Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zijn de pizza's die ze in de Pizzahut serveren zo ongezond dan?skullbasher25 zei:woensdagavond: pizza
snap eigenlijk niet wat er ongezond zou zijn aan versgemaakte pizza's, ge hebt gewoon nen bodem van deeg, tomatensaus, miss wat ham en wat kaas en daar nog wa groenten bovenop gebakken in nen oven, tenzij ge natuurlijk de boel bedoeld die ze serveren in nen pizzahut ofzo
dakantochnie zei:Waarom zijn de pizza's die ze in de Pizzahut serveren zo ongezond dan?
Serieus antwoord aub?EverlastingHate zei:Die prijzen maken u gewoon misselijk.

dakantochnie zei:Serieus antwoord aub?![]()
).
).
D-1337 zei:Het laatste jaar (?) eet ik toch geregeld gefrituurd eten en pizza, en zo dingen. dus kortom junkfood. Nu krijg ik van men ouders altijd maar te horen dat ik es int ziekenhuis ga liggen en problemen met mijne darmen ga hebben.
Nu wou ik eens weten of dat echt ZO erg is. Dit kan soms 5 dagen na elkaar zijn. of 2 keer in de week minstens. Ik ben niet dik ofzo ^^.
ik weet dus dat het niet gezond is maar of het heel ongezond is ...
Grtz
Ma af en toe is e paar dage achter mekaar mag normaal geen probleem zijn.dakantochnie zei:Waarom zijn de pizza's die ze in de Pizzahut serveren zo ongezond dan?

skullbasher25 zei:om nog eens terug te komen op het algemeen onderwerp, ya vettig eten en fast food zijn niet gezond, maar er bestaan veel ergere dingen... hoeveel giftige gassen ademt ge niet in per dag als ge eens int stad rondloopt, hoe zien uw longen er na 20 jaar sigaretten smoren, hoe reageert uw lever na verloop van tijd bij regelmatig alcoholgebruik, er is altijd wel iets dat niet gezond is of waar ge later de gevolgen van zult dragen, om daarom nu te gaan leven als nen aceet zie ik ook niet zitten
EverlastingHate zei:Die prijzen maken u gewoon misselijk.
maartenddrv zei:mag ik u de film "supersize me" aanraden ?!
ze zouden die film verplicht in alle scholen moeten vertonen verdomme!
punkrockdude zei:om over de service nog maar te zwijgen
ben in mn leven 2 maal in pizzahut geweest, 1e maal ben'k reeds vergeten
2e maal was onlangs wegens tijdsgebrek, we komen binnen, worden welkom geheten door een of andere dame, die brengt ons naar een plaats naar keuze
en dan hebben we daar 20-25 minuten in een lege zaak gezeten zonder dat iemand zelf kwam vragen of we iets wouden eten/drinken
uiteindelijk gwn zo vertrokken...
, is alleszins zo in sommige Pizza Huts.spykon zei:Ik denk dat het de bedoeling is dat je zelf initiatief neemt, is alleszins zo in sommige Pizza Huts.
grey-turtle zei:Een keer ongezond eten is volgens mij niet erg, maar te veel kan daarentegen op lange termijn schadelijkere gevolgen hebben zoals hart-en vaatziekten, obesitas en misschien ook diabetes.
Altijd groenten eten met bijna geen vlees is ook niet meer gezond, want dan kan je anorexia krijgen.
vyeate zei:Ja hoor,hoogst informante film=3keer daags,7 dagen=21 keer McDonalds in een week
Eet 21 keer per week alleen maar two grote lappen biefstuk en ge zult het ook geweten hebben.
Eet 21 keer keer een paar peren ter grote van een maaltijd en ge zult het ook voelen aan uw schijt
Eet 21 keer per week alleen maar salade,drie weken na elkaar,ge zult een uitgemergelde stok zijn
Eet 21 keer per week,s'morgens,s'middags,s'avonds en twee weken lang alleen maar spaghetti,sinds hij in de film het grootste van grootste pak moet je hier drie borden eten per maaltijd eten,na een week zijt ge ook slijtvet ze.
Bottom line is overdaad schaadt,en zoals iemand zei,een film door een debiel voor debielen