KN-StrideR
Legacy Member
Jayvie zei:Ik ben nooit echt mager geweest, ook al at ik maar normaal, en deed ik aan sport (volleybal). Kwas altijd een beetje een dikkerdje, maar nog niet overdik, om het zo te zeggen. Nu ik bij mijn vriendin ben, gaan we veel (te veel) afhalen bij frituur, pizzeria, MacDo of chinees en ben ik heel wat kilo's bijgekomen... Zij niet natuurlijk maar ja...
En nu vond ik het er een beetje overgaan, ben maar 1m70 ongeveer en woog nu 105 dus ben ik eindelijk aan een "dieet" begonnen: niet overdrijven met frisdrank, veel water, een appel ipv chips, en vooral, geen fastfood meer... Ondertussen 5 kilo afgevallen door eigenlijk weinig echte moeite te doen (ben nog maar 2 weken bezig ofzo).
Zoals hier enkelen zeggen: eet een week geen fastfood en ge voelt u veel beter => bullshit eigelijk. Buiten dat men broeken niet meer omhoog blijven, voel ik weinig verschil.
Op een weekske gade daar niks van voelen... zo snel heeft u lichaam die vetzakkerij niet uit u lijf gekregen. Dus wie da zei is nen idioot. En no offence, maar met zo'n overgewicht - tenzij ge heel gespierd zijn - zult ge op een gegeven moment aan een plafond zitten en zult ge buiten lijnen effectief moeten bewegen. Tenzij je een ongezond dieet gaat volgen en u lichaam gaat uithongeren (wat altijd slecht is).

.
?

+ sla
