Stichero
Legacy Member
forn9 zei:ShhhtIk heb men leerkracht Nederlands + klasgenoten ermee zot kunnen maken vandejaar ^^
keb da int middelbaar ook gedaan ^^
vooral bij de leraar die ons dat had geleerd
telkens hij 'weeral' zei verbeterde ik hem

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
forn9 zei:ShhhtIk heb men leerkracht Nederlands + klasgenoten ermee zot kunnen maken vandejaar ^^

Stichero zei:keb da int middelbaar ook gedaan ^^
vooral bij de leraar die ons dat had geleerd
telkens hij 'weeral' zei verbeterde ik hem![]()


nielseke zei:Kan het terug ontopic? Want'k wil wel weten of Gizmo nu da beest in huis gaat nemen of ni. Weliswaar zonder al die zever over "beesteneuthanasie" en "vermoorden".
Arifiene zei:Antwoord anders naast de kwestie. Weeral.
Elk dier, het is UW huisdier, een waarvan jij beweert dat je ze graag ziet. Maar toch gun je ze geen tweede kans. Das niet graag zien eh.
Zelfs niet bij een nieuwe familie, die for all i know die kat véél liever zou zien dan gij. Elk leven van een dier heilig? Nee, niet heilig, wel de moeite waard. Jij vindt dit duidelijk niet. Ik vraag me af wrm je uberhaupt huisdieren hebt.
En nu ga ik zonnen. Mijn twee katten zitten in de tuin enzo. Supergezellig!
kan toch niet supermoeilijk zijn 
Gavin zei:Zijn alle anti-Phillers hier dan vegetariër?

Gavin zei:Hoezo?
forn9 zei:Door het in huis nemen van een kat neemde verantwoordelijkheid op u,etc. Trouwens, als ge da verschil ni weet, is dat serieus spijtig voor u.

Uw koeien moogt ge evengoed niet verwaarlozen...forn9 zei:Door het in huis nemen van een kat neemde verantwoordelijkheid op u,etc. Trouwens, als ge da verschil ni weet, is dat serieus spijtig voor u.
Gavin zei:Is het kweken en doden, puur om jou je biefstuk te garanderen, van deze vleeskoe, Bella, dan niet je verantwoordelijkheid?

Gavin zei:Is het kweken en doden, puur om jou je biefstuk te garanderen, van deze vleeskoe, Bella, dan niet je verantwoordelijkheid?
Arifiene zei:.
Een huisdier neem je voor het leven, en niet voor even. Sommigen zouden daar beter aan denken voor ze een huisdier nemen. Niettemin goed dat jij er wel achter kijkt natuurlijk.
Gavin zei:Maar werd Bella niet gekweekt en vermoord puur voor jouw eetlust? Is ze eigenlijk niet geboren omdat jij haar dood wou?