deyoeri
Legacy Member
silverchair zei:This calls for revenge![]()
Wat een bende sullen. Mensen trauma's bezorgen is wel keicool eh :ironic:
Die vragen er gewoon om om zelf es goed vernederd te worden.
Is niet meer nodig, kijk maar naar hun filmke...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
silverchair zei:This calls for revenge![]()
Wat een bende sullen. Mensen trauma's bezorgen is wel keicool eh :ironic:
Die vragen er gewoon om om zelf es goed vernederd te worden.
drieskeuh zei:ja, zou ik ook wel willen zien, dan snap ik iets van heel deze thread, ik kan me er een beeld van vormen, maar echt meepraten kan ik toch niet
spijt komt altijd te laat. De nieuwe MTV-generatieLaurens100 zei:Ik denk dat die gasten al spijt hebben van wat ze gedaan hebben.

ze zijn hun bling bling wel vergetenChimmy zei:spijt komt altijd te laat. De nieuwe MTV-generatie![]()
ach, dat zijn mannen die echt niets voor stellen, ik ben er zeker van dat als je de camera man wat motten zou geven de rest gewoon zou blijven toekijken of gaan lopendee zei:Ik tel 7 man. Dan moete toch een echt jeromeke zijn zeen dan nog eens het type dat zoiets ook durft.
Blue-Bora zei:En de mensen die hier zeggen da het zielig is om via internet af te spreken moet ik even teleurstellen.
5j geleden heb ik afgesproken met een meiske via ICQ (waar is de tijd) en ze is tot heden nog steeds men vriendin.
Date's via het net gebeuren in deze tijd wel vrij veel volgens mij
eigenlijk niet echt nodig, hun andere filmkes maken hun toch belachelijk, maar als iemand het van plan is , maak er dan een filmpje van, dan kunnen wij ook eens goed lachenThales zei:en ze wouden hem nog nat maken ook
o pelease
damm iemand , ram die mannen in mekaar
Thales zei:en ze wouden hem nog nat maken ook
o pelease
damm iemand , ram die mannen in mekaar

reteiP zei:Er is een verschil tussen een grap die niet algemeen geaprecieerd wordt en iemand (die je zelfs niet kent) staan verwijten met een camera en erger.
Persoon die de camera hanteerde mankeert zeker iets en ik hoop dat 90% vd mensen hier nooit zoals hem zullen doen.