willem5
Legacy Member
cclherreman zei:
lol, normaal zennek rustig, ma ik word wel snel kwaad(wegens men NLD)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cclherreman zei:
chosen1 zei:ge zit nog in het 1ste! dan is da normaal da ge nie zoveel mense kent! ik werd gepest tot aan het eerste middelbaar en vanaf dan krijgek elk jaar 30 vriende bij ofzo!
cclherreman zei:Hopelijk word je ook niet te oud é gij..ga es weg met zo'n vriendenkring![]()
Anyhow: wees wat verdraagzamer.. zelf kan je niemand uitstaan, dus mag je niet verwachten dat ze jou zo'n leukerd vinden![]()
En zoals eerder aangehaald: beter een paar echte vrienden dan een 'vrienden'kring van 100 man

Inderdaad, maar voor mij zijn goede vrienden = vrienden, en vrienden = kennissen...metaphore zei:nog leuker is een paar goede vrienden
en een grote vriendenkring met gewone vrienden![]()
ad:ier toch nie zu. wij ebben al 6jaar ons zelfde bende vanint 1ste. ben begonnen met 2 maten uit mn klas, dan over de middag enzo, ge kent da wel in gesprek geraakt me ne 4de en dien zijn maat, die ad op zijn beurt ne maat en ja, zo hebbek dus vandaag mn vaste bende met 6 man, int 4de is daar ne nieuwe bijgekome die nief was opt schole, en 1 is ondertussen al weg.chosen1 zei:ge zit nog in het 1ste! dan is da normaal da ge nie zoveel mense kent! ik werd gepest tot aan het eerste middelbaar en vanaf dan krijgek elk jaar 30 vriende bij ofzo!

willem5 zei:ik zit der redelijk veel op ja , maar niet altijd
en nu ontopic
willem5 zei:ben vriendelijk hoor, maar ik kan echt niet tegen mensen die gwn debiel beginnen te doen en die denken dat ze het beter weten

Probeer je relatie met die mensen van je klas te verbeteren, als je die ruzies tenminste opgelost wilt zien. Desnoods - probeer je - mensen aan te spreken enzovoort. En ja, er zijn altijd wel van die "mannekes" die ja als uitschot zullen bekijken, als het vuil van de straat, alsof ze beter zijn dan de rest, geloof me, ik heb er ervaring mee. Ik zelf heb een drietal goede vrienden, paar vrienden uit klas en andere klassen en kennissen. Met een van die goede vrienden ben ik altijd op schok etc. Gwn omdat we in dezelfde klas zitten. Ik ken hem ook nog maar van in het eerste middelbaar hoor, en ik zit nu in het vierde. De andere twee ken ik al van in de lagere school.willem5 zei:ben vriendelijk hoor, maar ik kan echt niet tegen mensen die gwn debiel beginnen te doen en die denken dat ze het beter weten

Kwerd dikwijls kapotgepest (ni fysiek, maar mentaal bv. door uitsluiting, maar dan echt da ze in ne kring stonde en alsek er bij wou staan sloot de kring net waar ik er tussen wou...), en het gekke was da da onder leiding van mijne beste maat was. Wss een roep naar aandacht van hem, maarja, wie kunt ge da kwalijk nemen, in de "nieuwe grote school"
(al was het ni te fijn voor mij
) Nu is da wel terug een van mijn beste maten, al mindert da nu doordattem in een ander richting zit.
). Aan den andere kant kan ik wel altijd iedereen late lache, en kommek dus wel meestal me iedereen overweg, maar er zijn periodes da ik gewoon zo druk ben da iedereen wel es genoeg aan mij heeft.
maar dan echt da ze in ne kring stonde en alsek er bij wou staan sloot de kring net waar ik er tussen wou...
