Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same.Dillyracer zei:Ik kan zelfs nietmeer inloggen![]()

)Piejie zei:Even een ander vraagje, is er eigenlijk een mogelijkheid om te zien wat je precies allemaal gedownload hebt? Omdat daar sprake van was bij de vorige vernieuwing van de Telemeter.
Had het inderdaad over bestanden/soortenRutger25 zei:Als je het over de bestanden of soort (ftp, http, ...) hebt: neen
Het volume uiteraard wel

telenet zal dat wel kunnen zien, maar wij niet.Piejie zei:Had het inderdaad over bestanden/soorten![]()
)damn, dan zijn we nu allemaal vies gepemeldmadior zei:het word erbij geteld...
ik kijk vanochtend eens snel naar de meter: 86%
ik download een paar filmpjes, men pa krijgt inneens nen mail da we op smallband zitten![]()

Access zei:damn, dan zijn we nu allemaal vies gepemeld![]()
