Archief - Telemeter niet meer werkende?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freeza

Legacy Member
gadverdamme man!! :( :p

waarom in godsnaam wil mijn ma niet overschakelen naar dommel hier thuis :(

cool_boy_ke

Legacy Member
Mijn wilt wel, maar de bekabeling voor Belgacom telefoonlijn is veels te duur ;'(

nTFs

Legacy Member
freeza zei:
gadverdamme man!! :( :p

waarom in godsnaam wil mijn ma niet overschakelen naar dommel hier thuis :(

En dan moette nog geluk hebben dat de afstand van je huis tot aan de centrale meevalt anders kan je een optimale snelheid ook wel vergeten.

pennystrike

Legacy Member
w het er nu bijgeteld ofniet? ik ga anders wat stappen ondernemen :D

freeza

Legacy Member
nTFs zei:
En dan moette nog geluk hebben dat de afstand van je huis tot aan de centrale meevalt anders kan je een optimale snelheid ook wel vergeten.

goh ja zou het niet weten hoever ik hier van de centrale zit maar op mijn kot in gent zit ik een kleine 400m van de centrale. Er is daar zelfs een vestiging van belgacom denk ik.

en ook een superhoge snelheid interesseert me niet...

GhO$T

Legacy Member
madior zei:
het word erbij geteld...
ik kijk vanochtend eens snel naar de meter: 86%
ik download een paar filmpjes, men pa krijgt inneens nen mail da we op smallband zitten:sop:
gewoon efkes bellen, als je zegt dat de meter nog maar op 86% staat en je op smallband gevlogen bent gaan ze u normaal wel weer op breedband helpen.

pennystrike

Legacy Member
zouden ze daarom eweka offline halen, zodat we neit aan fullspeed kunnen downn

ComputerVISTA

Legacy Member
EuroPimp zei:
Kvraag het mij maar af of het enkel bij mij is of ook bij anderen.
Mijn telemeter is sinds gisteren ofzo niet meer geupdated. Er staat voor gisteren een verbruik van 81mb, en ik heb toch wat meer verbruikt gisteren.
Voor vandaag is er zelfs nog niets geupdated, nog niks ingevuld dus.

Wete wa ik doe als hij niet meer vooruit gaat?

ZWIJGEN!!!!!

Karre

Legacy Member
Ik heb mij lekker laten gaan in de namiddag door te downloaden, ik had al een waarschuwing dat ik er bijna over zat en ik zit nog lekker op breedband :p. Dus bij mij is het er niet bij geteld :D.

addi

Legacy Member
Wel, bij mij is het er ook nog altijd niet bijgeteld maar mijn laatste meting dateert van gisteren om 9 uur 's morgens. Dus de grote vraag is, gaan ze het er nog bijtellen of niet. Anders zou je wel is voor verrassingen kunnen komen te staan.
Ik ben is benieuwd bij wie zijn telemeter op hetzelfde volume is gebleven en bij wie hij geupdate is.

marcel

Legacy Member
GhO$T zei:
gewoon efkes bellen, als je zegt dat de meter nog maar op 86% staat en je op smallband gevlogen bent gaan ze u normaal wel weer op breedband helpen.

daar zou ik niet op hopen. het is niet omdat de meter niet werkt, dat ge niet verbruikt he. dus als ge te veel gebruikt, hebt ge pech.

vergelijk het met uw benzinemeterke in uwen auto. als die kapot is, gaat ge toch ook ooit eens zonder benzine vallen...

mmaarrtteenn

Legacy Member
Hier hangt ie ook stil, khoop ook ni dat het er straks bijkomt ofzo. Kben snel geneigd om te profiteren van zo'n situaties :s.

crackdasher

Legacy Member
hier is het ook stil op 5mb

ma kheb andere trobs, hier gaat internet soms vijf minuten snel, dan ne hele tijd jus ofdak op smalband zit, dan weer ff gewone snelheid, en dan trg dak nerges opgeraak

khad ook email gest, ma ng nix trggehad, ma nu marcheert het hier weer deftig

Bubbling Zombie

Legacy Member
llz, telenet heeft last van de jaarovergang. What else is new

Furiax

Legacy Member
mm handig om weten:evil:
de mijne staat nog altijd op 31/12 dus da word eens goe van profiteren.
Int slechtste geval word het er toch nog bijgerekend maar das ni zo erg aangezien mijne meter toch de 4de word gereset :p

madior

Legacy Member
GhO$T zei:
gewoon efkes bellen, als je zegt dat de meter nog maar op 86% staat en je op smallband gevlogen bent gaan ze u normaal wel weer op breedband helpen.

Mijn ervaring met Telenet is zéér slecht; voor de prijs van da telefoontje kan ik wss al enkele extra blokken kopen

Laurens100

Legacy Member
Wordt er met nieuwjaar zoveel meer van internet gebruik gemaakt misschien, dat Telenet problemen heeft?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan