Archief - Welke impact had 2006 op jou?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
Goei relatie gehad: die goei relatie naar de klote (na 2 weke hing ze men keel uit, en ebbek ze mor genegeerd en is ze het komen uitmaken ^^)
6 maand geleden gevoelens gekregen voor iemand: nu nog altijd genne stap verder :'(
Pak socialer leven gekregen.
1 goeie maat verloren
2 maten op wacht gezet voor reden ^^
Veel maten erbij
Veel ruzie erbij
Dope leren kennen

Voor derest .... kgaan dood als er nix goe gebeurt in 2007

^^pathfinder^^

Legacy Member
Thales zei:
aar maat is die rooz dachtek

HAHAHAHA, ja kweet wie ge bedoelt, die heeft hier nog zo 4 accounts omdat em altijd gebanned werd en ooit werd die eens heel hard uitgelachen met zijn roze polo foto.
Manman wat een loser.

^MystiQ

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Veel ruzie erbij
Dope leren kennen

Leuk leven zeg : /

Ge gaat de verkeerde kant uit ?

^^pathfinder^^ zei:
HAHAHAHA, ja kweet wie ge bedoelt, die heeft hier nog zo 4 accounts omdat em altijd gebanned werd en ooit werd die eens heel hard uitgelachen met zijn roze polo foto.
Manman wat een loser.

Leeft diene nog btw ? :D

Kazier

Legacy Member
+ Naar een ander land verhuisd
+ Eerste job

- Verslaafd
- Heimwee

enj0i^

Legacy Member
Idd 2006 was nu es echt een schijtjaar :p

waar 2004 / 2005 met voorsprong de beste van men leven waren!

ironhorn

Legacy Member
+rijbewijs
+hippe warhammer battle gewonnen
+kado gekregen van meisje uit amerikkka

-niet geslaagd en andere richting
-geen lief

niet veel anders dan andere jaren, dit jaar waarschijnlijk meer van hetzelfde :(

SweetEmmaRose

Legacy Member
Dit was voor mij eigenlijk het slechtste jaar ooit :)

Toch blijf ik de absolute low indrukwekkender vinde als de high. Alhoewel da de high ook echt wel héél goe was, overmeestert de low.

^MystiQ

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Dit was voor mij eigenlijk het slechtste jaar ooit :)

Toch blijf ik de absolute low indrukwekkender vinde als de high. Alhoewel da de high ook echt wel héél goe was, overmeestert de low.

Waar zijt gij in godsnaam over bezig ? :p

^MystiQ

Legacy Member
Kazier zei:
Prolly dat ze heel veel hoogtes en laagtes heeft meegemaakt in haar leven (emotioneel) en dat de laagtes een diepe indruk nalaten...

Dat is toch altijd zo dat de laagtes de diepste indruk nalaten ? :)

^MystiQ

Legacy Member
Kazier zei:
Schotland is aan te raden, kom op bezoek :niceone: kheb nood aan Belgen :lol:

Nog dit jaar uitdoen en volgend jaar en dan beginnek eens aan wa te reizen, gen e zever, ik wil de wereld verkennen, ik wil meer zien dan alleen de miserie die hier in belgië heerst :)

Bubba

Legacy Member
+ Geslaagd 1ste jaar hoge school
+ Grote overwinning Vlaams Belang verkiezingen
+ Veel WoW gespeeld :p

- Hond die ziek is :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan