a242050
Legacy Member
Tja, reality-tv zit volgens mij op zijn hoogtepunt: hoeveel reality-tv soaps zijn er wel niet op tv dezer dagen. Ik hoop dat het nu enkel naar beneden gaat hoor. Dat ze eens beetje deftige series (The OC, Prison Break, Las Vegas...) zouden laten zien en ook een beetje op tijd, niet een jaar later... De Nederlandse posten laten alles toch ook veel vroeger zien dan België dus ik snap niet waarom dat niet zou kunnen...





Kga eens terug moeten goed moeten zoeken.