Archief - mensen met rood haar, wit vel en de zon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PapaGanz

Legacy Member
Baha Ali, denk je nu echt omdat je niet verbrand dat je geen schade oploopt :p?

ddt15

Legacy Member
Snel verbranden en wit vel is een kleine prijs voor de coolste haarkleur :p

cura

Legacy Member
zie da.. rosse mensen hebben tegenwoordig zoveel noten op hun zang eh.. waar komt da ineens vandaan?

HTrance

Legacy Member
cura zei:
zie da.. rosse mensen hebben tegenwoordig zoveel noten op hun zang eh.. waar komt da ineens vandaan?

Omdat wij extreem zeldzaam zijn! En wij vurige, passionele mensen zijn :p .

JohnDodger

Legacy Member
Ik verbrand ook snel, m'n vel kan er nimeer tge :(

Spijtig eigenlijk,want vroeger als kind werd ik altijd schoon bruin :sop: hier schijnt de zon ook nooit, tis eigenlijk ni moeilijk

democracy02

Legacy Member
cura zei:
oe zedde van plan uw reis/verhuis te bekostigen als je niet werkt?
werken op reis ofkorz, in ruil voor kost en inwoon.
boerderijen genoeg waar je voor 5x 4u per dag per week moogt blijven logeren :)

als alles goed gaat, zijn jullie binnen een maand van mij af.

Ali_

Legacy Member
PapaGanz zei:
Baha Ali, denk je nu echt omdat je niet verbrand dat je geen schade oploopt :p?

Maybe, tot nu toe geen schade ondervonden :p

en voor zover ik weet komt huidkanker en toestanden amper voor in die streken en daar is de zon toch net iets erger dan hier ;)

ddt15 zei:
Snel verbranden en wit vel is een kleine prijs voor de coolste haarkleur :p

ros geboren is half verloren

:unsure:

hoewel:

ros goed, vost goed

:unsure:

.:KrusT:.

Legacy Member
Best is eigenlijk raad aan een dermatoloog vragen. Ik ben deze week geweest (blond haar, bleek vel, ni bruin te krijgen, tenzij van trappist).
Mijn vriendin haar zus heeft huidkanker gehad, en daarom zijn we ook eens mee geweest om te checken op melanomen.
In mijn geval is't best om mij om de 6 maand te laten checken en zeker factor 40 gebruiken als ik in de zon kom, en indien mogelijk, zwemmen met nen t-shirt aan.

Arifiene

Legacy Member
.:KrusT:. zei:
Best is eigenlijk raad aan een dermatoloog vragen. Ik ben deze week geweest (blond haar, bleek vel, ni bruin te krijgen, tenzij van trappist).
Mijn vriendin haar zus heeft huidkanker gehad, en daarom zijn we ook eens mee geweest om te checken op melanomen.
In mijn geval is't best om mij om de 6 maand te laten checken en zeker factor 40 gebruiken als ik in de zon kom, en indien mogelijk, zwemmen met nen t-shirt aan.

das wa overdreven, melanomen kunt ge zelf checken, als ge ni zeker zijt moete natuurlijk wel gaan
strikt genomen moogt da dan liefst gwn niét in de zon lopen eh...
tshirt, ok, das wel goed, ma als ge u insmeert met waterproof zonnecreme en na afdrogen terug insmeert zit da wel snor ze (natuurlijk dan geen 3u in da water zitten)
een dermatoloog neemt het zeker voor het onzekere eh, als ge die raad opvolgt gaat ge wss wel nooit problemen hebben (tenzij genetisch bepaald ofzo), maar ge moogt ook nog leven eh...

Raukaris

Legacy Member
pff als ik op vakantie ga naar de warme landen en een kleurtje heb dan zie ik er pas normaal uit :p

HTrance

Legacy Member
Ik heb 't lastig in extreem zonnige omstandigheden. Ik ben trots op mijn haarkleur maar ik vind 't wel mottig dat dit gepaard gaat met massa's zonnecrème smeren of ik zie zo rood als 'n tomat :/.
En wat 't ergste is, je blijft dus echt zo wit als 't maar zijn kan... 'k Ben 2j geleden eens met m'n vriendin naar Zuid-Frankrijk geweest, zij zag zo bruin als kweetni wa en ik zo wit toen we thuiskwame... Dan valt dat echt op :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan