Archief - Telemeter niet meer werkende?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Access

Legacy Member
op de telenet pub zeiden ze dat wa ge vandaag downd, bij het laatst berekend limiet bijgeteld wordt, dus mensen die kunnen inloggen, check es of da waar is :)

nTFs

Legacy Member
Inloggen op Mijn telenet werkt hier dus zo veel hoop op unlimited downloaden moet je niet koesteren.

Access

Legacy Member
jup, kon net ook terug inloggen, maar dat verhaal over het updaten van het laatste geregistreerde verbruik klopt dan precies toch niet

EagleEye

Legacy Member
Detail facturatieperiode: 15 december 2006 t.e.m. 14 januari 2007
(berekend op 31/12/2006 om 21:01)

:oink:

e.House

Legacy Member
idd er staat bij 1 januari en 2 januarie nog niks terwijl ik gisteren en vandaag toch zo al 1.5 gb heb gedownload :p

Zouden ze dat er nog kunnen gaan bijtelllen?

agrash

Legacy Member
Detail facturatieperiode: 15 december 2006 t.e.m. 14 januari 2007
(berekend op 1/01/2007 om 07:51)

vandaag rekent hij ook niet voor mij

Biebel

Legacy Member
Hier kan ik terug inloggen, maar er is precies toch iets fout aangezien vandaag aangeduid staat als de 1e januari ipv de 2e. Wat ik gisteren gedownload heb staat op de 31e, wat ook nie klopt aangezien ik gans dien dag niet thuis ben geweest :p

B.

Aggr0

Legacy Member
hmm, vrij raar. is idd niets bijgekomen. hoop dat ze het er ook niet later aan toevoegen, mss eens een maand waarin ik geen 10gig moet bijkopen om nie op kut smallband te geraken. dienen klote limiet is echt totaal achterhaald.

Overzicht facturatieperiode: 1 januari 2007 t.e.m. 31 januari 2007
(berekend op 01/01/2007 om 08:00

niets meer gerekend sinds gisterenochtend. laat ons hopen dat deze bug een hele maand duurt. (geen smallband, hoeveel ge ook downt :D)

Piejie

Legacy Member
Even een ander vraagje, is er eigenlijk een mogelijkheid om te zien wat je precies allemaal gedownload hebt? Omdat daar sprake van was bij de vorige vernieuwing van de Telemeter.

Zorba

Legacy Member
Piejie zei:
Even een ander vraagje, is er eigenlijk een mogelijkheid om te zien wat je precies allemaal gedownload hebt? Omdat daar sprake van was bij de vorige vernieuwing van de Telemeter.

Als je het over de bestanden of soort (ftp, http, ...) hebt: neen
Het volume uiteraard wel

GhO$T

Legacy Member
Piejie zei:
Had het inderdaad over bestanden/soorten :)
telenet zal dat wel kunnen zien, maar wij niet.

Is inderdaad blijkbaar stilgevallen, laatste update hier is van 1/1/07 om 00:41 , en volgens den meter zijn we momenteel nog steeds 1 januari.
Nuja kzou het toch niet vertrouwen om er direct 10gb door te draaien met het risico dat ik morgen voor de rest van de maand op smallband terecht kom.
Tis niet omdat den telemeter niet verandert dat telenet het niet bijhoudt natuurlijk.

(maar kga toch voorzichtig paar dingen opzetten, een giga of 2 voor niks is altijd leuk meegenomen en als ie er toch bijgeteld wordt kom ik nog niet in de problemen :p )

ShadesOfJae

Legacy Member
Belt is iemand naar telenet om te vragen of het er later bijkomt? :p

madior

Legacy Member
het word erbij geteld...
ik kijk vanochtend eens snel naar de meter: 86%
ik download een paar filmpjes, men pa krijgt inneens nen mail da we op smallband zitten:sop:

Access

Legacy Member
madior zei:
het word erbij geteld...
ik kijk vanochtend eens snel naar de meter: 86%
ik download een paar filmpjes, men pa krijgt inneens nen mail da we op smallband zitten:sop:
damn, dan zijn we nu allemaal vies gepemeld :p

sink

Legacy Member
gisteren was het bij mij ook zo, em stond vast op 24mb down, terwijl ik minimum 1GB gedownload heb.. maar kheb wel de chance dat die bij mij net vandaag gereset werd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan