Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
User_BELGIUM zei:voor een wetenschappelijk onderbouwde uitleg voor het probleem:
http://www.youtube.com/watch?v=XMozPMufQZo
als ik in de zon lig wordt ik niet eens rood.. 'instant brown'

cura zei:zie da.. rosse mensen hebben tegenwoordig zoveel noten op hun zang eh.. waar komt da ineens vandaan?
.werken op reis ofkorz, in ruil voor kost en inwoon.cura zei:oe zedde van plan uw reis/verhuis te bekostigen als je niet werkt?

PapaGanz zei:Baha Ali, denk je nu echt omdat je niet verbrand dat je geen schade oploopt?


ddt15 zei:Snel verbranden en wit vel is een kleine prijs voor de coolste haarkleur![]()


Ali_ zei:ros geboren is half verloren

.:KrusT:. zei:Best is eigenlijk raad aan een dermatoloog vragen. Ik ben deze week geweest (blond haar, bleek vel, ni bruin te krijgen, tenzij van trappist).
Mijn vriendin haar zus heeft huidkanker gehad, en daarom zijn we ook eens mee geweest om te checken op melanomen.
In mijn geval is't best om mij om de 6 maand te laten checken en zeker factor 40 gebruiken als ik in de zon kom, en indien mogelijk, zwemmen met nen t-shirt aan.
democracy02 zei:
)

Ali_ zei:ros geboren is half verloren