Archief - West-Vlaming geweigerd in Gentse "discotheek"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rechtervoet

Legacy Member
Kwoon in west-vlaanderen maar kben geboren in Gent... Zou ik nog welkom zijn als de revolutie begint :sad: :p

maar khad dat ook wel toen ik hier verhuisde: ne gast : blablabla int westvlaams, ik ; ? euh wat ?

superbus

Legacy Member
Hahaha. Dat ze buitenlanders niet willen, daar kan ik nog inkomen, maar West-Vlamingen.. :p

Lord Seth

Legacy Member
rechtervoet zei:
Kwoon in west-vlaanderen maar kben geboren in Gent... Zou ik nog welkom zijn als de revolutie begint :sad: :p

maar khad dat ook wel toen ik hier verhuisde: ne gast : blablabla int westvlaams, ik ; ? euh wat ?
Nog zo één, ik ben ook geboren in Gent, tot mijn 12 jaar daar gewoond, woon nu alweer 6 jaar in Blankenberge.

Anarchist12911

Legacy Member
rechtervoet zei:
maar khad dat ook wel toen ik hier verhuisde: ne gast : blablabla int westvlaams, ik ; ? euh wat ?

En het grappige is dat die dan soms kwaad worden als je zegt dat je ze niet verstaat. :p

MiniJeffrey

Legacy Member
Hah wij zoude da es moete doen: zijde holebi? nee sorry nie binne :D

Om te bewijze da het gaymilieu trouwens wel heel open (al dan niet letterlijk) staat tegenover hetero's: 23 maart @ noxx in antwerpen: gayid.eu birthday 100% heholebi minded party. Es zien wie eventueel durft afkomen :D

^MystiQ

Legacy Member
Ik durf er mijn geld op wedden dat van de heholebi 90 % op die fuif holebi zullen zijn.

Lord Seth

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik durf er mijn geld op wedden dat van de heholebi 90 % op die fuif holebi zullen zijn.

Bwa, dat zou ik niet zeggen. Of gewoon mensen die fun willen :)

Op een holebifuif is alles veel losser he, alee, ge kunt daar toch als jongen een jongen kussen en een meisje hetzelfde. Maar 't is wel niet zo dat dan die homo's niet van de jongens kunnen blijven, terrible cliché.

Kortom, iedereen is welkom op die fuif, jong en oud, hetero en holebi, man en vrouw.

Trouwens, die gayid is één grote klucht, hoe neutraal zijn die nu. Een paar mensen hebben hun China-gedoe mogen ondervinden. Er had er één een klacht, hij betaalde Gold, 1 EUR per week he, en zijn berichten kwamen niet aan. Hij was boos, had een beetje kritiek, die overigens zéér terrecht was :). Het volgende dat die mannen deden, was gewoon zijn account afsluiten. Schoon is dat.

icerulez

Legacy Member
rechtervoet zei:
Kwoon in west-vlaanderen maar kben geboren in Gent... Zou ik nog welkom zijn als de revolutie begint :sad: :p

maar khad dat ook wel toen ik hier verhuisde: ne gast : blablabla int westvlaams, ik ; ? euh wat ?


Je wordt als landsverader gewoon afgeknald. No mercy :evil:

Marginal0

Legacy Member
hehe. K'lag altijd strijk met' lache mee west-vlaanders. Ma dit is toch wel erg. Als er meer van die rednecks opduike gelijk dien schrale kerel aan de deur mee zo'n idealen ziet' er triest uit.

p0rkiej

Legacy Member
haha, das de uitbater van de fitness waar ik naartoe ging :D... Zo fake als iets peisik. Tis wel ne rasechte gentenaar die van zijn stad houdt, ma die discrimineert niemand... Die mannen lachen er zelfs mee

Savage

Legacy Member
tis weeral de overpoort, ni moeilijk ...

En dan nog in den Bleu. Ik heb zelf een jaartje in deca gewerkt en op vrijdag voor we moesten beginnen es getest hoe of wat met twee andere collega's. We mochten ook niet binnen in den bleu en ik quote: "U bent te oud, meneer".

switchblade

Legacy Member
Ik vraag me af wie marginaler is.. die gast aan de deur of de west-vlaming...

Iemand

Legacy Member
switchblade zei:
Ik vraag me af wie marginaler is.. die gast aan de deur of de west-vlaming...

Als jij het intellect moet voorstellen voor alle W-Vl'ers, dan zit ik met jullie in.
Dit is toch _ABNORMAAL_ duidelijk dat dit fake is :/?

fordjah

Legacy Member
da zijn dancings geen discotheken.. >_<
Voor de rest ist nep offcourse
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan