Archief - West-Vlaming geweigerd in Gentse "discotheek"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen1

Legacy Member
wel raar dat er zoveel mensen dat serieus nemen aangezien het (volgens mij toch) als grap bedoeld is?

toen het een maand geleden op het nieuws kwam deden ze ook alsof het echt was :unsure:

wakel

Legacy Member
Tuurlijk is da fake. De geen west-vlamingen straat(ofzoiets)?
Komaan gasten, zo slim zijde toch wel :d. Verder hebben mensen echt tijd teveel.

sypro9000

Legacy Member
ROFL, en dan met zijn vinger wijzen naar zijn bordje "zonder west-vlaaming straat" :rofl:

Wat moet je daar op gaan zeggen.

Lord Seth

Legacy Member
Dan zullen we onze zee moeten vergrendelen he. Wij zullen een muur bouwen met de grens WV-OV :)

snake880

Legacy Member
Lord Seth zei:
Dan zullen we onze zee moeten vergrendelen he. Wij zullen een muur bouwen met de grens WV-OV :)
Dan stoten wij wat meer CO2 uit en staat de zee tot aan ons deur:tongue:

feral

Legacy Member
zouw ik ook eens moeten doen als ze ons weer eens nie binnenlaten met hun "geen vrouwen bij, das dan jammer zin"

aanklagen die handel !

PiRaNhA

Legacy Member
Lijkt me ook niet echt hoor, ik ben West-Vlaming en ik geraak wel binnen in Le Bleu (al ben ik er wel nog maar twee keer geweest). Aan de andere kant, Le Bleu is niet echt de moeite, je gaat beter naar de Coulissen of de Pallieter, in laatstgenoemde zitten er altijd veel West-Vlamingen.
Dat van de NGA vind ik ook maar een beetje overdreven, West-Vlamingen inburgeringscursussen laten volgen enzo :ironic:

nTFs

Legacy Member
Dat er nog mensen zijn dit dit geloven snap ik toch niet goed.
Dit filmpje is zo fake als fake kan zijn. Het grootste bewijs is dat diejen 'buitenwipper' doet alsof hij voor de grootste zaak van Vlaanderen staat terwijl het in feite een simpel café is. En mocht het echt zijn dan zou dieje vent daar niet lang staan aangezien hij dan al een pak rammel vast had.

Verge of death

Legacy Member
:offtopic:Chance da ekik ene zen van Vlaams-Brabant, die worden voor zover ik weet ni gediscrimineerd.

On-topic: deze 'dancing' heeft klaarblijkelijk last van een management vol met domme boeren. Ik zou de flikken erbij halen, da's racisme he. Bekke de boel op stelten zetten.:p

denkimi

Legacy Member
zonder de west-vlamingen zouden er meer dan de helft minder studenten in gent zitten.


en daarbij, ze zijn gewoon jaloers op onze zee

fraCk

Legacy Member
den-kimi zei:
zonder de west-vlamingen zouden er meer dan de helft minder studenten in gent zitten.


en daarbij, ze zijn gewoon jaloers op onze zee
jaloers op zo een "zee", komaan he :rofl:

DogFacedGod

Legacy Member
nTFs zei:
Dat er nog mensen zijn dit dit geloven snap ik toch niet goed.
Dit filmpje is zo fake als fake kan zijn. Het grootste bewijs is dat diejen 'buitenwipper' doet alsof hij voor de grootste zaak van Vlaanderen staat terwijl het in feite een simpel café is. En mocht het echt zijn dan zou dieje vent daar niet lang staan aangezien hij dan al een pak rammel vast had.

2nd

Dat er iemand is die twijfelt of het in scene is gebracht, snap ik niet eens.
Hoe humorloos kan men wel zijn als men niet eens ziet dat dat voor de grap is om die NGA-komedie verder uit te melken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan