Archief - vriendenloos (bijna toch)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
ochot jong, mijn eerste 2 jaren op de middelbareschool waren een echte hel.
Ik werd gepest tot en met en ik kende niemand in die school.
Toen ben ik gwn es in gesprek gekomen met iemand en sindsdien is em nog altijd menne kameraad en heb ik ook zijn vrienden leren kennen en daar ga ik nu elke dag mee om.
We zijn int eerste begonnen met 32 leerlingen. Van die 32 blijven er nog 6 over :/, er zijn wel andere bijgekomen van die wat zijn blijven zitten in een hoger jaar of van een andere school.
Nu kan ik met iedereen van de klas perfect omgaan, en mijn ouders hebben frituur dus dan kent ge nog veel meer mensen.

Ik zou gwn es geod rondkijken en zoek u een groepke wat u aanstaat en zeg daar probeer in u in het gesprek toe te voegen. ALs ze al nie raar naar u kijken moogde al blij zijn :p

Of ga scouts of chiro ofzo doen of voetballen.

Questro

Legacy Member
willem5 zei:
ma ik schiet nog steeds beter op me jongens dan me meisjes

voor de andere soort worden ?
maar nee echt : zoek paar goede vrienden en praat ook wa met die zen vrienden
en zoek ook wa vriendinnen : da wordt nog handig later

willem5

Legacy Member
veel, das ni plezant om alleen over de speelplaats te lope zenne

brob

Legacy Member
'k denk dat je door het gebruik van humor al aanvaard zal worden in de klas...
maar vooral geen domme dingen doen 'om er bij te horen'.

willem5

Legacy Member
lol

ma bo, em moest em maar ni hier zich belachelijk kome make

@brob, kzen wel ne redelijke komiek zenne(in rl) toch, en da appriecere de meeste wel in men klas


de leerkrachte dan weer ni :P

Myst!Q

Legacy Member
willem5 zei:
veel, das ni plezant om alleen over de speelplaats te lope zenne

:ironic:

Sry ze maat maar ik ben hier ook geen threads komen aanmaken omdak 4 jaar lang in het lager niet aanvaard werd en dan nog eens 2 jaar in het middelbaar ook, word eens hard en leer ermee leven, kzit nu sedert dees jaar op de hogeschool en keb toffe vrienden nu enzo, en soms zeggen ze wel eens dak wel eens hard ben maar als je naar mijn geschiedenis kijkt is dat soms niet moeilijk te verstaan ..

Ik heb er ook nooit om gegeven, altijd maar da gespot enzo, als ik nu zie waar ik sta en waar zij staan dan bennek best blij met mijn eigen ;)

Rage

Legacy Member
Ga naar een jeugdvereniging. Daar leerde wel wat mensen kennen.

Toen ik 7 was, stond ik daar ook opeens, kende daar niemand enzo... nu zijn dat nog altijd mijn beste kameraden.

In mijn chiro geschiedenis heb ik al vaak meegemaakt, dat er midden in het jaar een kerel in de groep bijkomt die we niet kennen. Dan zegt de leiding: dit is George, blablabla... Einde van de dag was dat een vriendje :)

Vlaams_front

Legacy Member
Lol iedereen zegt hier dat het beter word als ge ouder word, maar hier was het net omgekeerd. De eerste 2 jaren was ik redelijk "populair" omdat ik hier in lommel int school zat, ge kent zowiezo al meer volk enzo omda het u eige stad is. Ma int derde bennek na de technische school in geel vertrokken en da was een stuk minder. Khad daar één maat en daar zat ik de ganse tijd mee samen.

enZiiime

Legacy Member
heb zelf het ook, mate beginne af te studere, gaan nor universiteit (waar ik dus niet heen ga)

conclusie: maat eigelijk kwijt, buite op msn en heel af en toe ermee af te spreke :)

Zo begint het hier stilkes aan eigelijk :/

Heb voor eerlijk te zijn tot op kort nog mor 3 mate ofz (3 GOEIE, dus die alles doen voor mij aser iet is en omgekeerd ;))

Liever zon 3 dan 15 andere, wnr ge iets deftig vraagt die het afbolle ofz :p

Morja volgend jaar ga die ene nor de uni, andere is al verhuist, enz, sja da begint dan ook mor eentonig te worre op ne tijd :p

