Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs ik kan fotos maken waar je geesten op kan zien, van zeer duidelijke zichtbaarheid tot nauwelijks zichtbaar.Darius01 zei:Onlangs op National Geographic een aflevering gezien waar ze verklaren hoe die foto's tot stand komen. Enkele van de meer bekende geestfoto's maakten zij na... Zelfde met Ufo's en zelfontbranding. Zeer boeiend...
Dus van die foto's geloof ik vrij weinig...

. Ben wel vree geintereseerd in zo van die dingen. Maar je moet er voor openstaan iemand die echt kan zeggen dat bestaat niet enzo iets nog nooit heeft meegemaakt zo'n "gevoel" dat je niet echt kan verklaren gaat dat altijd weg lachen tot je zo iets meemaakt. Ma gelijk zo van da glaasje draaien enzo als er da iemand echt kan zou ik da toch es wille zien ipv zo'n flauwe plezante dat da laat verschuiven / whatever. Nu ja hopelijk kome we ooit es te weten wat dat precies allemaal is 
Hé schat. Spoken bestaan niet, er is geen enkel gevaar.Black Orchid zei:... alleen da ge echt best GOE weet waar ge mee bezig zijt en da er iemand is die de energieen wa kan sturen.... Het gebeurt ni veel, maar ik ken wel iemand die na geesten opgeroepen te hebben niet zo'n leuke dingen heeft meegemaakt... Nu, der zijn der meest die 'gewoon' antwoorden krijgen, en nog veel meer waar niks bij gebeurt.
Ik raad alleen sterk aan om voorzichting te zijn.
En doe het best niet in u huis!! als er iets komt hoeft het er niet te blijven! hoewel der wel verhalen de ronde doen da die energie aan sommige personen blijft plakken...en hen volgt... *ominous drumroll*
but... that's a believer talking...![]()

een paar man dat op spookenjacht gaan terwijl er 1 grapjas in het midden was 


fixer187 zei:over Barton mansion.
http://forum.ebaumsworld.com/showthread.php?t=24841
er staat een filmpje dat echt marginaal giere is.een paar man dat op spookenjacht gaan terwijl er 1 grapjas in het midden was
Why the fuck would you hit a ghost
edit chit de llink naar de movies zijn dood
anyway de reportage van de Pensilvania East penintentary dat op de game Suffering staat is echt indrukwekkend. Als er 1 plaats is waar geesten zijn dan is het daar wel![]()

ternat zeg je? ik woon in wambeek, waar is dat huis precies, dit klinkt interessant... (niet dat ik ga inbreken ofzo hoor )
en nu je het zegt, als je dat straatje weet zijn dat naar het station gaat en rechtegenover die bloemenwinkel uitkomt (allee, ongeveer) wel, in die straat staat een huis met huisnummer 13, zo een wit. die rolluiken zijn altijd naar beneden, de tuin is onaangeroerd, er staat alleen zo een verpieterde treurwilg in de tuin. er staat eveneens een houten pallet voor de poort, hoogstwaarschijnlijk om de mensen te tonen dat het onbewoond is, maar toch brand het lichtje van de bel nog steeds, dus er is nog altijd elektriciteit. ik wil daar al lang eens gaan kijken, maar als die buren me zien gaan ze waarschijnlijk denken dat ik een inbreker ben ofzo, dus wacht ik liever nog wat af.

Gaan we eens op't kerkhof wandelen, vroeg ze... OK. Klein wandelingske aan't doen, ik in ene keer als nen dief in de nacht weggekropen in zo'n versgegraven grafput om er iets later uit te kruipen als zij passeerde... hehe 



Inv` zei:weet er iemand wat dien witte bol is aan de rechste raam?![]()
Says who, shat? ik heb al te veel maffe dingen meegemaakt... en ja, ik weet eigenlijk zeker da er meer is dan wij zien en kennen.Peephole zei:Hé schat. Spoken bestaan niet, er is geen enkel gevaar.
elk zijn mening, en dat is die van mij 
Inv` zei:http://img316.imageshack.us/my.php?image=img07802ql.jpg
weet er iemand wat dien witte bol is aan de rechste raam?
waarschijnlijk iet van een weerkaatsing ofzo ma toch
vandaag getrokken in het fort van breendonk