Godzilla*Akira
Legacy Member
Nu ja, ik kreeg 2 jaar geleden ook een brief in de bus van de huisbaas, dat ik 30 dagen heb om mijn hond weg te doen of ik mocht zelf ook vertrekken.
Vind maar iets op 30 dagen tijd lol. Maar ik wou em zeker niet inslaap doen of naar het asiel.
Ben uiteindelijk bij mijn grootvader gaan wonen, is wel niet tof want tis echt nen irritante persoon lol en ik woon eigenlijk gewoon op een slaapkamer hier. Maar heb al diene shit er wel voor over.
Ik vind het erg dat er zoveel personen zijn, die gewoon hun huisdier dood doen omdat het voor hun even niet goed uitkomt.
Een kat kan nu toch niet voor zoveel last zorgen, dat je die moet weg doen omdat je verhuisd.
Vind maar iets op 30 dagen tijd lol. Maar ik wou em zeker niet inslaap doen of naar het asiel.
Ben uiteindelijk bij mijn grootvader gaan wonen, is wel niet tof want tis echt nen irritante persoon lol en ik woon eigenlijk gewoon op een slaapkamer hier. Maar heb al diene shit er wel voor over.
Ik vind het erg dat er zoveel personen zijn, die gewoon hun huisdier dood doen omdat het voor hun even niet goed uitkomt.
Een kat kan nu toch niet voor zoveel last zorgen, dat je die moet weg doen omdat je verhuisd.



