coillie
Legacy Member
@ kimi: right, of de beurs nu crasht of nie, die bedrijven blijven dezelfde en de winst die ze maken blijft ook hetzelfde, ze worden enkel virtueel armer, geloof me, ik denk niet dat ze er van wakker liggen 
@ hamil: je en cola flesjes kopen per 6 en per stuk verkopen met winst deed'm ook toen hij jong was als'k me nie vergis

@ hamil: je en cola flesjes kopen per 6 en per stuk verkopen met winst deed'm ook toen hij jong was als'k me nie vergis