128MB
Legacy Member
ochot jong, mijn eerste 2 jaren op de middelbareschool waren een echte hel.
Ik werd gepest tot en met en ik kende niemand in die school.
Toen ben ik gwn es in gesprek gekomen met iemand en sindsdien is em nog altijd menne kameraad en heb ik ook zijn vrienden leren kennen en daar ga ik nu elke dag mee om.
We zijn int eerste begonnen met 32 leerlingen. Van die 32 blijven er nog 6 over :/, er zijn wel andere bijgekomen van die wat zijn blijven zitten in een hoger jaar of van een andere school.
Nu kan ik met iedereen van de klas perfect omgaan, en mijn ouders hebben frituur dus dan kent ge nog veel meer mensen.
Ik zou gwn es geod rondkijken en zoek u een groepke wat u aanstaat en zeg daar probeer in u in het gesprek toe te voegen. ALs ze al nie raar naar u kijken moogde al blij zijn
Of ga scouts of chiro ofzo doen of voetballen.
Ik werd gepest tot en met en ik kende niemand in die school.
Toen ben ik gwn es in gesprek gekomen met iemand en sindsdien is em nog altijd menne kameraad en heb ik ook zijn vrienden leren kennen en daar ga ik nu elke dag mee om.
We zijn int eerste begonnen met 32 leerlingen. Van die 32 blijven er nog 6 over :/, er zijn wel andere bijgekomen van die wat zijn blijven zitten in een hoger jaar of van een andere school.
Nu kan ik met iedereen van de klas perfect omgaan, en mijn ouders hebben frituur dus dan kent ge nog veel meer mensen.
Ik zou gwn es geod rondkijken en zoek u een groepke wat u aanstaat en zeg daar probeer in u in het gesprek toe te voegen. ALs ze al nie raar naar u kijken moogde al blij zijn

Of ga scouts of chiro ofzo doen of voetballen.


). Btw, ik heb genoeg vrienden ja