Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the_vee zei:Lol @1 ge zijt wat ze noemen ne " witten keis "
uit de zon blijven man,
tenzij dajje u dagelijks een goed laagske beschermingsfactor 30 wilt aansmeren![]()
Math'ke zei:Moest ik allochtoon zijn dan ben ik onderhevig aan racisme en dat wil ik niet![]()
Ik ben ne bruine blankeling![]()

pamperke zei:Ha, van die mensen die hun nie insmeren omda ze zogezegd nie verbranden. Ik zal eens met jullie komen lachen als ge binnen 25 jaar compleet verrimpeld en uitgedroogd zijt.
Nee, serieus, ge moet u dus insmeren omdat veel zon gewoon niet goed is voor uw huid, ook al verbrandt ge niet.
) heeft veel minder kans op huidkanker dan Fabio, de italiaan die in de zomer in z'n speedo aan't strand ligt, gedrenkt in zonneolie factor -1. en in de winter het zonnecentrum opzoekt.Phil zei:Ik heb blond haar, blauwe ogen en een vrij bleke huid.
Ik word nooit, nooit bruin. 20min sterke zon en ik ben verbrand, een dag in de zon zonder bescherming en ik heb een zware zonnebrand.
Vorig jaar in de lente in Thailand liggen snorkelen in de zee (blakende zon dus), was fatsoenlijk ingesmeerd, maar ik was harder verbrand dan ge u kunt inbeelden. Blaren op mijn armen vanachter, op mijn onderbenen vanachter en de stukken van mijn voeten die niet in de zwemvliezen zaten ook verbrand.

), en dat viel best mee (enkel in men nek, ma omg, wa ne rare plaats om te verbranden ook
), en voor de rest mooi bruin.
pamperke zei:Ha, van die mensen die hun nie insmeren omda ze zogezegd nie verbranden. Ik zal eens met jullie komen lachen als ge binnen 25 jaar compleet verrimpeld en uitgedroogd zijt.
Nee, serieus, ge moet u dus insmeren omdat veel zon gewoon niet goed is voor uw huid, ook al verbrandt ge niet.


pamperke zei:Ha, van die mensen die hun nie insmeren omda ze zogezegd nie verbranden. Ik zal eens met jullie komen lachen als ge binnen 25 jaar compleet verrimpeld en uitgedroogd zijt.
Nee, serieus, ge moet u dus insmeren omdat veel zon gewoon niet goed is voor uw huid, ook al verbrandt ge niet.

(itt blanke mensen
)
een rosse vriendin? lucky basterdpsykoboy zei:ikzelf ben gewoon belg en verbrand eigenlijk ook nooit, zelfs zonder zonnecreme (ik ga dan ook wel nooit liggen bruinen eigenlijk) mijn vriendin is echter ook ros, maar die heeft daar bij mijn weten wel nooit last van.

the_vee zei:Lol @1 ge zijt wat ze noemen ne " witten keis "

en als blanke ben je in belgie niet onderhevig aan racismeMath'ke zei:Moest ik allochtoon zijn dan ben ik onderhevig aan racisme en dat wil ik niet![]()
Ik ben ne bruine blankeling![]()

Arifiene zei:Tip aan mensen die een hekel hebben aan zonnecreme: neem er ene die niet teveel plakt (dus liefst redelijk vloeibaar), en eentje met een geurtje da ge graag ruikt, da maakt het 10 x aangenamer![]()
lijkt me dat ge beter de eerste week / twee weken een sunblock aandoet danGhO$T zei:Ik verbrand extreem snel vooral aan mijne nek en schouders, gelijk hoeveel liter zonnecreme ik er over giet, echt lastig en ongezond ook waarschijnlijk. Gelukkig gaat het daarna direct van rood naar bruin, tis niet dat ik de hele zomer gelijk een kreeft rondloop.

democracy02 zei:ah 'k dacht eventjes da we al zomer waren maar eigelijk is de lente nog maar begonnen... ja als ge nie werkt en nie na school gaat zijn de weekdagen, maanden, seizoenen, jaartallen en levens nogal in de war![]()