dead squad
Legacy Member
hah, door deze thread te lezen herinner ik me ineens iets:
in de lagere school waar ik vroeger zat is een bos vlaknaast, daar staat een huis (nu wel half afgebrand natuurlijk). Redelijk groot huis, naast dat huis staat er een iets kleiner (denk voor als iemand kwam logeren? er is ook een garage in het kleinere huis). Dat groot huis had een gelijkvloers, een eerste verdieping en dan nog is een zolder en kelder. Vorige zomer gingen we er vaak heen met vrienden, en vlngs ons kwamen (huis is nu afgesloten door politie en deur is een slot aangemaakt omdat het er te gevaarlijk is sinds het half is afgebrand) er satanisten die er 'rituelen' uitvoerden, want op die zolder lagen er allemaal kaarsjes en zo die ster in het midden van die zolder. Op een dag gingen we is naar die zolder, daar stond niets (!). Na dat huis te hebben gezien, gingen we naar het kleinere huis ernaast. we kropen langs die garage naar binnen, en zagen daar een zetel (!) staan. we liepen wat verder door naar een kamer dat vroeger een living was denk ik. ineens hoorden we precies ne gil boven (was echt voos), wij keiveel schrik natuurlijk en direct door zo een ingeslagen ruit naar buiten gelopen. Wij tegen elkaar wat stoefen: 'ja kdurf te wedden dat gij ni naar de zolder nu durft meegaan', ge kent da wel
dus gingen we met zen allen naar die zolder, en dit is het rare:
die zetel die in die garage stond, stond ineens in die zolder. Kzou dus ni weten hoe, want we stonden heel de tijd buiten, hebben niemand gezien, enkel die gil gehoord, en kzou ni weten hoe iemand zo snel al die treden kon opgaan met die zetel dan nog is.
Sindsdien komek nimeer in de buurt van da huis
was echt hard verschoten toen.
in de lagere school waar ik vroeger zat is een bos vlaknaast, daar staat een huis (nu wel half afgebrand natuurlijk). Redelijk groot huis, naast dat huis staat er een iets kleiner (denk voor als iemand kwam logeren? er is ook een garage in het kleinere huis). Dat groot huis had een gelijkvloers, een eerste verdieping en dan nog is een zolder en kelder. Vorige zomer gingen we er vaak heen met vrienden, en vlngs ons kwamen (huis is nu afgesloten door politie en deur is een slot aangemaakt omdat het er te gevaarlijk is sinds het half is afgebrand) er satanisten die er 'rituelen' uitvoerden, want op die zolder lagen er allemaal kaarsjes en zo die ster in het midden van die zolder. Op een dag gingen we is naar die zolder, daar stond niets (!). Na dat huis te hebben gezien, gingen we naar het kleinere huis ernaast. we kropen langs die garage naar binnen, en zagen daar een zetel (!) staan. we liepen wat verder door naar een kamer dat vroeger een living was denk ik. ineens hoorden we precies ne gil boven (was echt voos), wij keiveel schrik natuurlijk en direct door zo een ingeslagen ruit naar buiten gelopen. Wij tegen elkaar wat stoefen: 'ja kdurf te wedden dat gij ni naar de zolder nu durft meegaan', ge kent da wel
dus gingen we met zen allen naar die zolder, en dit is het rare: die zetel die in die garage stond, stond ineens in die zolder. Kzou dus ni weten hoe, want we stonden heel de tijd buiten, hebben niemand gezien, enkel die gil gehoord, en kzou ni weten hoe iemand zo snel al die treden kon opgaan met die zetel dan nog is.
Sindsdien komek nimeer in de buurt van da huis
was echt hard verschoten toen.
toen was ik ook wel ff geschrokken ^^
) is er een verlaten ziekenhuis dat best wel scary is.