Raukaris
Legacy Member
virtualdude zei:lekker != gezond
En trouwens nu krijg je eigenlijk weinig keuze.
T'is gelijk shoppen en de keuzen krijgen tussen cholera en de pest.
Alles vol met smaakversterkers enzo.
Ze hebben eens onderzoek gedaan en kindjes konden de smaak van een ECHT aardbei niet meer herkennen. maar de smaarkversterker die "aardbei" moet voorstellen was voor alle kindjes duidelijk een aardbei
Ik stel voor dat je in een bos gaat wonen een paar varkens en koeien houdt en u nooit meer met de buitenwereld bemoeit. Of ge kunt een kruistocht beginnen tegen de grote bedrijven en fastfood ketens.
Ik eet wat ik wil en niemand gaat zich daar mee bemoeien, zeker geen halve hippies die alles veroordelen en ongezond noemen.
Want gij veroordeelt niet alleen fastfoodketens maar ALLE soorten vlees terwijl ge het zelf eet. Hypocriet noemen ze dat.
kindjes die het verschil niet kunnen smaken tussen een kunstmatige stof en een echte aardbei, o nee wat een ramp! Dat betekent dat die smaken echt goed op elkaar trekken en niet dat die kinderen alleen maar smaakversterkers gaan eten en nooit meer echte aardbeien.
in gent

