Archief - vriendenloos (bijna toch)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holy Paladin

Legacy Member
jeez man, al da ruzie da was bij ons alleen voor meiskes :/

Simonn

Legacy Member
chosen1 zei:
ge zit nog in het 1ste! dan is da normaal da ge nie zoveel mense kent! ik werd gepest tot aan het eerste middelbaar en vanaf dan krijgek elk jaar 30 vriende bij ofzo!

Hopelijk word je ook niet te oud é gij..ga es weg met zo'n vriendenkring :eek:

Anyhow: wees wat verdraagzamer.. zelf kan je niemand uitstaan, dus mag je niet verwachten dat ze jou zo'n leukerd vinden :unsure:
En zoals eerder aangehaald: beter een paar echte vrienden dan een 'vrienden'kring van 100 man

metaphore

Legacy Member
cclherreman zei:
Hopelijk word je ook niet te oud é gij..ga es weg met zo'n vriendenkring :eek:

Anyhow: wees wat verdraagzamer.. zelf kan je niemand uitstaan, dus mag je niet verwachten dat ze jou zo'n leukerd vinden :unsure:
En zoals eerder aangehaald: beter een paar echte vrienden dan een 'vrienden'kring van 100 man

nog leuker is een paar goede vrienden
en een grote vriendenkring met gewone vrienden :p

Simonn

Legacy Member
metaphore zei:
nog leuker is een paar goede vrienden
en een grote vriendenkring met gewone vrienden :p
Inderdaad, maar voor mij zijn goede vrienden = vrienden, en vrienden = kennissen...;)
Mor we begrijpen elkaar

Peeceefobie

Legacy Member
Gewoon der bij gaan en soms ké meebabeln, op den duur gaat da vanzelf... Beter 1ne goeien vriend dan 5 slechte é

Ik zat in een klas waardak alverre niemand afkon !! Dat is pas erg !! :sad:
Maar khad dan genoeg maten in andere klassen ... als he echt niet me uj klas overeenkomt é, zoekt der buiten uj klasse !! Maar eerst binnen uj klasse probere é !!

Blackend

Legacy Member
Mja, ik kan u niet direct raad geven maar ik kan wel zeggen dat het 1e middelbaar echt nog niets zegt...

1e middelbaar is een jaar vol veranderingen etc en - hoor ik nu zelf ook van andere klasgenoten - het is één van de klotigste jaren die er zijn. 8/10 leerlingen uit mijn klas vonden het echt hatelijk toen.

Ikzelf had ook problemen in mijn (vooral) 1e en daarna 2e middelbaar. Maar meer en meer leer je elkaar beter kennen, je krijgt eerst nieuwe maten en dan echt vrienden en ge gaat al eens samen iets gaan drinken etc.

Crashtestdummy

Legacy Member
kzou zeggen, probeer overeen te komen me die vrouwkes ^^

ge zult daar veel meer aan hebben. men echte maten bennek ma tegengekomen toen dak dubbelde int 4rde middelbaar

SilentSpring

Legacy Member
chosen1 zei:
ge zit nog in het 1ste! dan is da normaal da ge nie zoveel mense kent! ik werd gepest tot aan het eerste middelbaar en vanaf dan krijgek elk jaar 30 vriende bij ofzo!
ier toch nie zu. wij ebben al 6jaar ons zelfde bende vanint 1ste. ben begonnen met 2 maten uit mn klas, dan over de middag enzo, ge kent da wel in gesprek geraakt me ne 4de en dien zijn maat, die ad op zijn beurt ne maat en ja, zo hebbek dus vandaag mn vaste bende met 6 man, int 4de is daar ne nieuwe bijgekome die nief was opt schole, en 1 is ondertussen al weg.
dus eb 6-8 goeie vrienden, rest van klas enzo babbelek wel mee, ma da zijn nie echt vrienden e

btw, da ziede dus echt wel wi, dees jaar is er ne nieuwe in ons klas (dubbelt) en ie is in geen enkel groepje van de klas aanvaardt, en ge ziet nu toch ook goed dat er binnen mn klas groepjes zijn die altijd gaan samenwerken enzo. dien nieuwen kon er nie aan doen da ie zo'n rare is, ma nu zit ie toch bij de schaakclub en grootste nerds vant schole dusja:p

Vlaams_front

Legacy Member
willem5 zei:
ik zit der redelijk veel op ja , maar niet altijd

en nu ontopic

Maakt ni uit hoor. Ik zit er wél altijd op en kheb vrienden + zelfs een vriendin. Daar zal het niet om draaien. Mischien je karakter eens op poetsen en wa vriendelijker zijn tege de mensen?

