sneax
Legacy Member
opt school worde gevormd als werkmens, ge krijgt een visie als werkmens etc... ge krijgt u diploma en ge gaat met dat diploma gaan sollicitieren en ge wordt ne werkmens, nen ARME werkmens 
ik zou zelf veel liever ook iet starten, imo zou ik da goed kunnen, in een sector waar ik inzicht heb (computer sector of horeca en dan vooral café en dansdinges), toch studeer ik nog altijd voor mijn diploma bouw maar eigenlijk droom ik van andere dingen
tis zo da het begint eh, ga in ne kleine computerwinkel werken, of op op café (zo zou dat bij mij zijn), ni te groot, zodat ge kansen krijgt om het over te nemen of u in te kopen, maak nog een café of pc winkel, nog één etc... en ge wordt er natuurlijk geen miljairdair van maar ge kunt er wel u boterhame mee verdienen
zo is da bij meeste van die mannen ook, die beginnen klein, hebben een visie, bouwen die uit, ze krijgen ergens een kans, ze nemen die, en beginnen aan constante uitbreiding

ik zou zelf veel liever ook iet starten, imo zou ik da goed kunnen, in een sector waar ik inzicht heb (computer sector of horeca en dan vooral café en dansdinges), toch studeer ik nog altijd voor mijn diploma bouw maar eigenlijk droom ik van andere dingen
tis zo da het begint eh, ga in ne kleine computerwinkel werken, of op op café (zo zou dat bij mij zijn), ni te groot, zodat ge kansen krijgt om het over te nemen of u in te kopen, maak nog een café of pc winkel, nog één etc... en ge wordt er natuurlijk geen miljairdair van maar ge kunt er wel u boterhame mee verdienen
zo is da bij meeste van die mannen ook, die beginnen klein, hebben een visie, bouwen die uit, ze krijgen ergens een kans, ze nemen die, en beginnen aan constante uitbreiding


wel lang geleden da'k daar geweest ben was nog op de oude locatie
