^MystiQ
Legacy Member
Cyclone zei:^^ en elke donderdag,vrijdag & zaterdag nog is wa liters bier ook![]()
(ge zijtmaar 1ne keer jong e)
Ik ga eventjes iets aanhalen over mijn opa, die zei ook altijd, ge leeft maar ene keer en kga kort en goed leven en hem eeft nooit achter zijn gezondheid gekeken ook al bestond er toen geen Mcdonals en is em daar nooit geweest, ie lapte alle voedselregels aan zijn laars.
Nu zit hij al 5 jaar in een rusthuis en weet hij zelfs niet meer wie ik ben en het is geen alzheimer, eeft een paar aanvallen gehad ten gevolge van zijn levensstijl, en is hij de enigste ? Tuurlijk niet, daar zitten nog van die gevallen.
En nu eet de jeugd nog ongezonder en zeggen nog steeds, ge zijt maar ene keer jong terwijl ze zich niet bewust zijn van wat zich laten staat te wachten.
En ik zeg ook niet dat als je gezond leeft zoiets niet kan hebben maar je verkleint de kans enorm want eerlijk gezegd, als ik hem daar zie zitten bedenk ik steeds opnieuw bij mezelf, wat een leven ...


