sneax
Legacy Member
NoizeSuppressor zei:ah en gij denkt dat uw gigs in' t ijle verdwenen zijn ofwat, dat ze die niet gaan terugvinden
als er op de telemeter-pagina een disclaimer staat dat ge eigenlijk niet moogt geloven wat daar staat, dan kunnen ze uw gigjes er inderdaad weer bijtellen
indien er geen disclaimer staat zou ik beginnen downloaden, who cares, als ze uw 'gigjes terugvinden' zal een telefoontje naar ombudsdienst wel helpen





pffff!