Archief - Telemeter niet meer werkende?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GhO$T

Legacy Member
marcel zei:
daar zou ik niet op hopen. het is niet omdat de meter niet werkt, dat ge niet verbruikt he. dus als ge te veel gebruikt, hebt ge pech.

vergelijk het met uw benzinemeterke in uwen auto. als die kapot is, gaat ge toch ook ooit eens zonder benzine vallen...
Het is inderdaad niet automatisch omdat de telemeter niet updated dat er niks zou bijgeteld worden, maar ik meende mij toch te herinneren van vorige langdurige telemeter pannes dat ze dan toch zo vriendelijk waren om het verbruik er niet bij te tellen als soort van compensatie omdat we ons verbruik al die tijd niet konden bijhouden... is toch het minste wat ze kunnen doen naar de klant toe als die meter door hun fout op zijn gat ligt. (nuja telenet en klantvriendelijkheid natuurlijk... niet altijd beste vrienden om het voorzichtig uit te drukken :unsure: )


madior zei:
Mijn ervaring met Telenet is zéér slecht; voor de prijs van da telefoontje kan ik wss al enkele extra blokken kopen
:D daar kan je in feite wel gelijk in hebben, khad nog zover niet gedacht.


(en wtf @ 'server to busy at the moment' om 23.30u 's avonds, tis precies dringend tijd dat de middelbare school terug begint. To veel volk hier verdomme :p )

Private_BE

Legacy Member
T'is nogaltijd down denk/hoop ik.
Ik krijg niks bijgeteld :)

no_way2go

Legacy Member
zolang ze het er maar niet bijtellen of er gaan hier een paar boze klanten zijn :p

Robinvv

Legacy Member
Hopelijk voor jullie telt de meter niet meer (anders komt alles erbij achteraf :cool: )

Ik had vroeger ook eens voor, héél lang geleden toen ik daar nog klant was :angry:

En daarachter als hij gemaakt was, zo 160% ofzo :rofl:

Moet ik nu niet meer naar zien gelukkig :cool:

Private_BE

Legacy Member
Den 4de wordt mijn gereset en of die 3gb (1,5 gb nacht) ofzo diek just heb gedownload heb nu wordt bijgeteld maakt nog niet uit :p

Pure_evil

Legacy Member
Hangt stil hier, maar sta op 97.9% dus zowiezo zat ik vandaag al op smallband, enige wat ik kan doen is zo lang mogelijk profiteren. :p

Laurens100

Legacy Member
Ik heb er nog altijd nie van geprofiteerd, en kdurf het precies ook nie te wagen want kmoe nog door tot de 26ste :s

Frado2005

Legacy Member
die van edpnet werkt ook niet voor't moment^^, maar zit toch al over men 60gb:(

FORZA M

Legacy Member
Héhé, ik had niet direct door waarom mijn ISP monitor balkje maar niet omhoog ging terwijl ik toch zomaar eventjes 8Gb binnengetrokken had. Hopelijk wordt het er niet bijgerekend, dan moet ik deze maand eens geen blokken bijkopen. Zou een mooi nieuwjaarsgeschenk zijn.

Zupperman

Legacy Member
q: as ge der dik over zit en em telt toch, da ge blokskes moe bijkope, moede da wa ge derover zat toch ni bybetale è :s

zaffah

Legacy Member
Als het er bij komt ben ik serieus gescheten ze.
Vandaag blijven downloaden het komt er nog steeds niet bij :p

Arme telenet ... niet.

Dirty_Col

Legacy Member
haha, mijn meter werkt terug maar er staat 0 mb op 2 januari :D

Zomaar eventjes 5gb bespaard :D

Access

Legacy Member
mijne werkt ook terug, en gisteren en eergisteren idd 0 mb down, terwijlk er toch zo'n 4 gig doorgejaagd heb :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan