Archief - Welke impact had 2006 op jou?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
- Rijbewijs gehaald en nog geen accidenten gedaan en nog geen boetes gehad :D
- Europa eens verkend
- HiFi instalatie eindelijk volledig afgewerkt (op een paar kleine details na)
- Veel domme stoten uitgehaald en dus stevig gelachen
- Veel mensen tegen mij opgezet, altijd leuk :D
- en veel meer :p

Robinvv

Legacy Member
:( gestoord
:( Nog steeds GEEN ADSL2+ in Belgie
:( Nog steeds MONOPOLIE van Telenet
:( Nog geen werk gevonden


:) wat mensen leren kennen
:) Einde school
:) Trackmania :love:
:) Dommel Internet :love:

deyoeri

Legacy Member
+ veel gelachen
+ verbeterd drinkvermogen gekregen
+ meer feesjes gedaan
+ meer genoten vnt leven
+ nief gitaar
+ paar gwn maten waar'k beter mee overeen kom dan ooit tevoren
+ veel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt

- wijfloos
- t feit dat ik nogal veel drink feitelijk
- mijn liefde voor sterke drank die ontstaan is
- minder en minder tijd om te gamen
- algemene verveling die soms toeslaat
- het jaar afsluiten met de ergste pissmood die ik ooit gehad heb

Preske

Legacy Member
- stem kwijt
- functie linkerhand kwijt
- pure boredom
- nog altijd single
- besef en hoop van m'n eigen toekomst heeft serieuze knauw gekregen

+ een jaar lang members kunnen pesten en terroriseren :evil:

NoizeSuppressor

Legacy Member
auto gekocht van genoeg geld en op 1j bijeen gespaard, zelf voor gewerkt en nog veel uitgegaan en platen gekocht :)

Verder enorm veel uitgegaan, veel zat geweest en veel verschillende vriendinnekes :D

noreeeee

Legacy Member
shiftyke zei:
- Uitgesproke politieke mening gevormd :p
- Met hakken over de sloot naar het laatste jaar

- Oorlog in Irak die stilletjes aan belachelijk begint te worden!
- De stemmen die naar het VB gingen, waren er teveel aan!
- VN beschuldigt Iran voor het bezit van kernwapens, imo nogal voorbarig!
- en nog zovele strubbelingen in het MO, Azie en afrika

haha echt grappig helemaal tzelfde als u :=) zelfs de zelfde politieke stroming :)

Kid_C

Legacy Member
- Herexamens hebben hele zomer opgeëist
- Tot september vaak misselijk geweest door ontstoken amandelen
- Keelpijn tot september

+ Amandelen deruit, fitter, gewicht gewonnen, geen keelpijn meer & geen misselijkheid meer!
+ Nog steeds met vriendin (bijna 2 jaar)
+ Herexamens geslaagd (10 in totaal :unsure: )
+ Geleerd dat je met blokken het jezelf heel wat makkelijker maakt
+ Ontdekking postrock
+ Tool live 2*, Sigur Ros live & Mogwai live gezien

Boukreev

Legacy Member
+beste zomervakantie van mijn leve, eiglijk gwn beste 3 maand van mijn leve
+11 kilo bijgekome waarvan toch zeker 8 kilo spiere :p

-men hart is gebroke geweest (understatement)

+-sinds oktober geen zin meer in vaste relatie wegens te pijnlijk ervaringe, alleen maar betekenisloze sex, unsure of da positief is

xDama

Legacy Member
+ Afgestudeerd van het middelbaar.
+ Band gevonden, band op 8 maanden serieus opgewerkt en begint mooi naam te krijgen in het wereldje.
+ Enorme uitbreiding van sociale contacten.
+ Motodax opgebouwd vanaf 0 en zo goed als perfect afgewerkt.
+ Veel gefeest.
+ Betere vriendschap tussen mij en mijn vader.
+ Betere gezondheid
+ Al bij al veel minder gedronken dan vorige jaren.
+ Het gaat goed met de directe famillie.

- Slopende conflicten met mijn moeder.
- Minder tijd voor gitaar te spelen wat merkbaar wordt in prestaties.
- Hogeschool
- 'Officieël was het een jaar zonder enige vorm van transport.
- Te onverschillig geworden.
- Gestopt met skaten.
- Teveel geld weggegooid.

Anvilke

Legacy Member
+ Afgestudeerd
+ werk gevonden ( nie in m'n studies, mr da komt ng, tverdient goe nah :p )
+ nieuwe vrienden gemaakt
+ nieuwe hardcore stijlen leren appreciëren

- week en iets uit met m'n meiske ( na bna 2 jaar :( )

Arifiene

Legacy Member
+ 2 nieuwe katten
+ leuke feestjes
+ interessante cursussen
+ liefje die blijft :p
+ enkele toffe vrienden

+/- : beste maat kwijt (is neg) maar toch pos omdat em blijkbaar toch geen reet om me gaf en dak beter af ben zonder

- : tweede zit
- : de wet van murphy

Inspector Monkfish

Legacy Member
- Studies noodgedwongen moeten stopzetten.
- Ferm ambtenarenjobke mislopen door een onnozele fout.
- Amper sociaal contacten.
- De toekomst ziet er niet al te fijn uit.

+ Euh, de deugddoende kakbeurt op 21 september misschien?

L.E.D.

Legacy Member
+ Nieuwe job in een totaal andere richting die me absoluut aanstaat.
+ jongesdroom in vervulling gegaan ==> moto gekocht
+ Levensdroom invervulling gegaan ==> Huis gekocht
+ paar bevrienden koppels getrouwd of ook iets gekocht of zijn zwanger (of een combinatie van :p)

- Men hobby (gaming) loopt op zen laatste pootjes als gevolg van bovenstaande argumenten

Kortom, een jaar waarin ik en mijn naaste vrienden een stuk volwassener zijn geworden :)

Daedie

Legacy Member
+ bijna 30 kilo afgevallen
+ 1st jaar informatice geslaagd
+ Nintendo Wii :p
+ Leren matigen in gamen

- 1 buis 1ste trimester 2de jaar informatice
- Nog altijd geen vriendin :p (maja, met 30 kilo minder zal dat wel verbeteren ^^)
- Familie-lid recent doodgeslagen door een maniac

Avilowca

Legacy Member
+ Het gevoel dat ik kreeg toen ik mijn bankrekening zag aangroeien als het gevolg van eerlijke arbeid.
+ Uit het middelbaar, om te beseffen dat ik nu me niet langer hoef voor te doen als een persoon die ik niet ben.
+ Adieu gezegd aan een heleboel valse vrienden en zo 4 kameraden overgehouden die ik nu blindelings kan vertrouwen.
+ Nieuwe vrienden gemaakt in studies hoger.
+ Beseft dat ik niet langer de rush krijg van gaming die ik vroeger kreeg

- Beseft dat ik de voorbije jaren middelbaar waarschijnlijk niet had overleefd moest ik niet anarchy online en eve online hebben gehad. Nu pas ingezien dat gaming mijn manier was om mijn erbarmelijke sociale situatie te verdrukken.
- Beseft dat ik door die game verslaving veel kansen gemist heb. Het is me vroeger letterlijk in de schoot geworpen en ik had er geen oog naar.
- Nog steeds geen vriendin en door omstandigheden zal dat er de eerste jaren ook niet meer van komen. Als je merkt dat er in je kenissenkring al halfgetrouwde koppels rondlopen dan ga je je toch vragen stellen.

Xzeco

Legacy Member
+ Vant jaar voor den eerste keer een echt relatie da lang heeft geduurt :)
+ Veel nieuwe mensen leren kennen
+ Mjin eigen beter leren kennen (nooit gedacht dak iemand zo graag zou kunne nzien)


- Gedumpt worden door u eigen fout is no good :doh:

Cazzz

Legacy Member
+ zelfvertrouwen pak gestegen
+ tel van de maskes kwijtgeraakt
+ middelbaar eindelijk gedaan
+ intresante richting gekozen
+ veel vrienden gemaakt
+ jaar afsluiten met een vriendin
+ 2 keer een verschillend werelddeel bezocht
+ recordaantal uitgaan in een jaar

- veel te veel maskes :p
- vaak ruzie met ouders
- hopeloos verliefd geworden
- 'dag tot dag' instelling die ik heb opgebouwd en waar'k eigelijk wel terug vanaf wil :p
- veel onnodig geld verkwist aan fast food, gsm, uitgaan enz.

al bij al een zalig jaar, eentje om in te lijste en nooit te vergete!

Babs

Legacy Member
Arifiene zei:
+/- : beste maat kwijt (is neg) maar toch pos omdat em blijkbaar toch geen reet om me gaf en dak beter af ben zonder

Hmmm ken da maar al te goe, das ondertussen al 2 jaar geleden bijna da ik mijne beste maat verloor. Dan zijde daar zolang mee bevriend en opt einde heeft die geen enkel probleem om u te laten zitten.

Ochja, ge zijt beter zonder zon mensen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan