Archief - Telemeter niet meer werkende?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|XcW|

Legacy Member
Mijne werkt niet :s Nog altijd op 40%. En ik heb op 2 dagen een kleine 20gig ter door getrokken. En ik moet nog tot de 23ste :'( Dus, dat zal een klein probleempje gaan geven xD.

Zupperman

Legacy Member
mijne is zonet geupdate, gistere & eergistere telde ni, vandaag precies pas vanaf 16u ofzo

a242050

Legacy Member
Omg, 1/01 en 2/01 0MB upload en download.
Pff had ik dat geweten, had ik veel meer gedownload :s
Nu maar 2 GB ofzo extra :(

Teknoman

Legacy Member
Zojuist ook geupdate en er is niets bij gekomen. Ik had beter eens fear combat ofzo gedownload :(

Private_BE

Legacy Member
Lol ik heb vandaag ganse dag zitten te downloaden.
Een goede 12gb al :p das normaal 1/3 van men limiet :)

Lemmichi

Legacy Member
ROFL bij mij staat hij ook op 0 voor gisteren en ik had zkr meer of 2 gig gedownload haha

zaffah

Legacy Member
Jup werkt hier ook terug.

1% gedownload ... ha twas nooit 19GB :p

addi

Legacy Member
yep, mijne werkt ook weer, nu zit ik wel met had ik het maar geweten dat ze het er niet gingen bijtellen gevoel.

zaffah

Legacy Member
addi zei:
yep, mijne werkt ook weer, nu zit ik wel met had ik het maar geweten dat ze het er niet gingen bijtellen gevoel.

Ge moet is een risico'ke durven nemen he ;)

xantrax

Legacy Member
HEhe, van de gelegenheid gebruikt gemaakt om die beta van vanguard eens te downloaden en ook eens een rapidshare accountje gemaakt voor 48uur. Heb er geen spijt van. Ik denk de voorbije 2 dagen 20gb binnengehaald en der is niks bijgekomen. PLEEZAAANT

Pure_evil

Legacy Member
233mb op de meter (tot aan smallband) 11.5gig binnengetrokken, goeje deal :)

Just wel een uur bezig geweest om op mijntelenet te raken om die snelheid weer op te voeren :s

Preske

Legacy Member
tis ni omdat hun systeem ni update, dat ze het niet bijhouden hé

der gaan der hier veel een serieus deksel op hun neus krijgen :p

xantrax

Legacy Member
preske zei:
tis ni omdat hun systeem ni update, dat ze het niet bijhouden hé

der gaan der hier veel een serieus deksel op hun neus krijgen :p


Of der gaan der hier nen hoop spijt hebben daze ni hetzelfde gedaan hebben

pieta

Legacy Member
das nog eens gewets, en ik weet dat et na entidje wel stond ineens stond,...mja kwete nei of da nu ook het egval is

Private_BE

Legacy Member
Hier vandaag 20gb ofzo gedownload en ma 5gb telt :p
Waarschijnlijk hetgene toen het systeem weer werkte :)
Maja morgen terug 0% dus...

InnerChild

Legacy Member
te laat eraan begonnen...beter gisteren beetje meer gedownload maar ja, ik ben ook één van die twijfelaars :p
nuja, toch iets kunnen binnentrekken en kzit bijna weer op smallband

Goldrusher

Legacy Member
InnerChild zei:
te laat eraan begonnen...beter gisteren beetje meer gedownload maar ja, ik ben ook één van die twijfelaars :p
nuja, toch iets kunnen binnentrekken en kzit bijna weer op smallband

Dito.

Alsnog 7gig afgehaald, alles legaal trouwens. (HD trailers en demonstratiefilms.)

Private_BE

Legacy Member
InnerChild zei:
te laat eraan begonnen...beter gisteren beetje meer gedownload maar ja, ik ben ook één van die twijfelaars :p
nuja, toch iets kunnen binnentrekken en kzit bijna weer op smallband

²

Kheb gelukkig wel nog zo een goei 20gb binnengehaald op 1dag samen met broer en gisteren beetje.

Vandaag (4jan) zou normaal reset zijn, ma nu staat er opeens nogaltijd 99% ma dan voor 4feb maarja kheb da nogal gehad geloof ik.
Die reset is zkr om 3uur ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan