Archief - vriendenloos (bijna toch)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ble$$ed^

Legacy Member
laat al maar zitte ... zucht
Ik weet dat de zinsconstructie nogal onduidelijk is enzo ... ma als ik et plat zeg komt het gewoon te grof over :cry:

Vlaams_front

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
laat al maar zitte ... zucht
Ik weet dat de zinsconstructie nogal onduidelijk is enzo ... ma als ik et plat zeg komt het gewoon te grof over :cry:

Lol zeg het dan gewoon plat... :cool:

Toeriest

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
heb zelf het ook, mate beginne af te studere, gaan nor universiteit (waar ik dus niet heen ga)

conclusie: maat eigelijk kwijt, buite op msn en heel af en toe ermee af te spreke :)

Zo begint het hier stilkes aan eigelijk :/

Heb voor eerlijk te zijn tot op kort nog mor 3 mate ofz (3 GOEIE, dus die alles doen voor mij aser iet is en omgekeerd ;))

Liever zon 3 dan 15 andere, wnr ge iets deftig vraagt die het afbolle ofz :p

Morja volgend jaar ga die ene nor de uni, andere is al verhuist, enz, sja da begint dan ook mor eentonig te worre op ne tijd :p


idd, in middelbaar helemaal geen last gehad van uitgesloten te worden enz maar nu sinds dak int hoger zit geraakte toch veel vrienden/kennissen kwijt en geraakte toch minder gemakkelijk aan nieuwe vrienden en soms wel voos maarja is wel normaal aangezien ik naar Mechelen hoge school ga(2de jaar) en bijna iedereen uit mijn buurt naar Gent gaat + de vrienden die ge maakt op school das dan ook enkel en alleen maar voor opt school aangezien die toch dikwijls km's ver van u wonen.
Mer om nie verder off topic te gaan, da betert heus wel ze, hoe ouder ge wordt hoe serieuzer de mensen rondom u worden over vriendschap enz (want int eerste stelt da in principe nie veel voor eigenlijk) en gij wordt dan wssch ook serieuzer en wssch minder irritant voor anderen :p:$

Ble$$ed^

Legacy Member
oki

Zoals Hans Theeuwen in een van zen conferences ooit gezegd heeft:

Ik vind dat er mensen zijn die op zich weg zouden kunnen.
Dus zo van die mense die hele tijd op hun kamertje zitten en die zichzelf lelijk en overbodig voelen... en ja dat zijn ze ook


gij zegt ta strax van 'suicide is the only way out'

wel jah ... waarom zitten zet nog langer te rekken dan :D



Ik geef Hans Theeuwen daar voor 100 % gelijk in

Vlaams_front

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
oki

Zoals Hans Theeuwen in een van zen conferences ooit gezegd heeft:

Ik vind dat er mensen zijn die op zich weg zouden kunnen.
Dus zo van die mense die hele tijd op hun kamertje zitten en die zichzelf lelijk en overbodig voelen... en ja dat zijn ze ook


gij zegt ta strax van 'suicide is the only way out'

wel jah ... waarom zitten zet nog langer te rekken dan :D



Ik geef Hans Theeuwen daar voor 100 % gelijk in

Ksnappet, ja ik volg em ook wel. :)

grievie

Legacy Member
Iedereen heeft wel een mindere sociale periode denk ik.
Mijn eerste 3 jaren int middelbaar waren ook ni bepaald de gelukkigste jaren van men leven.

khad zowa ene maat waar k altij mee rondliep, e paar waren gewoon mensen dak kende en met een ander deel kwam k ni overeen (jaja ik werd ook wel is "gepest").

Naarmate ge (en uw klasgenoten) ouder wordt, verandert de mentaliteit wel.
Vanaf het 4e hadden we een redelijk close groep van 4-5 man.
En eens op univ of hogeschool wordt er (bij ons toch toen) praktisch niemand gepest of uitgesloten.

Ma om toch wa te kunnen helpen: kijk anders is wa uit naar mensen die dezelfde interesses hebben. Voetbal is er al ni bij, ma er is zoveel meer he, zelfs al zijn het maar games.

fixer187

Legacy Member
nooit echt problemen mee gehad behalve int 3de, nieuwe school van moderne naar industrieel. Er waren er wel een paar die wa voos kwamen doen, gewoon er normaal tegen doen en je begint iedereen kennen. In het 5de en 6de ken je iedereen van de verschillende richtingen. Dit waren echt de beste scholl jaren ooit ondanks ik terug van richting was verandert.

Maar het blijven schoolvrienden. Er waren wel personen war je dan veel mee optrekt maar nadat je afgestudeert bent of van richting verandert verwateren de contacten.
Imo zijn de echte vrienden degene die je in het dagelijkse leven hebt buiten de school.

Aan enkele raadgevers hier....they're dudes not chicks....


anyway ge zijt 12 jaar, waar maakt gij nu problemen over?

da_diablo

Legacy Member
ik ga eerlijk zijn eh, ik heb enkel de beginpost gelezen, maar om gewoon te antwoorden: enkel en alleen het feit dat ge hier vraagt om hulp is al een teken van slecht bezig zijn. Praten + u aanpassen is 'the way to go'. Niet hele dagen achter uw pc zitten.

Cobra11

Legacy Member
True, maar ik zou t niet ''een teken van slecht bezig zijn'' noemen.

Myst!Q

Legacy Member
da_diablo zei:
ik ga eerlijk zijn eh, ik heb enkel de beginpost gelezen, maar om gewoon te antwoorden: enkel en alleen het feit dat ge hier vraagt om hulp is al een teken van slecht bezig zijn. Praten + u aanpassen is 'the way to go'. Niet hele dagen achter uw pc zitten.

Dus omdat je hele dagen achter je pc zit ben je dus niet goed bezig ? :lol:

Waar haal je die onzin toch vandaag ? Ik zit ook veel achter mijne pc maar blijkbaar weet ik dat wel goed te combineren met een social life ;)

Kheb ook een vriendin leren kennen by the internet, zeg nooit dat je slecht bezig bent als je hele dagen op je pc zit, je bent slecht bezig als je 6 uur spellekes per dag speelt, dan wel ;)

Maar niet als ge dingen bijleert op uw pc, niet als ge wa sociaal zijt op uwe pc enzo ;)

willem5

Legacy Member
kzen wel ni verslaafd aan pc e !(anders zouk allang hebbe gezegt, virtueel hebbek wel vrienden :D

BlisteringByte

Legacy Member
willem5 zei:
hey iedereen,

ik ben 12 en zit op het eerste middelbaar,


de laatste tijd gaat het niet zo goed op school.
we hebben een klas van 5 jongens en 13 meisjes, 3 jongens vindek echt ni leuk, en dan heb ik er wel 1 vriend in

vroeger praatte we meestal me de meiskes enzo , maar daar hebben we nu ruzie mee, dus we zijn eig nog maar met 2 , en keb ook al wel ruzie me een paar mense in andere klasse, dus ik ben ni goe bezig.
de meeste andere jongens voetballen, ma da kan ik dus echt ni .

dus nu is mijn vraag: hoe kan ik snel contact maken met andere jongens? (op school)

ben ik nu de enigste die da nu grappig vind? :unsure:


ontopic: gl finding ur friends!

Hellrabbit

Legacy Member
da_diablo zei:
ik ga eerlijk zijn eh, ik heb enkel de beginpost gelezen, maar om gewoon te antwoorden: enkel en alleen het feit dat ge hier vraagt om hulp is al een teken van slecht bezig zijn. Praten + u aanpassen is 'the way to go'. Niet hele dagen achter uw pc zitten.


aanpassen = :naughty: :naughty:

tenzij ge echt een gigantische eikel zijd die iedereen irriteert ^-^;;

maar hoe cliché het ook mag klinken : uzelf blijven en ge gaat veel meer en veel echtere vrienden maken dan als ge u maar aanpast

phixiuZ

Legacy Member
Damn topic is blijkbaar opgekuist, 't was nodig, maar 'k vond mijnen reply nu toch niet ongepast, maar soit..

Ik zie hier toch nog steeds het nut niet van in om hier nen topic over te maken. Precies of je jezelf hier komt verheerlijken en iedereen tegelijkertijd nen goeiendag wilt zeggen en hey wil je mijn vriendje zijn overkomen..

https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-discussies.3/bibberhanden.365633

:ironic:

't Wordt hier gelijk de Joepie of de Fancy man. Straks nog liefdesproblemen van 12-jarigen, niet dat ik iets tegen 12-jarigen fzo heb, maar dat is hier echt niet gepast. Ga naar het CLB fzo, vraagt dat ze u in een ander klas zetten fzo.. Hier zulde echt geen oplossingen krijgen hoor.

metaphore

Legacy Member
Hellrabbit zei:
aanpassen = :naughty: :naughty:

tenzij ge echt een gigantische eikel zijd die iedereen irriteert ^-^;;

maar hoe cliché het ook mag klinken : uzelf blijven en ge gaat veel meer en veel echtere vrienden maken dan als ge u maar aanpast
² that :p

hebbek altijd al is willen zeggen :D

btw hoe was kamelot??

willem5

Legacy Member
spykon zei:
Damn topic is blijkbaar opgekuist, 't was nodig, maar 'k vond mijnen reply nu toch niet ongepast, maar soit..

Ik zie hier toch nog steeds het nut niet van in om hier nen topic over te maken. Precies of je jezelf hier komt verheerlijken en iedereen tegelijkertijd nen goeiendag wilt zeggen en hey wil je mijn vriendje zijn overkomen..

https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-discussies.3/bibberhanden.365633

:ironic:

't Wordt hier gelijk de Joepie of de Fancy man. Straks nog liefdesproblemen van 12-jarigen, niet dat ik iets tegen 12-jarigen fzo heb, maar dat is hier echt niet gepast. Ga naar het CLB fzo, vraagt dat ze u in een ander klas zetten fzo.. Hier zulde echt geen oplossingen krijgen hoor.

wa hebbe ndie bibberhanden hiermee te maken

kijk, ik vind dit dus wel een probleem, int lager hebbek bijna NOOIT vrienden gehad, ik wil niet dat het in het middelbaar ook zo afloopt, en als ge me ni kunt uitstaan, laat me dan gerust e, kzen ook maar een mens

Simonn

Legacy Member
Tgaat er om da gij niemand kan uitstaan... En zo maakt ge natuurlijk geen vriendjes en vriendinnetjes hé :) Speel gewoon een beetje mee met de rest van de gastjes op de speelplaats en da komt allemaal vanzelf..

enZiiime

Legacy Member
Ik heb hier u berichten alleen al gelezen, en ik moet u ni al ni hebbe..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan