Ali_
Legacy Member
cura zei:feit, ma toch wel een beetje hypokriet van u om da te zeggen eh ali
wie zegt dat ik daar achter sta

en nogmaals het is een quote van een rosse vriendin van mij

ik vind ros goed, vost goed eigenlijk beter

hypoCriet is het dus

.
ik ken een man (voetballer bij Roda JC, Nederlandse voetbalclub) en die is dus echt pikzwart. Het is wel een knappe, moet ik zeggen
En die meende dat nog ook.