Thales

Legacy Member
is ergens normaal
zit nu zelf aan unief, ken daar 4 man en meer heb ik niet nodig
de tijd om populair te zijn/ willen zijn ligt al lang achter meen heb er eigenlijk geen nood aan.. ik kom daar toe, doe men ding (les) en ga met die mensen eens weg na school... Hier thuis trek ik dan weer op men men normale vrienden
zelfs op unief heb je nog van die mensen die overal bij iedereen populair willen zijn, maar das ni aan mij besteed

enZiiime

Legacy Member
populair ofni, zolang je vrienden hebt :)

en eigelijk heb ik schrik voor de toekomst, ik ga zeker en vast niet naar unief, als maten da doen, moetek dringend nieuwe maken, anders zittek redelijk alleen.

Thales

Legacy Member
hm mja
ik ben zelfs blijven zitten in 6de middelbaar en al men vrienden gingen dan naar unief, hogeschool... u name it
maar uiteindelijk zijn er nog de weekends ook eh

Ble$$ed^

Legacy Member
Vlaams_front zei:
Over welke mensen? :help:

Ik versta u zin ni echt. :p

Ik bedoel ..

Ik vermoed da jij denkt dat er mensen zijn die op zich weg zouden kunnen :p

met weg bedoel ik d00d

enZiiime

Legacy Member
sja :), maar het minderd altijd, achja ff zoeke nor wa nieuwe vriende die dak kan vertrouwe zoals men oude goude :)

Anders ist ook mor zielig leve, als ge u vriende zo goe als nooit zie :/

Werke, thuis pc/tv, slape, werke :p en af en toe is jointje voor de eenzaamheid thuis te vergeten, en int weekend is u zat zuipe :p

en terug slape/werke :p

Firefoxbt

Legacy Member
willem5 zei:
hey iedereen,


ik ben 12 en zit op het eerste middelbaar,

de laatste tijd gaat het niet zo goed op school.
we hebben een klas van 5 jongens en 13 meisjes, 3 jongens vindek echt ni leuk, en dan heb ik er wel 1 vriend in

vroeger praatte we meestal me de meiskes enzo , maar daar hebben we nu ruzie mee, dus we zijn eig nog maar met 2 , en keb ook al wel ruzie me een paar mense in andere klasse, dus ik ben ni goe bezig.
de meeste andere jongens voetballen, ma da kan ik dus echt ni .

dus nu is mijn vraag: hoe kan ik snel contact maken met andere jongens? (op school)


Man man, wees blij met je 12 jaar.

Ik ben vandaag gewoon de klas uitgestapt omdat het beetje te grof werd (kreeg enkele verwijtjes :oink: ). Btw, ik heb genoeg vrienden ja :), ook in de klas .
Maar ruzie zal je altijd wel eens hebben ;) .

enZiiime

Legacy Member
En op u 12 jaar moete er juist ni aan denke, dan gebeurt er nog veel in die 6 jaar, wnr ge int 6de zit of juist afstudeert, dan beginne de probleme voor een moment, vooral als ge alleen ga studeren op uni, en u vriende ni, of andersom :p

Morja

Ble$$ed^

Legacy Member
willem5 zei:
veel, das ni plezant om alleen over de speelplaats te lope zenne
awel zet u dan in een hoeksken en eet daar u princekoeksken

Ga mss is zelf op onderzoek uit en get some social skillZ

Firefoxbt

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
awel zet u dan in een hoeksken en eet daar u princekoeksken

Ga mss is zelf op onderzoek uit en get some social skillZ


nee, hij wilt in feite dat wij meegaan met hem naar school :niceone:

want in feite zijn wij een hulplijn voor iedereen met een probleem :unsure:


fact is, de problemen van vele mensen (waaronder ook de mijne :ironic: ) zijn meestal een pakje ingewikkelder en moeilijker... Spreek gewoon wat mensen subtiel aan, lukt het niet goed, probeer het nog eens bij een ander ;)
zo leer je tenslotte socialskillz ontwikkelen :)

Vlaams_front

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
Ik bedoel ..

Ik vermoed da jij denkt dat er mensen zijn die op zich weg zouden kunnen :p

met weg bedoel ik d00d

OMG man ik versta er dus niks van hé...

Gisteren examen nederlands gehad en nu versta ik al geen nederlands meer? :doh:

Bedoel je dat ik denk dat mensen zijn die "overbodig" zijn?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan