Pol
Legacy Member
Arifiene zei:De meesten =/= allemaal.
Ik weet heel goed dat er nu eenmaal mensen allergisch zijn voor katten, kan je niet aan doen. Maar het is een feit dat enorm veel mensen dit als excuus gebruiken.
Glad we agree

Een gezonde kat/dier laten inslapen is not done...er zijn altijd wel mensen (hier thuis bvb) die er gerust een kat willen bijnemen.
.




Ik heb men leerkracht Nederlands + klasgenoten ermee zot kunnen maken vandejaar ^^