iemand (die je zelfs niet kent) staan verwijten met een camera en erger.
Persoon die de camera hanteerde mankeert zeker iets en ik hoop dat 90% vd mensen hier nooit zoals hem zullen doen.

wrm maar 90%?

Laurens100

Legacy Member
Da filmpje met hun amateurstunts is ZO belachelijk. Die gasten durven zichzelf niet pijn doen, wat een bende wannabes :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan