Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog zo één, ik ben ook geboren in Gent, tot mijn 12 jaar daar gewoond, woon nu alweer 6 jaar in Blankenberge.rechtervoet zei:Kwoon in west-vlaanderen maar kben geboren in Gent... Zou ik nog welkom zijn als de revolutie begintad:
maar khad dat ook wel toen ik hier verhuisde: ne gast : blablabla int westvlaams, ik ; ? euh wat ?
spray-bunny zei:Jammer genoeg fake.
Bitch 
rechtervoet zei:maar khad dat ook wel toen ik hier verhuisde: ne gast : blablabla int westvlaams, ik ; ? euh wat ?

volgens mij is dat filmpje nepPiejie zei:De eerste die nu nog het woord "fake" gebruikt in zijn post![]()



Math'ke zei:Ik durf er mijn geld op wedden dat van de heholebi 90 % op die fuif holebi zullen zijn.

. Het volgende dat die mannen deden, was gewoon zijn account afsluiten. Schoon is dat.Nee, tuurlijk niet.Timmeke154 zei:Serieus ofwa?

rechtervoet zei:Kwoon in west-vlaanderen maar kben geboren in Gent... Zou ik nog welkom zijn als de revolutie begintad:
maar khad dat ook wel toen ik hier verhuisde: ne gast : blablabla int westvlaams, ik ; ? euh wat ?

switchblade zei:Ik vraag me af wie marginaler is.. die gast aan de deur of de west-vlaming...
fordjah zei:da zijn dancings geen discotheken.. >_<
Voor de rest ist nep offcourse
