Archief - West-Vlaming geweigerd in Gentse "discotheek"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ivar

Legacy Member
Vraag me af of het fake is. Diene buitenwipper is echt geen sprietje hoor. Overdag doet hij niets anders dan fitnessen en boksen en 's avonds staat hij daar. Het zou me ook verwonderen moest hij willen meewerken aan zo'n filmke. Ik heb hem al genoeg bezig gezien. Vanaf dat je niet naar hem luistert of tegen zijn kar rijdt is gedaan voor u en moede niet meer binnenkomen. één van de vele regels van "Le Bleu" is dat je geen witte kledij mag aanhebben, je moet een blanke huidskleur hebben en je mag niets dragen van Bickenbergs(of hoe je het ook schrijft).

Gentille

Legacy Member
ivar zei:
Vraag me af of het fake is. Diene buitenwipper is echt geen sprietje hoor. Overdag doet hij niets anders dan fitnessen en boksen en 's avonds staat hij daar. Het zou me ook verwonderen moest hij willen meewerken aan zo'n filmke. Ik heb hem al genoeg bezig gezien. Vanaf dat je niet naar hem luistert of tegen zijn kar rijdt is gedaan voor u en moede niet meer binnenkomen. één van de vele regels van "Le Blue" is dat je geen witte kledij mag aanhebben, je moet een blanke huidskleur hebben en je mag niets dragen van Bickenbergs(of hoe je het ook schrijft).

Omg je mag niets dragen van Bickenbergs :rofl:. Ik dacht dat ik al alles had gehoord, niet dus. Waar halen ze het uit :doh:

ivar

Legacy Member
een wit hemd laten ze soms nog toe maar zeker geen witte broek (in de vorm van training dan)

p0rkiej

Legacy Member
ivar zei:
Vraag me af of het fake is. Diene buitenwipper is echt geen sprietje hoor. Overdag doet hij niets anders dan fitnessen en boksen en 's avonds staat hij daar. Het zou me ook verwonderen moest hij willen meewerken aan zo'n filmke. Ik heb hem al genoeg bezig gezien. Vanaf dat je niet naar hem luistert of tegen zijn kar rijdt is gedaan voor u en moede niet meer binnenkomen. één van de vele regels van "Le Bleu" is dat je geen witte kledij mag aanhebben, je moet een blanke huidskleur hebben en je mag niets dragen van Bickenbergs(of hoe je het ook schrijft).

das ook maar zever in pakskes wa gij zegt :). Als ge die portier uit da filmpke iets of wa kent, is da de max van ne peet. Soms wel keer een vijs los, maar das gwn lachen. En nogmaals, da filmpke is overduidelijk fake.

fordjah

Legacy Member
ivar zei:
Vraag me af of het fake is. Diene buitenwipper is echt geen sprietje hoor. Overdag doet hij niets anders dan fitnessen en boksen en 's avonds staat hij daar. Het zou me ook verwonderen moest hij willen meewerken aan zo'n filmke. Ik heb hem al genoeg bezig gezien. Vanaf dat je niet naar hem luistert of tegen zijn kar rijdt is gedaan voor u en moede niet meer binnenkomen. één van de vele regels van "Le Bleu" is dat je geen witte kledij mag aanhebben, je moet een blanke huidskleur hebben en je mag niets dragen van Bickenbergs(of hoe je het ook schrijft).

Zitten daar anders wel veel allochtonen.. En meestal staat er zelfs nie eens een buitensmijter aan Le Bleu ;o

Gentille

Legacy Member
Piejie zei:
Bwa, met die maatregel zou ik toch kunnen leven :p

Die Bikkenbergs mag dan wel een rage zijn. Maar zo slecht gekleed is dat nu toch ook weer niet? Dus ik begrijp niet echt waarom ze daarom al mensen weigeren.

russian

Legacy Member
Iemand heeft reeds opgemerkt dat het geen verborgen camera is omdat het licht van de camera in de ruit van de deur weerkaatst. Je ziet hem eigenlijk zelfs duidelijk filmen.

KoenDK

Legacy Member
het is inderdaad een spijtige evolutie de laatste maanden dat er filmpjes op youtube verschijnen die fake zijn, uiteraard is er daar niets mis mee maar sommige doen het gewoon voor de fun, terwijl het allerhande reacties uitlokt

ps: wij zijn van oost vlaanderen en zijn al twee maal geweigerd in een (andere) danscafé in de overpoort. waarom er niet gewoon mee lachen en naar een andere plaats gaan? :) per slot van rekening wil je toch niet strijden/discussiëren om daar binnen te mogen? ik wil er zelfs niet meer binnengaan :p

spijtig dat de meeste er geen drama van maken en dat allochtonen dit bekijken als racisme en soms terugkomen met wraakgevoelens trouwens
die buitenwippers die het écht doen, dus niet zoals dit filmpje, zijn trouwens gefrustreerde losers :D

GMotha

Legacy Member
"Zonder west-vlamingen straat", waar koopt ge die dingen?

Misschien kan ik een "zonder rosse mensen straat" plakaat gaan halen...

Dots

Legacy Member
toch, kzou het soms niet erg vinden als ze is wat "niet belgen" weigeren aan de ingang van discotheken.

JackM

Legacy Member
zijn er zo nog mensen die het schijt krijgen van al dat egoistisch gedoe van ons belgen?
eerst met buitenlanders, nu al per provinci, straks steden en gemeentes >_>

Gentille

Legacy Member
Jack Malibu zei:
zijn er zo nog mensen die het schijt krijgen van al dat egoistisch gedoe van ons belgen?
eerst met buitenlanders, nu al per provinci, straks steden en gemeentes >_>

Men zoekt altijd achter een eigenschap van Belgen, misschien is dat ze wel :p

^MystiQ

Legacy Member
Dots zei:
toch, kzou het soms niet erg vinden als ze is wat "niet belgen" weigeren aan de ingang van discotheken.

Lol, onglangs gingen we naart feestpaleis en kwam daar een bende van 20 allochtonen binnen en de buitensmijter zei, "ik laat jullie uitzonderlijk eens binnen, we hebben al problemen gehad met jullie dus zie het als een tweede kans".

Nog geen half uur later wast al van dat :)

Maar ja, maak er hier maar eens een opmerking over en Gentille ofzo ( met alle respect ) staat direct voor uwe neus om u een racist te noemen.

Mijn goesting om te "feesten" was dan ook al meteen over want er liepen er natuurlijk wel eventjes wat meer dan 20 rond hé. En je moet dan nog nie teveel rond u kijken of ze vermoeden direct dat je ambras wilt maken :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan