Ik geloof eigenlijk niet in die verhalen.
Eigenlijk was ik op zoek naar enge plaatsen om speciale foto's te gaan trekken.
Daarom las ik dit forum en kwam via jullie link's op geestige websites enzo... Daar las ik over de vlekjes op de foto als zijnde 'energie' enzo.
Nog steeds bleef ik het allemaal zever vinden voor bange mensen: Stof, weerkaatsend licht, ..." Er zijn 100 redenen, dat weet iedere fotograaf.
Ik las ook over 'Fort 4' in Mortsel en ook daar weer verhalen over die energie.
Ik bleef het bleef allemaal wel 'geestig' (goeie woordspeling van mezelf... Dank u!

)
De kriebels om het fort te gaan bezoeken om leuke foto's te gaan trekken waren te groot, dus ik ging kijken waar het precies gelegen was...
Op de website van Mortsel zelf staat veel informatie. MAAR!
Wat zag ik? Op zowat de helft van de foto's (er is ook een powerpoint) zie je de vlekken verschijnen.
Heel toevallig allemaal... Op andere foto's kom je die vlekken anders wel weinig tegen vind ik.
Ik blijf een non-believer, maar het maakt mijn trip richting Mortsel dit weekend er niet minder spannend op! Whii!