Arifiene
Legacy Member
Zeg overjaarse puber, ik ben 23, dus dim maar een beetje ja. En semi-preuts ben ik ook niet. Heb je altijd zo'n bewoordingen nodig om jezelf in de kijker te zetten?nielseke zei:Leer lezen ipv woorden uit de context te rukken om er dan een mooi rood zinnetje bij te plakken.
Een dier is nog altijd een dier, geen mens. Ik, als huisdierbezitter, heb een verantwoordelijk. En beslissen over leven en dood van mijn huisdier is niet zomaar even een lichte beslissing, daar is BEWUST over nagedacht en als die conclusie leidt tot het beest afmaken (lees: pijnloos laten inslapen zonder dat het beest dit echt beseft), dan is dat een VERANTWOORDE keuze geweest.
Waar haalt gij, als een semi-preuts tienermeisje, het lef om dan te verkondigen dat ik dan een dierenafslachtmaniak ben zonder enig greintje verantwoordelijkheid?!
Kunnen we nu A.U.B. weer ontopic blijven?![]()
Een gezond dier doden is NIET VERANTWOORD en STRAFBAAR.
Waar ik het lef vandaan haal? Ik ben opgegroeid met morele waarden. Jij duidelijk niet.


.