Archief - Televisie van tegenwoordig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musback

Legacy Member
tegenwoordig kijk ik streaming tv via "links" gewoon eender welke serie, klik, elke aflevering aan uw voeten... direct, heerlijk, reclameloos, alleen voorlopig nog crappy kwaliteit, maar dat stoort niet bij series als seinfeld of the simpsons, 'tgaat'm toch om de humor...

oké, het zal wel illegaal zijn, maar ik weiger nog 1u20min van mijn leven te verspillen aan 2 afleveringen van the simpsons + 35 min reclame, dan kan ik 4 afleveringen zien zonder intro en outro

tv is gezellig voor achtergrond... punt en het medium "zenders op de kabel" is volgens mij met uitsterven bedreigd:
*streaming tv (goeie kwaliteit?)
*sponsors : tvminder interessant voor hun--> mensen skippen reclame of kijken online
*enkel HDtv zal overleven.

trouwens, vaak zijn gedownloade afleveringen van bvb lost of prison break in betere kwaliteit dan dat ze hier worden uitgezonden! dat zonder reclame, en instant. en véél vroeger released dan hier in belgië
het tv landschap gaat een rampzalige toekomst tegemoet als we niet snel naar HD overschakelen, anders heeft het imo geen meerwaarde meer, zelfs minderwaarde tegenover internet.

(veel van wat ik hier zeg is idd illegaal, dat wil niet zeggen dat ik het ook zo altijd doe, ik ken veel mensen die het zo ook doen... tis gewoon sneller, beter beeld, directer, overzichtelijker, persoonlijker... als het medialandschap niet snel komt met een oplossing... sja, dan is het bye bye gerty christoffels)

Musback

Legacy Member
ElBramo zei:
Die reclames van 'SMS 4444 voor gratis games' of 'Jambaaaaa' is verreweg het irritantste dat er dezer dagen te vinden is van reclame op tv. En de reclame wordt ook alsmaar minder inventief en origineel.

and that's where i'll kick in ;) (studeer reclame :))
we doen ons best
het ergste is dat er wél érg origineel en inventief materiaal gemaakt wordt, maar dat wordt vaak amper uitegzonden of zelfs NIET... gewoon omdat de budgetten er niet zijn, de markt niet groot genoeg is, of de markt overvol zit door jamba, dreft, dash, woolite, proximus, base, mobistar,.......
echt jammer

Blanco

Legacy Member
Musback zei:
tegenwoordig kijk ik streaming tv via "links" gewoon eender welke serie, klik, elke aflevering aan uw voeten... direct, heerlijk, reclameloos, alleen voorlopig nog crappy kwaliteit, maar dat stoort niet bij series als seinfeld of the simpsons, 'tgaat'm toch om de humor...

², ik kijk ook meer en meer streaming TV, echt zalig.
Geen reclame's, gratis, ge kiest maar uit en ge kijkt wanneer ge wilt.
Verbruikt streaming niet extreem veel bandbreedte?
Ik kijk 's nachts dan valt dat nog mee. Maar ik ga binnenkort toch veranderen van provider, dada teleklet.

and that's where i'll kick in (studeer reclame )
we doen ons best

Doe niet te veel uw best, stopt er gewoon mee. :p

Ik ken ook iemand die in de reclame werkt en die heeft zich op de Robinson lijst laten zetten. :D
Spijtig dat ze er niet kunnen voor zorgen dat ge die pest niet meer op uw TV te zien krijgt.
Ik sta trouwens ook op die lijst zowel voor post als SMS + ne groene "geen reclame" sticker die ik gaan halen ben op de milieudienst in het gemeentehuis
Het was dat of een grotere brievenbus kopen...

Karre

Legacy Member
Teknoman zei:
edit: Careless, ge kunt discovery channel nog bekijken als ge telenet hebt met Telenet PCTV. Dat is gratis en wordt niet bij uw limiet geteld.
Bedankt :). Goed dat ik nu dat weet.