willem5

Legacy Member
ben vriendelijk hoor, maar ik kan echt niet tegen mensen die gwn debiel beginnen te doen en die denken dat ze het beter weten

Vlaams_front

Legacy Member
willem5 zei:
ben vriendelijk hoor, maar ik kan echt niet tegen mensen die gwn debiel beginnen te doen en die denken dat ze het beter weten

Mja mischien is andere mensen benadere hé, der zal ooit wel is de juiste uitkomen die u aanstaat enzo. :p

Boris Barowski

Legacy Member
zo lopen er veel rond, zoek u een manier om ze te negeren anders gade nog veel ambras hebben + soms geirriteerd rondlopen.
+ als ge er (hard) op reageert komt ge trouwens arrogant over

dit alles natuurlijk maar als algemene hint en zeker ni persoonlijk bedoeld

deyoeri

Legacy Member
Ik ga waarschijnlijk voor de honderdste keer herhalen wat hier al gezegd geweest is. Trek je dat niet aan joh. ;) Probeer je relatie met die mensen van je klas te verbeteren, als je die ruzies tenminste opgelost wilt zien. Desnoods - probeer je - mensen aan te spreken enzovoort. En ja, er zijn altijd wel van die "mannekes" die ja als uitschot zullen bekijken, als het vuil van de straat, alsof ze beter zijn dan de rest, geloof me, ik heb er ervaring mee. Ik zelf heb een drietal goede vrienden, paar vrienden uit klas en andere klassen en kennissen. Met een van die goede vrienden ben ik altijd op schok etc. Gwn omdat we in dezelfde klas zitten. Ik ken hem ook nog maar van in het eerste middelbaar hoor, en ik zit nu in het vierde. De andere twee ken ik al van in de lagere school.

[.::@petros::.]

Legacy Member
willem5 zei:
ben vriendelijk hoor, maar ik kan echt niet tegen mensen die gwn debiel beginnen te doen en die denken dat ze het beter weten

Als ge tegen iedereen die gij een debiel vindt gaat uitvliegen dan err, ... , gaat je vriendenarseneel niet bepaald verhogen hoor. :)

FroFro

Legacy Member
Mja, in 't eerste/begin tweede haddek het ook ni al te fijn ze :) Kwerd dikwijls kapotgepest (ni fysiek, maar mentaal bv. door uitsluiting, maar dan echt da ze in ne kring stonde en alsek er bij wou staan sloot de kring net waar ik er tussen wou...), en het gekke was da da onder leiding van mijne beste maat was. Wss een roep naar aandacht van hem, maarja, wie kunt ge da kwalijk nemen, in de "nieuwe grote school" :) (al was het ni te fijn voor mij :p) Nu is da wel terug een van mijn beste maten, al mindert da nu doordattem in een ander richting zit.

Nu zittek in 't vijfde en kannek moeilijk zegge dak "echte" vrienden heb, maar das meer te wijten aan mijn veel te energiek, hyperkinetisch karakter (blame ADHD :(). Aan den andere kant kan ik wel altijd iedereen late lache, en kommek dus wel meestal me iedereen overweg, maar er zijn periodes da ik gewoon zo druk ben da iedereen wel es genoeg aan mij heeft.

Enfin, zoals eerder zoveel gezegd; tijdens uw middelbare studies zullen er veel mensen komen en gaan, en na 6 jaar ziede 85% toch nooit meer terug :)

Cobra11

Legacy Member
90% van de kindjes in mn klas vind ik ook noob... maar doe gewoon alsof je ze wijs vindt... probeer een beetje mee te lullen. K ken t gevoel...

maar dan echt da ze in ne kring stonde en alsek er bij wou staan sloot de kring net waar ik er tussen wou...

Ook dat fenomeen komt me bekend voor... maar nu k in de 3e zit heb k daar geen last meer van :p
En ik sta nog liever met 3 kindo's dan alleen... ;)

Cobra11

Legacy Member
Oja... en t werkt ook altijd om geïnteresseerd te doen voor andere mensen.
Stel nou dat iemand een nieuwe PC heeft en daar heel trots op is ga dan ff cool meelullen alsof je t cool vindt ook al boeit t je niks...

Goei tip toch? :)

enZiiime

Legacy Member
haha lullen over shit, da kennek, dan zate ze over lost bezig, dan over games, dan over cola, en dan over wijve :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan