Archief - Telemeter niet meer werkende?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
ah en gij denkt dat uw gigs in' t ijle verdwenen zijn ofwat, dat ze die niet gaan terugvinden

als er op de telemeter-pagina een disclaimer staat dat ge eigenlijk niet moogt geloven wat daar staat, dan kunnen ze uw gigjes er inderdaad weer bijtellen

indien er geen disclaimer staat zou ik beginnen downloaden, who cares, als ze uw 'gigjes terugvinden' zal een telefoontje naar ombudsdienst wel helpen

GaMe®

Legacy Member
Had het weer te laat gezien.
Van 1 jan, tot gisterenavond is er niets meer bijgeteld geweest.
Gisterenavond 3jan is de meter gereset.. Ik had zo veel kunnen dl'en als ik wou..

GuntherDW

Legacy Member
ik heb er alsook gretig van geprofiteerd :D
ge zou het kunne zien als een n-year gift ja :)

Peephole

Legacy Member
Gisteren een hele avond niet kunnen surfen, kreeg alleen deze boodschap te zien:

Telemeter herinnering

Door een tijdelijk probleem met de Telemeter kan u niet verder surfen. Het is mogelijk dat andere toepassingen (bv. e-mail) wel werken. Wij lossen dit probleem zo snel mogelijk op. Indien dit probleem aanhoudt, contacteer de Telenet klantendienst op 015 66 66 66.

Onze excuses voor het ongemak.

Nog iemand last van gehad?

Dirty_Col

Legacy Member
Ja, er stond op de site dat ze werken aan het uitvoeren waren tot 8u30 fzo

Tomovich

Legacy Member
Hallo, 'k heb ook een vraagje en wilde hiervoor geen nieuwe thread voor openen.

Ik heb deze nacht ongeveer 800MB gedownload en wanneer ik kijk op de telemeter dan zie ik dat daar inderdaad 800MB staat maar telt dat nachttarief dan niet meer? Zou daar dan geen 400MB moeten staan?

Bedankt!

dunno

Legacy Member
Ja, dat zou 400 Mb moeten zijn, maar dat nachttarief is ondertussen al 5 uur voorbij. Heb je sinds 10u geen 400Mb zitten binnenhalen?

Tomovich

Legacy Member
Nee, ik heb sindsdien niets meer binnengehaald. Het is niet de eerste keer dat ik dit gevoel heb.

TrickY.

Legacy Member
Ik heb dus prijs.

Al de hele maand staat mn telemeter op -1% (elke dag heb ik 0.00MB gedownload volgens mn telemeter), mn upload staat momenteel op 70% (die berekent hij wel), maar toch heb ik daarnet een bericht gekregen dat ik over mn limiet zit. Ik surf nu verder aan hoge snelheid maar moet 0.29 eurocent bijbetalen per MB.

Pilatus

Legacy Member
TrickY. zei:
Ik heb dus prijs.

Al de hele maand staat mn telemeter op -1% (elke dag heb ik 0.00MB gedownload volgens mn telemeter), mn upload staat momenteel op 70% (die berekent hij wel), maar toch heb ik daarnet een bericht gekregen dat ik over mn limiet zit. Ik surf nu verder aan hoge snelheid maar moet 0.29 eurocent bijbetalen per MB.

zoveel per mgb :o:o dikke afrip

TrickY.

Legacy Member
Pilatus zei:
zoveel per mgb :o:o dikke afrip

't Is €0.0029, nie €0.29 eh :p

Ik weet het dat het een €2 duurder zou zijn moest ik nog een GB downloaden/uploaden, maar dat ben ik niet van plan.

Arifiene

Legacy Member
Mijn telemeter werkt al 2 maand niet meer.... Geen bericht of nix...

De SE

Legacy Member
Tomovich zei:
Hallo, 'k heb ook een vraagje en wilde hiervoor geen nieuwe thread voor openen.

Ik heb deze nacht ongeveer 800MB gedownload en wanneer ik kijk op de telemeter dan zie ik dat daar inderdaad 800MB staat maar telt dat nachttarief dan niet meer? Zou daar dan geen 400MB moeten staan?

Bedankt!

Mischien heb je nog andere webload of upload erbij ofzo? Als je een beetje filmpjes bekijkt op Youtube zit je toch rap aan een extra 400MB.



Aan de anderen met problemen: mischien is u telemeter updaten (download + upload tellen samen nu), of is inloggen bij telenet om het daar op de site te bekijken.

animo

Legacy Member
Ik ken iemand en die z'n telemeter blijft gewoon altijd op 0 staan. No limits, de lucky bastard..

Arifiene

Legacy Member
animo zei:
Ik ken iemand en die z'n telemeter blijft gewoon altijd op 0 staan. No limits, de lucky bastard..

Ik heb da momenteel ook al 2 maand :).
Niet erg ze :p.

EternalSilence

Legacy Member
angelke83 zei:
Hoe kan zo iets?
Bij mij doet hem da ni se :( pffff!

tjah .. geluk hebben int leven
zo simpel als iets

meestal software/harware fout enzo.

ook een vriend waar de telenetmeter al 3(!!) jaar op 0 blijft staan :oink:
die heeft pas chance.

en vind het raar, maar zit al dagen op breedband, en normaal zou ik nu op smallband moeten zitten, miss heb ik ook prijs :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan