Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freeza zei:gadverdamme man!!![]()
waarom in godsnaam wil mijn ma niet overschakelen naar dommel hier thuis![]()
nTFs zei:En dan moette nog geluk hebben dat de afstand van je huis tot aan de centrale meevalt anders kan je een optimale snelheid ook wel vergeten.
gewoon efkes bellen, als je zegt dat de meter nog maar op 86% staat en je op smallband gevlogen bent gaan ze u normaal wel weer op breedband helpen.madior zei:het word erbij geteld...
ik kijk vanochtend eens snel naar de meter: 86%
ik download een paar filmpjes, men pa krijgt inneens nen mail da we op smallband zitten![]()
EuroPimp zei:Kvraag het mij maar af of het enkel bij mij is of ook bij anderen.
Mijn telemeter is sinds gisteren ofzo niet meer geupdated. Er staat voor gisteren een verbruik van 81mb, en ik heb toch wat meer verbruikt gisteren.
Voor vandaag is er zelfs nog niets geupdated, nog niks ingevuld dus.
ComputerVISTA zei:Wete wa ik doe als hij niet meer vooruit gaat?
ZWIJGEN!!!!!
GhO$T zei:gewoon efkes bellen, als je zegt dat de meter nog maar op 86% staat en je op smallband gevlogen bent gaan ze u normaal wel weer op breedband helpen.
pennystrike zei:zouden ze daarom eweka offline halen, zodat we neit aan fullspeed kunnen downn
GhO$T zei:gewoon efkes bellen, als je zegt dat de meter nog maar op 86% staat en je op smallband gevlogen bent gaan ze u normaal wel weer op breedband helpen.