tb-303
Legacy Member
Juve9le zei:hahahaahha hoe kun je nu niet inzien dat dit totaal fake is..
tis erg ... tis precies een stukske uit "aanrijding in moscou" !!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juve9le zei:hahahaahha hoe kun je nu niet inzien dat dit totaal fake is..

Dots zei:noemen ze dat een buitenwipper tegenwoordig? Als die mij zo zou duwen zou ik heb toch wel een niet klein duwke terug geven en als em zo zit te lullen van "geen west vlamingen straat, gij moogt hiere nie in de straat" zou ik toch wel zeggen van: "en wie ga mij hiere uit het straat zetten? gij ofwa?"
Dots zei:noemen ze dat een buitenwipper tegenwoordig? Als die mij zo zou duwen zou ik heb toch wel een niet klein duwke terug geven en als em zo zit te lullen van "geen west vlamingen straat, gij moogt hiere nie in de straat" zou ik toch wel zeggen van: "en wie ga mij hiere uit het straat zetten? gij ofwa?"
idd moest het waar zijn zou het ni lang duren voordat dat kotje uitgekuist zou zijn
Mja die kerels die ni binnen mogen lachen er zelf mee dus het kan ni echt zijn.. ma kzou zoals Dots reageren moest het zo zijn, kzou hem staan uitlachen in zijn gezicht.Omnistalker zei:wtf
wa is er mis met West-Vlamingen?
kheb daar geen last van
mijn lief is West-Vlaams dusja![]()
Omnistalker zei:wa is er mis met West-Vlamingen?

eniac zei:"ip" en "etwien"
Nee serieus, met ludiek gedoe kan ik altijd lachen. Moest ik West-Vlaming zijn, ik zou het nog grappig vinden.

it's a matter of time?Deetje zei:"Heb ik geen problemen mee."
-> Vanaf nu geen Oost Vlamingen meer welkom aan de kust. Dat ze maar hun eigen zee aanleggen.
-> zou even kleingeestig zijn
Zielig... al denk ik dat het een grap is![]()
aloewel dat gent er dan ook onder zit. 