Archief - Probleem met kat wegens verhuis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stichero

Legacy Member
forn9 zei:
Shhht :p Ik heb men leerkracht Nederlands + klasgenoten ermee zot kunnen maken vandejaar ^^

keb da int middelbaar ook gedaan ^^
vooral bij de leraar die ons dat had geleerd
telkens hij 'weeral' zei verbeterde ik hem :cool:

n9ne

Legacy Member
Stichero zei:
keb da int middelbaar ook gedaan ^^
vooral bij de leraar die ons dat had geleerd
telkens hij 'weeral' zei verbeterde ik hem :cool:

Werd irritant op den duur, maar ik hield vol :cool:
zo wisten mijn maten ook of ik al zat was of niet, als ik weeral verbeterde kon er nog wat bij :D

gizmo666

Legacy Member
nielseke zei:
Kan het terug ontopic? Want'k wil wel weten of Gizmo nu da beest in huis gaat nemen of ni. Weliswaar zonder al die zever over "beesteneuthanasie" en "vermoorden".

de TS heeft me gezegd dat ze volgende week verhuizen en dat de kat voor het weekend zal zijn ofzo

NemZoR

Legacy Member
Arifiene zei:
Antwoord anders naast de kwestie. Weeral.

Elk dier, het is UW huisdier, een waarvan jij beweert dat je ze graag ziet. Maar toch gun je ze geen tweede kans. Das niet graag zien eh.
Zelfs niet bij een nieuwe familie, die for all i know die kat véél liever zou zien dan gij. Elk leven van een dier heilig? Nee, niet heilig, wel de moeite waard. Jij vindt dit duidelijk niet. Ik vraag me af wrm je uberhaupt huisdieren hebt.

En nu ga ik zonnen. Mijn twee katten zitten in de tuin enzo. Supergezellig!

Inderdaad, ga maar even naar buiten, u punt is wel gemaakt :applause:

Voor mij zou inslapen geen optie zijn tenzij het beestje extreem geweldadig gedrag zou tonen, en dan nog is dit de laatste optie...

Eerder een ander thuis vinden :) kan toch niet supermoeilijk zijn :)

n9ne

Legacy Member
Om te beginnen ben ik al niet ant-Phil, en ook geen vegetarier.Er is nog altijd een groot verschil tss het doden van een kat terwijl je ze aan een 2de kans kan helpen en het doden van een koe voor een biefstuk ;).

NemZoR

Legacy Member
forn9 zei:
Door het in huis nemen van een kat neemde verantwoordelijkheid op u,etc. Trouwens, als ge da verschil ni weet, is dat serieus spijtig voor u.

Het verschil lijkt mij vrij duidelijk, tis van willen moeilijk doen...:tongue:

Op het belang was ook al zo een dwaas, da was een artikel van een man die katten ving en dan dood maakte. En dan vond ook iemand het nodig om die leuke vergelijking met koeien boven te halen. Dieren doden is geen sport hé! Maar een mens heeft nu eenmaal vlees nodig om fatsoenlijk te overleven!

En zeg nu nie da vegetariërs ook kunnen leven, das waar, maar die moeten ook pillekes pakken voor vitamines die in vlees zitten te vervangen, en das chemische rotzooi en dus SUPER ongezond!

General Lee

Legacy Member
forn9 zei:
Door het in huis nemen van een kat neemde verantwoordelijkheid op u,etc. Trouwens, als ge da verschil ni weet, is dat serieus spijtig voor u.
Uw koeien moogt ge evengoed niet verwaarlozen...

NemZoR

Legacy Member
Gavin zei:
Is het kweken en doden, puur om jou je biefstuk te garanderen, van deze vleeskoe, Bella, dan niet je verantwoordelijkheid?

In 1 woord:

NEEN

In meerdere woorden waarom:

Waarom is het ONZE verantwoordelijkheid om in de winkel e pakske vlees te kopen? Ge koopt de koe toch niet levend :naughty:

Sprits

Legacy Member
Arifiene zei:
.
Een huisdier neem je voor het leven, en niet voor even. Sommigen zouden daar beter aan denken voor ze een huisdier nemen. Niettemin goed dat jij er wel achter kijkt natuurlijk.

Wij gingen 6 jaar geleden echt wel weten of we moesten verhuizen ze... :ironic:


Ik ben al blij da ik toch iemand gevonden die ervoor wil zorgen. Een spuitje krijg ik ni over mijn hart en zomaar ergens afzetten / asiel zie ik ni zitten.

Gavin

Legacy Member
Maar werd Bella niet gekweekt en vermoord puur voor jouw eetlust? Is ze eigenlijk niet geboren omdat jij haar dood wou?

NemZoR

Legacy Member
Da trekt op nix! Das echt niet vergelijkbaar, gij zegt dit nu echt op dwars te liggen.

Leeuwen zijn ook smeerlappen, als ze ne mens zien in de wildernis eten ze die ook op, schandalig die leeuwen.

Kijk die vergelijking is al even stom.

puni

Legacy Member
Gavin zei:
Maar werd Bella niet gekweekt en vermoord puur voor jouw eetlust? Is ze eigenlijk niet geboren omdat jij haar dood wou?

Het zit hier vol met hypocrieten!

Zou jij je kat een spuitje laten geven, Gavin?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan