Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ble$$ed^ zei:laat al maar zitte ... zucht
Ik weet dat de zinsconstructie nogal onduidelijk is enzo ... ma als ik et plat zeg komt het gewoon te grof over![]()

Mr_Anderson zei:heb zelf het ook, mate beginne af te studere, gaan nor universiteit (waar ik dus niet heen ga)
conclusie: maat eigelijk kwijt, buite op msn en heel af en toe ermee af te spreke
Zo begint het hier stilkes aan eigelijk :/
Heb voor eerlijk te zijn tot op kort nog mor 3 mate ofz (3 GOEIE, dus die alles doen voor mij aser iet is en omgekeerd)
Liever zon 3 dan 15 andere, wnr ge iets deftig vraagt die het afbolle ofz
Morja volgend jaar ga die ene nor de uni, andere is al verhuist, enz, sja da begint dan ook mor eentonig te worre op ne tijd![]()


Ble$$ed^ zei:oki
Zoals Hans Theeuwen in een van zen conferences ooit gezegd heeft:
Ik vind dat er mensen zijn die op zich weg zouden kunnen.
Dus zo van die mense die hele tijd op hun kamertje zitten en die zichzelf lelijk en overbodig voelen... en ja dat zijn ze ook
gij zegt ta strax van 'suicide is the only way out'
wel jah ... waarom zitten zet nog langer te rekken dan![]()
Ik geef Hans Theeuwen daar voor 100 % gelijk in

da_diablo zei:ik ga eerlijk zijn eh, ik heb enkel de beginpost gelezen, maar om gewoon te antwoorden: enkel en alleen het feit dat ge hier vraagt om hulp is al een teken van slecht bezig zijn. Praten + u aanpassen is 'the way to go'. Niet hele dagen achter uw pc zitten.



willem5 zei:hey iedereen,
ik ben 12 en zit op het eerste middelbaar,
de laatste tijd gaat het niet zo goed op school.
we hebben een klas van 5 jongens en 13 meisjes, 3 jongens vindek echt ni leuk, en dan heb ik er wel 1 vriend in
vroeger praatte we meestal me de meiskes enzo , maar daar hebben we nu ruzie mee, dus we zijn eig nog maar met 2 , en keb ook al wel ruzie me een paar mense in andere klasse, dus ik ben ni goe bezig.
de meeste andere jongens voetballen, ma da kan ik dus echt ni .
dus nu is mijn vraag: hoe kan ik snel contact maken met andere jongens? (op school)
da_diablo zei:ik ga eerlijk zijn eh, ik heb enkel de beginpost gelezen, maar om gewoon te antwoorden: enkel en alleen het feit dat ge hier vraagt om hulp is al een teken van slecht bezig zijn. Praten + u aanpassen is 'the way to go'. Niet hele dagen achter uw pc zitten.
² thatHellrabbit zei:aanpassen = :naughty: :naughty:
tenzij ge echt een gigantische eikel zijd die iedereen irriteert ^-^;;
maar hoe cliché het ook mag klinken : uzelf blijven en ge gaat veel meer en veel echtere vrienden maken dan als ge u maar aanpast


BlisteringByte zei:ben ik nu de enigste die da nu grappig vind?![]()

metaphore zei:² that
hebbek altijd al is willen zeggen
btw hoe was kamelot??

spykon zei:Damn topic is blijkbaar opgekuist, 't was nodig, maar 'k vond mijnen reply nu toch niet ongepast, maar soit..
Ik zie hier toch nog steeds het nut niet van in om hier nen topic over te maken. Precies of je jezelf hier komt verheerlijken en iedereen tegelijkertijd nen goeiendag wilt zeggen en hey wil je mijn vriendje zijn overkomen..
https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-discussies.3/bibberhanden.365633
:ironic:
't Wordt hier gelijk de Joepie of de Fancy man. Straks nog liefdesproblemen van 12-jarigen, niet dat ik iets tegen 12-jarigen fzo heb, maar dat is hier echt niet gepast. Ga naar het CLB fzo, vraagt dat ze u in een ander klas zetten fzo.. Hier zulde echt geen oplossingen krijgen hoor.