Archief - West-Vlaming geweigerd in Gentse "discotheek"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SlyR

Legacy Member
Tuurlijk is da niet echt!

Ben zelf West-Vlaamse die in Gent is gaan wonen en op mijn werk hebben ze ook al gezegd dat ik ga buitenvliegen :lol:

Ik vind de NGA supergrappig :)

Dots

Legacy Member
noemen ze dat een buitenwipper tegenwoordig? Als die mij zo zou duwen zou ik heb toch wel een niet klein duwke terug geven en als em zo zit te lullen van "geen west vlamingen straat, gij moogt hiere nie in de straat" zou ik toch wel zeggen van: "en wie ga mij hiere uit het straat zetten? gij ofwa?"

Stimpy

Legacy Member
Dots zei:
noemen ze dat een buitenwipper tegenwoordig? Als die mij zo zou duwen zou ik heb toch wel een niet klein duwke terug geven en als em zo zit te lullen van "geen west vlamingen straat, gij moogt hiere nie in de straat" zou ik toch wel zeggen van: "en wie ga mij hiere uit het straat zetten? gij ofwa?"

how mer jingske gans fel ofwa

FCBBOY

Legacy Member
Dots zei:
noemen ze dat een buitenwipper tegenwoordig? Als die mij zo zou duwen zou ik heb toch wel een niet klein duwke terug geven en als em zo zit te lullen van "geen west vlamingen straat, gij moogt hiere nie in de straat" zou ik toch wel zeggen van: "en wie ga mij hiere uit het straat zetten? gij ofwa?"

lol :p idd moest het waar zijn zou het ni lang duren voordat dat kotje uitgekuist zou zijn :D Mja die kerels die ni binnen mogen lachen er zelf mee dus het kan ni echt zijn.. ma kzou zoals Dots reageren moest het zo zijn, kzou hem staan uitlachen in zijn gezicht.

EagleEye

Legacy Member
Vond het zelfs nogal overacted :p Zo precies uit In de Gloria ofzo

geronimo

Legacy Member
lollig
en er zijn veeeeel mensen die ni doorhebben dat da echt maar een uit de hand aan het lopende studentengrap is, die nga :p

ULTRAnumb

Legacy Member
wtf
wa is er mis met West-Vlamingen?
kheb daar geen last van
mijn lief is West-Vlaams dusja :p

highsk8

Legacy Member
waarom niet?
Alleen afscheuren van wallonie is niet genoeg voor om een superieur land te worden he!
Alle zwakke schakels moeten eraan! :naughty:

ng

Legacy Member
Omnistalker zei:
wtf
wa is er mis met West-Vlamingen?
kheb daar geen last van
mijn lief is West-Vlaams dusja :p

Die zijn onverstaanbaar, bende boeren dat het zijn!

Firestyler

Legacy Member
wel al eens geweest, dat een maat niet binnen mocht; der stond naar eigen zeggen een te groot embleem op van een merk op zijnen trui...

Legendary d.C.

Legacy Member
komaan dit is toch nep.

er staat "verborgen camera" en ge ziet duidelijk dat er op de camera een licht gemonteerd is.

EagleEye

Legacy Member
Da's zoals die "security cams" die ge in films ofzo ziets, en dan begint het beeld opeens te zoomen en te pannen :D

eniac

Legacy Member
Omnistalker zei:
wa is er mis met West-Vlamingen?

"ip" en "etwien"

:D

Nee serieus, met ludiek gedoe kan ik altijd lachen. Moest ik West-Vlaming zijn, ik zou het nog grappig vinden.

^MystiQ

Legacy Member
eniac zei:
"ip" en "etwien"

:D

Nee serieus, met ludiek gedoe kan ik altijd lachen. Moest ik West-Vlaming zijn, ik zou het nog grappig vinden.

Ik ben eens benieuwd naar die grote betoging op 30 maart. Als ik niets te doen heb kom ik ook mee met de west vlamingen off course :p

?therapy?

Legacy Member
Deetje zei:
"Heb ik geen problemen mee."

-> Vanaf nu geen Oost Vlamingen meer welkom aan de kust. Dat ze maar hun eigen zee aanleggen.
-> zou even kleingeestig zijn

Zielig... al denk ik dat het een grap is :)
it's a matter of time? :unsure:aloewel dat gent er dan ook onder zit. :p
Hatelijk dialect wel dat west-vlaams maar om mensen ervoor te weigeren is er echt wel over

nonkel wulle

Legacy Member
Howzeh wukke dikke schijt van e filmtje is me dadde.
Kworen der hedimme in getert!:eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan