Archief - Welke impact had 2006 op jou?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kunlun

Legacy Member
BaBsie zei:
Hmmm ken da maar al te goe, das ondertussen al 2 jaar geleden bijna da ik mijne beste maat verloor. Dan zijde daar zolang mee bevriend en opt einde heeft die geen enkel probleem om u te laten zitten.

Ochja, ge zijt beter zonder zon mensen :p

I miss you too!!! :unsure:

Quilombo

Legacy Member
Spectre zei:
+ mijn leven nogal omgegooid

hoe?

YellinD zei:
ik heb het gevoel dat ik tien keer zo volwassen ben als toen 2006 begon
op alle gebied

en gezien mijn leeftijd ben ik daar heel blij om :)

hoe komt het, wat hebt ge daarvoor gedaan, ... ?

Darkness zei:
+ levenswijsheden :) (niet overdreven, maar toch)

vertel...


kortom: meer verduidelijking gevraagd van degenen die beweren dat ze volwassener geworden zijn, meer levenswijsheid hebben, of zelfs meer zelfvertrouwen hebben gekregen.. (en dat allemaal op één jaar :o)

zelf zal k hier ooit wel es antwoorden

DGEN

Legacy Member
2006 was alleen kut omdat ik a) genokt ben met mn eerste studie, waar ik 3 jaar mee zat te sukkelen...en b)...niks?

Ik moet wel zeggen dat ik gedurende het jaar enorm gegroeid ben als persoon..Heb meer ballen onder mn lijf kunnen kweken..ben rechter door zee als voorheen..en ik heb het leven leren waarderen, omdat het gewoon veel te snel voorbij gaat (wat is nu een jaar?)

Gavin

Legacy Member
standaard eigenlijk
de gebruikelijke plus~ en minpunten. ik lig alleszins niet wakker van een eindejaarsinventaris, op naar morgen en overmorgen verdorie!

Margeitje

Legacy Member
+ fijne reizen (italië, schotland en djerba)
+ dankzij the dresden dolls (meer bepaald hun concert in den AB) een van de fijnste mensen ooit leren kennen :)
+ september was een heerlijke maand
+ iemand die mij heeft laten inzien dat'k meer onverwachtse,"avontuurlijke" dingen moet doen, meer leven onder het motto van carpe diem
+ 1e semester van dit academiejaar was zeer fijn ^^
+ geslaagd zijn in tweede zit
+ eindelijk singstar hebben :p
+ mijn kennis van het italiaans die er weer op vooruit is gegaan

- het was het jaar van het gebroken hart (enfin toch tot oktober)
- geen eerste zit
- nog steeds veel ambras met mijn ouders :sop:

mathieu

Legacy Member
+autotje gekocht
+meer beginnen sporten
+midelbaar gedaan en int hoger
+vééél feesjes gebouwd
+defitg weekendwerk gevonden da goe verdient:)

-nog altijd geen deftig lief
-geen definitief rijbewijs
-midelbaar gedaan en int hoger, mis de makkelijke examens en de vakantie :p
-veel te veel geld verspild aan gsm, uitgaan, sigaretten, kanspelen

enj0i^

Legacy Member
+ Fantastische reis met maten naar Spanje
+ In tweede zit geslaagd voor 1ste jaar Unief

- Vriendin die het uitmaakt na 3 jaar
- Tweede zit hebben
- Daft Punk gemist op pukkelpop door 2de zit :@


zeker geen geslaagd jaar.

Arifiene

Legacy Member
BaBsie zei:
Hmmm ken da maar al te goe, das ondertussen al 2 jaar geleden bijna da ik mijne beste maat verloor. Dan zijde daar zolang mee bevriend en opt einde heeft die geen enkel probleem om u te laten zitten.

Ochja, ge zijt beter zonder zon mensen :p

7 jaar astemblief
en em zit hier opt forum, tis topen dat em t leest de rotzak

ShPonGle

Legacy Member
hola 2006 blijkt oa een jaar vol vriendenruzies geweest te zijn!(in feite bij mij ook zo, was enige negatief punt dat ik vergeten was) stof voor een "wie zijn uw echte maten" thread misschien? :)

edit: done ;)

^^pathfinder^^

Legacy Member
Arifiene zei:
7 jaar astemblief
en em zit hier opt forum, tis topen dat em t leest de rotzak

Hopelijk ja, dan wil ik zijn kant van het verhaal ook horen.

Godzilla*Akira

Legacy Member
- Moeten verhuizen omdat mijn hond weg moest van gebouweigenaar! Wou mijn hond niet weg doen, dus maar weggegaan. Fucking klootzakken!
-Geen geld (same old, same old).
-Veel te dik, Diabetes type 2 tot gevolg
-te kleine lul (imho)
-Geen lief
-Geen vrienden (bcos of depressie)
-Mijn hond heeft gisteren in mijn bed gepist. ( i still love you tho)

+Depressie, nog niet volledig over, maar toch aan de betere hand.
+Tattoo gisteren laten zetten.

Ether

Legacy Member
Jaar als een ander

+Mij geamuseerd met weggaan, voetballen,.. Door sociale contacten mij dus geamuseerd (kzit nie zo graag alleen ook :p)
+Er voor het 2e jaar op rij door, en er in geslaagd om tijdens het jaar mij heel goed te amuseren

-Geen lief, en da begint vrij beu te worden
-1 meisje :/

Godlessarto

Legacy Member
+ Een heel jaar bijna elk weekend gefeest.
+ Veel festivals gedaan.
+ Trug een goede band met men vrienden.
+ Totale omgooi van uiterlijk.
+ Erdoor geraakt.
+ Trug meer zelfvertrouwen.
+ De beste zomer van mijn leven.
+ Ingezien wat ik verdomme 2 jaar vergooid heb met gamen.
+ Dankbaar dat ik mag leven :)

- Het verliezen van 3 huisdieren.
- Nogaltijd geen vaste relatie.
- Ruzies tss familieleden.
- Lichamelijk ben ik nogniet 100%.

Een heel goed jaar voor mij. Bedankt ;)

^MystiQ

Legacy Member
+ Geslaagd in mijn eerste jaar bachelor elektronica
+ Sinds 10 maart 2006 en een vriendin en het ziet er naar uit dat we 2007 zullen ingaan met ons tweetjes :)
+ Terug gaan sporten en mijn spierbouw is terug goed opgebouwd.
+ Terug vrienden van vroeger gevonden !

- Ruzie in familie en het wordt nooit beter !!
- Nog steeds geen rijbewijs :)

Babs

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
- Moeten verhuizen omdat mijn hond weg moest van gebouweigenaar! Wou mijn hond niet weg doen, dus maar weggegaan. Fucking klootzakken!

Echt prachtig wat je daar gedaan hebt :bow: :bow:

Quilombo zei:
kortom: meer verduidelijking gevraagd van degenen die beweren dat ze volwassener geworden zijn, meer levenswijsheid hebben, of zelfs meer zelfvertrouwen hebben gekregen.. (en dat allemaal op één jaar :o)

Ik was gestopt met hogeschool in februari, dus moest ik werk zoeken. Op zich vond ik da al een grote verantwoordelijkheid die ik kreeg (ik ben soms nog een beetje te afhankelijk van mijn ouders :unsure: )
Ik ben uiteindelijk gaan kuisen van 7-11 smorgens, het was ferm tegen mijn goesting maar het verdiende goed dus heb ik het toch maar gedaan. Kheb er uiteindelijk geen spijt van want ik had een vette spaarrekening :D

Enja, kheb leren beseffen hoe belangrijk school nu wel is, als ik later een goeie job wil hebben. Ik ga nu rapper beginnen leren en werken voor school, maar tis toch nog moeilijk voor mij.

Arifiene

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
Hopelijk ja, dan wil ik zijn kant van het verhaal ook horen.

Ik ga heelt verhaal hier ni uit de doeken doen, zou getuigen van weinig respect tegenover hem (nie dak der nog veel heb, ma soit, kzou t zelf ni graag hebben).
Hij heeft me laten vallen voor zen nieuw lief van 15 jaar, en ik had teveel commentaar op datzelfde lief, laten we het daarop houden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan