Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frado2005 zei:Telenet en kadokes is iets wat niet samen gaat![]()
no_way2go zei:y2k bug?![]()


Het is inderdaad niet automatisch omdat de telemeter niet updated dat er niks zou bijgeteld worden, maar ik meende mij toch te herinneren van vorige langdurige telemeter pannes dat ze dan toch zo vriendelijk waren om het verbruik er niet bij te tellen als soort van compensatie omdat we ons verbruik al die tijd niet konden bijhouden... is toch het minste wat ze kunnen doen naar de klant toe als die meter door hun fout op zijn gat ligt. (nuja telenet en klantvriendelijkheid natuurlijk... niet altijd beste vrienden om het voorzichtig uit te drukkenmarcel zei:daar zou ik niet op hopen. het is niet omdat de meter niet werkt, dat ge niet verbruikt he. dus als ge te veel gebruikt, hebt ge pech.
vergelijk het met uw benzinemeterke in uwen auto. als die kapot is, gaat ge toch ook ooit eens zonder benzine vallen...
)madior zei:Mijn ervaring met Telenet is zéér slecht; voor de prijs van da telefoontje kan ik wss al enkele extra blokken kopen
daar kan je in feite wel gelijk in hebben, khad nog zover niet gedacht.
)