Karre

Legacy Member
Musback zei:
tegenwoordig kijk ik streaming tv via "links" gewoon eender welke serie, klik, elke aflevering aan uw voeten... direct, heerlijk, reclameloos, alleen voorlopig nog crappy kwaliteit, maar dat stoort niet bij series als seinfeld of the simpsons, 'tgaat'm toch om de humor...

oké, het zal wel illegaal zijn, maar ik weiger nog 1u20min van mijn leven te verspillen aan 2 afleveringen van the simpsons + 35 min reclame, dan kan ik 4 afleveringen zien zonder intro en outro

tv is gezellig voor achtergrond... punt en het medium "zenders op de kabel" is volgens mij met uitsterven bedreigd:
*streaming tv (goeie kwaliteit?)
*sponsors : tvminder interessant voor hun--> mensen skippen reclame of kijken online
*enkel HDtv zal overleven.

trouwens, vaak zijn gedownloade afleveringen van bvb lost of prison break in betere kwaliteit dan dat ze hier worden uitgezonden! dat zonder reclame, en instant. en véél vroeger released dan hier in belgië
het tv landschap gaat een rampzalige toekomst tegemoet als we niet snel naar HD overschakelen, anders heeft het imo geen meerwaarde meer, zelfs minderwaarde tegenover internet.

(veel van wat ik hier zeg is idd illegaal, dat wil niet zeggen dat ik het ook zo altijd doe, ik ken veel mensen die het zo ook doen... tis gewoon sneller, beter beeld, directer, overzichtelijker, persoonlijker... als het medialandschap niet snel komt met een oplossing... sja, dan is het bye bye gerty christoffels)
Maar dan heb je helaas wel geen ondertiteling, ook al kan ik Engels dan versta je nog niet altijd alles e.

GMotha

Legacy Member
Blanco zei:
Ik ken ook iemand die in de reclame werkt en die heeft zich op de Robinson lijst laten zetten. :D
Spijtig dat ze er niet kunnen voor zorgen dat ge die pest niet meer op uw TV te zien krijgt.
Ik sta trouwens ook op die lijst zowel voor post als SMS + ne groene "geen reclame "sticker " die ik gaan halen ben op de milieudienst in het gemeentehuis
Het was dat of een grotere brievenbus kopen...
Als zoiets nu voor internationale spam-mails zou werken, zou ik ze voor de nobelprijs nomineren.

zotteluc

Legacy Member
GMotha zei:
Als zoiets nu voor internationale spam-mails zou werken, zou ik ze voor de nobelprijs nomineren.


precies of gij wilt de volle pot betalen voor uwe viagra :wtf:

GMotha

Legacy Member
zotteluc zei:
precies of gij wilt de volle pot betalen voor uwe viagra :wtf:
Ik gebruik gemalen rendierkloten, veel straffer effect en ge vindt het voor een schappelijke prijs in elke kruidvat- of di-winkel.

Blanco

Legacy Member
Ja, maar wel duurder en geen -20% kortingsbon voor de penisverlenging en produce more sperm - middeltjes.

Hmgrwngd

Legacy Member
Ik kijk naar GoIV (Ketnet) en Prison Break (Kanaal2) , voor de rest geen TV voor mij. :p

Bolteh

Legacy Member
Heb m'n TV op m'n kamer gisteren buitengezwierd. Ik keek er toch al lang niet meer naar (laatste keer dat ie echt opstond was toen ze Band of Brothers uitzonden).. Tgeenwoordig is er -niks- anders dan rommel op TV, of het is eens een goeie film dat ze (héél af en toe) eens uitzenden.

Wil ik een film zien, zal ik die wel op DVD huren en beneden voor de TV gaan hangen, maar voor naar televisie zelf te kijken hoeft het niet meer, niet zolang ze geen deftige TV meer maken.

En idd, reality TV was een doodsteek, maar shows alla CSI, Prisonbreak, Lost enz spelen ook een grote rol in het vernietigen van deftige TV.

den Acid Burn

Legacy Member
jawadde dadde!!

Prison Break vind ik dan wel weer een goede serie

JackM

Legacy Member
kzie just da het empire of the sun is op vtm.
zo ne dijk van ne film en die zenden ze dan uit op ne zondagnamiddag :doh:

Sk8erMatty

Legacy Member
tjah, ... ik amuseer mij anders wel nog met de hedendaagse tv : ik kijk dan vooral naar series zoals "one on one", "my wife & kids", "the simpsons", "friends" die series blijven echt veel te grappig, ook al weet je wat er gaat gebeuren .. ik verveel mij nooit ak hier naar kijk .. en ja die reclames ertussen gebruik'k dan om eff iets te gaan doen, wc, drinken halen of kweetnie wa nog ...

naar films kijk ik nooit, geef mij maar die series of programma's zoals the block (das 't enige reality programma da'k sjiek vin)
bij ne film ist nie wijs ajje weet wat er gaat gebeuren, dermee da'k dan naar videotheek ga om 1 van de nieuwe films te gaan huren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan