Sagax
Legacy Member
ik heb 1 durüm en 2 pittas gegeten in verschillende zaken en ik vond het echt walgelijk, niet te vreten zelfs. vooral die durum smaakte echt slécht
ik eet nu enkel nog pitta bij een kameraad die op kot zit en deftig vlees enal gaat kopen
massas verschil met de troep die ze u aansmeren in zo'n pittazaakske
ik eet nu enkel nog pitta bij een kameraad die op kot zit en deftig vlees enal gaat kopen
massas verschil met de troep die ze u aansmeren in zo'n pittazaakske
), daar kan normaal gezien niet mee geknoeid zijn